تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۳
کد مطلب : ۴۰۷۱۰۹
غلامرضا تاجگردون در مراسم راهپیمایی 22 بهمن مردم باشت:

از من می‌گذرید، بگذرید به عقب بر نگردید

۶
۰
از من می‌گذرید، بگذرید به عقب بر نگردید
کبنا ؛
غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن ماه در جمع مردم باشت سخنرانی کرد. او به ایستادگی و مقاومت در برابر دنیای غرب اشاره کرد و گفت:
چرا اینطور رفتار می‌کنید، ما یک حرف داریم و پای آن می‌ایستیم و نباید برگردیم، دهه پنجم انقلاب برای ما دهه خاصی است. 40 سال زجر کشیدیم. دیگر به عقب بر نمی‌گردیم. نه ستیزه جو هستیم نه اجازه می‌دهیم که کسی بر ما ستیز کند. این‌ها منافاتی با هم ندارند. این وظیفه ماست که مقاومت کنیم، فرزندان و برادرانمان را هدیه به انقلاب کردیم. بعد کوتاه بیاییم!
به فرموده رهبر عزیزما، من فراتر از آن می‌روم: دنیای امروز قابل اعتماد نیست، نه آمریکا و اروپا، نه شرق. آن چیزی که قابل اعتماد است اتکا به خودمان است. آیا اتکا به خود بودن یعنی ستیزه جو بودن، نه! با هوش باشیم.
ما از حق و حقوقمان نمی‌گذریم، ما از آرمانهایمان نمی‌گذریم، ما از چیزهایی که پایشان ایستادیم نمی‌گذریم، سردمداران دول شرق و غرب! ما از چیزی که متعلق به خودمان باشد نمی‌گذریم، از چیزی که بابتش هزینه دادیم نمی‌گذریم، ما بابت سپاه، ارتش، موشک، هسته‌ای هزینه دادیم، عمرمان را دادیم، شهید دادیم، جان دادیم، سرمایه میهن مان را دادیم.
همه در کنار هم به این موضوع توجه کنیم. هرجا که احساس کنیم اصول و ارزشهای ما زیر سوال رفته ایستادگی می‌کنیم، کسی نمی‌تواند به ملت ایران بگوید چرا مقاومت می‌کنید. رفاه فرزندان و آینده روشن جوانانمان را می‌خواهیم، ولی در کنار هم، اینها را می‌خواهیم. جشن ذلت و پسرفت را داریم می‌گیریم! نه. جشن ایستادگی را می‌گیریم، ایرانی یعنی مقاومت. ایرانی یعنی ایستادگی، ایرانی یعنی استقلال، ایرانی یعنی مقاومت. آمریکا و اروپا و روسیه و چین برای ما فرقی نمی‌کند. ولی روی تعامل دنیا داریم کار می‌کنیم.
حواسمان باشد وقتی این میکروفون را روشن می‌کنیم به کجاها داریم تعرض می‌کنیم و با کی داریم صحبت می‌کنیم. ایران ما به واسطه این همدلی، به واسطه رهبر واحد، به واسطه هوشمندی دولتمردان و سیاسیونش تا ابد ایستاده‌اند. پای انقلاب باید بایستیم. البته ضعف‌هایی هم وارد است.
از امام باشکوه‌تر نداشتیم، روحش حاکم است و جسمش رفت. حواسمان باشد اگر می‌خواهیم روحمان ماندگار شود چگونه گام برداریم. چه نفسی می‌ماند، چه روحی حاکم است، با چه نفسی می‌توانیم روح خودمان را در آینده بشریت و ایران ماندگار کنیم.
مردم عزیز آثار چهل سالگی را می‌بینید. امکاناتی که امروزه داریم نبود. بعد هم حواسمان باشد پیرامونمان چیست، حواسمان باشد کشوهای خاورمیانه و اینهایی که نوکرند کی هستند. حواسمان باشد پیرامونمان چیست آنهایی که در کشورشان نشسته‌اند و فکر می‌کنند می‌توانند با ایران مبارزه کنند کی هستند. کشورهای عراق و افغانستان و یمن و عربستان در چه وضعیتی هستند، آن‌ها دو چیز را نداشتند که عرض کردم، یکی رهبر واحد و یکی وحدت است که نداشتند. ما اگر یکی از اینها را نداشته باشیم شکست خواهیم خورد. مردم عزیز هر خط و باندی که هستند، هر نگاهی که دارید، هر دیدگاه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی که دارید، امروزه جامعه ما اقتضا می‌کند که برای همه اینها دستور داشته باشیم و تعریف داشته باشیم، بدانید که ماندگاری و اصالت ما این دو رکن است «وحدت همراه با همدلی و رهبری واحد برای ید واحد». این‌هاست که می‌تواند انقلاب ما را تضمین کند.
عزیزان! ما همین مسیر را ادامه می‌دهیم که به یک جا ختم می‌شود که آن ائتلای نظام و استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی و آن چیزی که منشور قانون اساسی ما است. ما مردم کهگیلویه و بویراحمد شاید بیشتر از هر جای دیگری در این کشور قدر انقلاب را می دانیم چون ما قبل از انقلاب هیچی نداشتیم.
امثال بنده وکیل و نماینده و قلم و زبان شما هستیم، فارغ از هر نگاه، یک چیز برای ما مهم است و آن ائتلای ملت و کشور و منطقه و نظام است، حواسمان باشد چه چیزی به زبان می‌آوریم و چگونه سخن می رانیم. یک صحبت فقط داریم این است که خلاصه عزیزان! همیشه رو به جلو باشیم. همیشه جلو را نگاه کنید. یادمان و یادتان باشد به عقب بر نگردیم. از ما می‌گذرید، بگذرید، از او می‌گذرید، بگذرید. ولی حواستان باشد، جلوی ما باید روشن‌تر باشد، جلو را اگر خوب نگاه کنید آینده بهتری برای فرزندانمان رقم می‌زنید. چرا رهبری می‌آیند منشور 20 ساله و 30 ساله می‌نویسند، اینکه برخی مسئولین می گویند 1 سال و 2 سال یعنی شکست، باید 20 سال بعد و آینده را ببینیم چیزی که رهبری دائم می‌فرمایند شما مردم به رای خود و به آینده خود و آنچه حس می‌کنید عزتتان در گرو اوست پایبند باشید و راهتان را ادامه دهید.
نام شما

آدرس ايميل شما

دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
ببین چطور برای تایید شدن داره سخنانی که اصلاچ نداره میزنه. واقعا تاجگردون ی.
علی
Iran, Islamic Republic of
شکم سیر درد داره ولی خبرازگرسنه نداره
Iran, Islamic Republic of
درود بر میرشکاری به گچساران وباشت امید عزت افتخار وسربلندی عطا کردی خداوند متعال به حضرتعالی سلامتی و موفقیت عطا نماید
Iran, Islamic Republic of
چرا اینقدر کسیخته وبدوراز آداب معمول وابتدایی صحبت میکند ...راستش اگر اسمش را نمینوشتین فگ میکردم یک بچه دبستانی این انشارا نوشته
India
درود بررشرفت
باوی
Iran, Islamic Republic of
خودت میدانی که باشتیها ازتوگذشتند وحنای تودیگه پیش انها رنگی ندارد دیگه بستان است رییس جمهور امریکا هم باشی دیگه ۸سال بسه ۱۶سال سرنوشت گچساران وباشت دردست شمابود مردم چیزی ندیدند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1