تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۳
کد مطلب : ۴۰۷۱۶۴
بخشدار دیشموک مطرح کرد:

خدمات این انقلاب در هیچ حوزه ای و به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست/ تقدیر از استاندار و خدمات دولت تدبیر و امید در دیشموک

۰
خدمات این انقلاب در هیچ حوزه ای و به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست/ تقدیر از استاندار و خدمات دولت تدبیر و امید در دیشموک
کبنا ؛صفا حبیبی بخشدار دیشموک، ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن و شرکت در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ اظهار کرد: امروز مردم باحضور پرشور خود برگ زرین دیگری بر افتخارات در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند

حبیبی به دستاوردهای انقلاب برای منطقه دیشموک اشاره و خاطرنشان کرد: این انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل ار انقلاب نیست و این انقلاب خدمات زیادی را برای مردم ارایه داده است.

وی ضمن ارائه گزارش عملکرد دولت تدبیر و امید در مدت اخیر برای دیشموک، گفت: خدمات دولت تدبیر و امید برای مردم قابل تحسین است.

حبیبی با بیان اینکه مردم قدرنظام را بدانند و مسوولان هم موظف برخدمت به مردم و قدردانی از ولی نعمتان هستند، گفت: خدمات این دولت در حوزه های مختلف برای مردم قابل تقدیر است.

بخشدار دیشموک گفت: خدمات نظام در دولت های قبل قابل تقدیر است.

بخشدار دیشموک خدمات ارائه شده به مردم را مدیون نظام و تلاش و پیگیری استاندار و معاونان و مسوولان ارشد استان و شهرستان هستیم.

حبیبی با اشاره به فعال شدن پروژه های نیمه فعال استان بویژه دیشموک در مدت فعالیت دکتر احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ گفت: بدون شک فعال شدن و دراستانه ی افتتاح قرار گرفتن بسیاری از پروژه و طرح هاط نیمه فعال و راکد منطقه را از جانب پیگیری های مصرانه و مدیریت استاندار هستیم و در این راستا از دکتر احمدی نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

حبیبی همچنین از مدیران کل استان و مجموعه ی مسوولان استان بابت همکاری در جهت رفع مشکلات منطقه دیشموک؛ تقدیر و سفرهای استاندار و فرماندار به دیشموک را به فال نیک گرفته و اذعان کرد: این سفرها مثمر ثمر و باعث رفع بسیاری از مشکلات است.

بخشدار دیشموک، خدمات ارائه شده در عرصه های مختلف از جمله بهداشتی، عمرانی و…. را در این دولت قابل تحسین و تقدیر عنوان و گفت: با توجه به عمق محرومیت در دیشموک؛ امیدوارم روند ادامه ی همکاری های مسوولان در جهت خدمت به مردم دیشموک؛ ادامه داشته باشد.

حبیبی با بیان اینکه خدمات ارایه شده بعد از انقلاب به مردم را چندبرابر قبل انقلاب عنوان و اذعان کرد: در بخش راه، حمل و نقل، مدرسه و اموزش و بهداشت و …. و همه ی عرصه و حوزه ها؛ حتی قبل از انقلاب در دیشموک اثری نبود، ولی بعد از انقلاب پیشرفت و توسعه ی شگرفی بوجود امد.

بخشدار دیشموک به پروژه های فعال بخش دیشموک گریزی زد و گفت: به برکت نظام و انقلاب و تلاش مسوولان دولت تدبیر و امید در همین دهه ی مبارک فجر پروژه و طرح هایی فعال و در حال کار بوده و برخی پروژه ها از جمله سالن ها و چمن ورزشی و بستردرمانی بزودی افتتاح خواهد شد.

حبیبی گفت: خدمات ارائه شده این انقلاب در هیچ حوزه ای و به هیچ وجه قابل مقایسه با زمان قبل از انقلاب نیست و همه ی ما قدردان نظام و انقلاب و رهبری هستیم.

بخشدار دیشموک گازرسانی به دیشموک و قلعه رییسی را از بزرگترین خدمات دولت و مسوولان به مردم معرفی و گفت: در بحث کمیته امداد و بهزیستی و فرهنگ و …. خدمات شایانی برای مردم شده است.

حبیبی ضمن قدردانی از نیروهای استانی که در پستهای مدیریتی و کلان کشور بوده و طرح تحول سلامت که در حوزه ی بهداشت و سلامت انقلاب ویژه ای در این دولت برای مردم شده است؛ خاطرنشان کرد: روکش اسفالت قلعه دختربه چاروسا و دیشموک و اجرای فاز دوم دکل اینترنت جهت توسعه ای اینترنت بخش دیشموک از سوی دولت تدبیر و امید؛ انجام که قابل تقدیر است.

وی همچنین از پیگیری های همه ی مسوولانی که در جهت رفع مشکلات منطقه دیشموک،همکاری دارند، قدردانی بعمل اورده است.

حبیبی متذکر شد: وظیفه ی ما مسوولان خدمت به مردم بوده وان شالله مردم قدردان نظام و انقلاب هستند.
مطا
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1