کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فراخوان حضور در همایش منطقه ای«جشن تکلیف پسران عشایرمرکز و جنوب کشور»

23 بهمن 1397 ساعت 23:26

همایش «جشن تکلیف پسران عشایرمرکز و جنوب کشور» با حضور ۹ استان کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، سیستان و بلوچستان، چهامحال وبختیاری، کرمان ، یزد، فارس و خوزستان به مدت چهار روز از روز چهارشنبه ۲۴ بهمن لغایت شنبه ۲۷ بهمن در شهرستان گچساران و روستای تفریحی سرآب ننیز برگزار می گردد.


روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران ضمن تقدیر از حضور مردم قهرمان و همیشه در صحنه ی  ایران اسلامی، بخصوص مردم انقلابی، ولایت مدار و شهیدپرور شهرستان گچساران در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن به اطلاع همشهریان عزیز، روسای ادارات و نهادها و جامعه فرهنگی و دانش آموزی شهرستان گچساران می رساند؛ همایش «جشن تکلیف پسران عشایرمرکز و جنوب کشور» با حضور ۹ استان کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، سیستان و بلوچستان، چهامحال وبختیاری، کرمان ، یزد، فارس و خوزستان به مدت چهار روز از روز چهارشنبه ۲۴ بهمن لغایت  شنبه ۲۷ بهمن در شهرستان گچساران و  روستای تفریحی  سرآب ننیز برگزار می گردد.
جهت معرفی فرهنگ، آداب و رسوم، اماکن مذهبی، سیاحتی و تفریحی، آثار باستانی شهرستان ، همکاری  ادارات، نهادها و سازمان های غیردولتی و مردم نهاد و  عموم مردم عزیز  شهرستان لازم و ضروری است.
افتتاحیه مراسم از ساعت  ۸ صبح پنجشنبه ۲۵بهمن ماه و اختتامیه مراسم صبح روز شنبه ۲۷بهمن ماه در سالن فرهنگی ورزشی آموزش و پرورش ( فلکه فردوسی ) برگزار می گردد. از کلیه همکاران، مدیر و معاونین مدارس، دبیران، آموزگاران و مدیران ادارات و نهادها جهت شرکت در برنامه های افتتاحیه واختتامیه دعوت بعمل می آید.
در این دعوت نامه ذکر شده است: جهت رفاه مهمانان کشوری و اجرای هرچه بهتر برنامه ها، در  ورود به  «چمن سرآب ننیز»  از عصر چهارشنبه ۲۴ بهمن  «محدودیت» ایجاد می شود. لازم است همشهریان محترم در این خصوص نهایت همکاری را داشته باشند.
 


کد مطلب: 407137

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/407137/فراخوان-حضور-همایش-منطقه-جشن-تکلیف-پسران-عشایرمرکز-جنوب-کشور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1