کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نجات نیا در راهپیمایی22بهمن

اهم صحبتهای دستیار وزیر ارتباطات در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن پیروزیی انقلاب اسلامی شهر سرفاریاب"

22 بهمن 1397 ساعت 19:06

مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در باب پوشش ارتباطی تنگ پیرزال و آب حیات و اینترنت پشته زیلایی قول مساعدت و پیگیری دادند.


سید فرزاد نجات نیا دستیار وزیر ارتباطات در ابتدا با بیان تفسیری کوتاه از آیات ابتدایی سوره فجر، انقلاب مشرق زمین را مقدمه انقلابی بزرگتر دانست و اظهار امیدواری کرد: طلوع فجر انقلاب اسلامی منتج به طلوع خورشید عالم تاب بشریت از افق کعبه معظمه در صبح آدینه خواهد شد... سید فرزاد نجات نیا به ضرورت بیداری و هوشیاری در بین الطلوعین تاریخی پزداخت و گفت شجره طیبه علارغم برنامه ریزی های منسجم حاسدان چهل ساله شد، چهل سالگی به معنای نشاط و پختگی است. 
و همانطور که رمز پیروزی انقلاب حضور مردم بوده است در ادامه با حضور مردم شاهد مانایی انقلاب خواهیم بود... وی از حضور پر شور و شعور مردم شهر سرفاریاب و عشایر پشته زیلایی، اسلام آباد، دهنو و سادات قدردانی کرد و گفت: مردم علارغم نگرانی ها، فشارها و مشکلات معیشتی پای آرمانهای انقلاب ایستاده اند. و اکنون ضرورت دارد در بعثت و چهل سالگی انقلاب در دو بعد فرهنگی و اقتصادی طرحی نو در اندازیم. 
نجات نیا پیشرفتها علمی و تکنولوژی در عرصه نظامی، سلامت، سلولهای بنیادین، انرژی هسته ای و هوافضا...همه از دستاوردهای انقلاب اسلامی است. ایران به عنوان یک قدرت منطقه ای و محور جبهه مقاومت یکبار دیگر همچون دفاع مقدس در رویارویی با ایادی استکبار در جنگ نیابتی سوریه پیروز میدان بود.
 استکبار می گفت بشار اسد باید از سوریه برود اما رهبری انقلاب گفت: باید بماند! و در آخر هم ماند و این معنی اقتدار منطقه ای ایران اسلامی است.
 وی افزود: پیش از انقلاب حتی کشورهای ضعیف با تحقیر به ایرانی نگاه می کردند ولی در حال حاضر با عزت در اقصی نقاط عالم به ایرانی بودن خود افتخار می کنیم. سید فرزاد نجات نیا دستیار وزیر ارتباطات افزود: پیش از انقلاب سازوکار، ارباب و رعیت بود و به برکت انقلاب ساز و کار دولت و ملت مبتنی بر ولایت فقیه شکل گرفت. (البته یکی از چالشها و تهدیدات که بمرور در مسیر جریان انقلاب رخنه کرده است اشرافیگری و رفاه طلبی و پدیده آقا زندگیست که می بایست ویراستاری شود)... و یک حرکت افقی به معنای جابجایی مشاغل را در جامعه شاهد بودیم و اینکه فرزند عشایر در جهت دیگری رشد می کند استاندار، نماینده مجلس و...می شود، که نشان دهنده این هست که مردم خود سکان امور را بدست گرفته اند.
 وی با اشاره به برخی نارسایی ها در قبل انقلاب، در بحث اقتصاد خانوار و مشاغل خانگی، نیازمند همت جهادگونه مردم، بسیج سازندگی و مسئولین محلی هستیم، و کشت موفق زعفران در دهنوی سرفاریاب نقطه عطفی در این منطقه هست، و از پتانسیل خوب بخش سرفاریاب، برنامه ریزی برای بوم گردی و توجه به جاذبه های گردشگری است.
 این فعال سیاسی و فرهنگی استان یادآور شد: تلاش و زحمات نهادهای حمایتی قابل تقدیر است اما ای کاش زودتر در سالیان متمادی خود کفایی را دستور کار قرار می دادند. و در عجبم روستائیان و عشایر، ماست و دوغ را بسته بندی و نان را از نانوایی خریداری کنند! نجات نیا گفت: شایسته است ظهور و بروز عقلای قوم در مسیر پدیده شبکه های اجتماعی از سرگرمی، پیام رسانی به تاسی از استان های دیگر بسوی کار و تلاش، توانمند سازی و مملو از تِمِّ اقتصادی شود.
 مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در باب پوشش ارتباطی تنگ پیرزال و آب حیات و اینترنت پشته زیلایی قول مساعدت و پیگیری دادند.


کد مطلب: 407110

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/407110/اهم-صحبتهای-دستیار-وزیر-ارتباطات-راهپیمایی-۲۲-بهمن-جشن-پیروزیی-انقلاب-اسلامی-شهر-سرفاریاب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1