تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۰
کد مطلب : ۴۰۷۱۶۲
اطلاعیه قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه:

۲۳ تن در جنایت تروریستی جاده خاش-زاهدان به شهادت رسیدند/ ۱۷ تن مجروح

۲
۰
۲۳ تن در جنایت تروریستی جاده خاش-زاهدان به شهادت رسیدند/ ۱۷ تن مجروح
کبنا ؛
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ تکمیلی تعداد شهدای جنایت تروریستی جاده خاش- زاهدان را ۲۳ تن و مجروحان را ۱۷ تن اعلام کرد.
به گزارش کبنا به نقل از سپاه نیوز، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه تکمیلی  به ارائه جزئیاتی از  جنایت کور تروریستی علیه اتوبوس حامل رزمندگان  غیور اسلام در جاده  خاش- زاهدان  پرداخت.
در این اطلاعیه آمده است: یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه عازم موطن خود بودند در جاده خاش- زاهدان توسط خودروی انتحاری تروریست‌های تکفیری هدف حمله  قرار گرفت که در جریان این جنایت تروریستی تاکنون ۲۳ تن از رزمندگان غیور اسلام شهید و ۱۷ نفر مجروح شدند.
در اطلاعیه قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با تبریک و تسلیت  شهادت رزمندگان غیور و  حافظین امنیت مرزهای ایران اسلامی، اینگونه اقدامات تروریستی ، ناشی از عجز و ناتوانی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی توصیف و تصریح شده است: این اقدامات ددمنشانه که با حمایت و پشتیبانی سرویس های اطلاعاتی نظام سلطه و صهیونیسم صورت می پذیرد نه تنها خللی در اراده پولادین حافظان و مدافعان مرزهای میهن ایجاد نمی‌کند بلکه عزم آنان را در حفظ و صیانت از امنیت مرزهای ایران اسلامی  و آرامش و آسایش مردم راسخ و استوار تر می نماید.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
۲۷ تن کشته و ۱۳ تن مجروح
اصلاح بفرمایید
Iran, Islamic Republic of
شهادت این عزیزان را به محضر امام عصر عج تسلیت. مملکتی که چهل سال است برای آرمان امام وانقلاب وپیروی از نهضت حسینی شهید میده ولی مسولینش اختلاص دارند دروغ میگویند شبها راحت میخوابند شکم گنده کرده اند وراحت میخوابند شهدا فرزند کدام مسول است کدام مسول جگر سوخته وچوان از دست داده است کدام. کدام رئیس که در اتاقهای دربسته انچنانی نشسته اند هزینه ای برای این انقلاب ونظام پرداخت کرده اند. براشون تعبیه وتنظیم کرده اند وقتی خانواده ایثار گری پدر شهیدی مادر شهیدی وارد اتاقش میشود به آنها فخر فروشی میکند چر.به هیچ کس پاسخگو نیستند چرا این مملکت شهید میده مسولین آرامش دارند. آرامش خیال دارند در محل کار با دمپایی ابری انگشتی این اتاق ان اتاق میروند پاسخگوی هیچ کس نیست ولی بسیجی وپاسداری که شبانه روز با پوتین نگهبانی میده آرامش آسایش نه خودش نه خانواده اش نداره باید به عالم آدم پاسخگو باشد چرا در انتخاب وگزینش . دقت نمیشود ۹۰درصد نارضایتی مردم. می باشد چرا نباید پاسخگو باشند اگر کسی از آنها سوالی شد با پرونده سازی. آنها مواجه میشوی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1