تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۶
کد مطلب : ۴۰۷۱۸۵
با هدف توسعه بخش کشاورزی انجام میگیرد؛

طرح توزیع نهال مثمر در لنده

۰
طرح توزیع نهال مثمر در لنده
کبنا ؛مدیر طرح پیشرفت و آبادانی لنده از اجرای طرح توزیع نهال های مثمر به باغداران این شهرستان با مشارکت بنیاد علوی خبر داد.
سید محمد علی پور یزدانپرست گفت؛ در ادامه کمک به توسعه بخش کشاورزی شهرستان لنده بنیاد علوی در نظر دارد کشاورزان این شهرستان را با اجرای طرح توزیع نهال های مثمر حمایت نماید .
وی افزود؛ در طرح مذکور ۷۰٪ درصد هزینه نهال ها توسط بنیاد علوی تامین و مابقی توسط متقاضیان پرداخت خواهد شد . وی خاطر نشان کرد؛ طرح توزیع نهال در شهرستان با اعلام فراخوان توسط جهاد کشاورزی به متقاضیان و آماده سازی زمین مناسب ومعرفی جهت کاشت نهال ها پس از تایید نظر کارشناس کشاورزی بنیاد علوی اجرایی خواهد شد.
ایشان یاد آور شد؛ به منظور بالا بردن میزان موفقیت این طرح در شهرستان، بنیاد علوی ضمن بکار گیری کارشناسان خبره با هدف آموزش متقاضیان، نظارت بر باغات اجرای طرح و آموزش مروجین جهاد کشاورزی شهرستان را در برنامه خواهد داشت.
مهندس یزدانپرست با اعلام این خبر که نهال لیمو به کشاورزان دارای مجوز پروانه آب داده میشود خاطرنشان کرد؛ در طرح توزیع نهال به متقاضیان ۴ گونه نهال لیمو، انجیر، انگور و زیتون به متقاضیان ارائه خواهد شد .
گفتنی است با هدف توسعه بخش کشاورزی و حمایت از باغداران لنده از دیگر برنامه های بنیاد علوی در ماه های گذشته اعزام بیش از ۵۰ نفر از کشاورزان (باغداران) به استان فارس و بازدید میدانی از باغات مرکبات، انگور و انجیر شهرستان های جهرم و استهبان بود. در این بازدید ها کشاورزان اعزامی ضمن بحث و تبادل نظر با باغداران این شهرستانها میزبان کارشناسان خبره ی کشاورزی بودند و شیوه های نوین باغداری به آنان آموزش داده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1