تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۴۰۷۰۸۱
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:

تعطیلی 130 واحد صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد / پول‌های 120 واحد صنعتی که وجود خارجی ندارند، کجا هزینه شد

۳
۱
تعطیلی 130 واحد صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد / پول‌های  120 واحد صنعتی که وجود خارجی ندارند، کجا هزینه شد
کبنا ؛واحدهای صنعتی و تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد که قرار است برای جوانان این استان شغل ایجاد کنند و به بازار رونقی بدهند، متأسفانه با مشکلات و ناملایمات زیادی مواجه هستند. 620 طرح واحد صنعتی در سازمان صنعت، معدن و تجارت تعریف و ثبت شدند که به دلایل متعددی 130 واحد آن تعطیل شده اند. یا مدیران این واحدهای تولیدی بلد نبودند و یا هم زیاده خواهی و ماشین‌های لوکس و ویلاهای آنچنانی اجازه نداد تا چرخ این واحدهای تولیدی و صنعتی بچرخد. 120 واحد تولیدی هم که وجود خارجی ندارند و مشخص نیست که این 120 واحد اگر تسهیلاتی گرفته‌اند، کجا آن را هر هزینه کرده‌اند.
 داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با توجه به پایش انجام شده ۱۲۰ واحد صنعتی این استان وجود خارجی ندارند، اظهار داشت: ابتدای امسال پایش واقعی واحدهای صنعتی استان را انجام دادیم که در پایان مشخص شد از 620 واحد صنعتی استان 120 مورد وجود خارجی نداشته و یا شرایط ادامه کار ندارند و 370 واحد فعال و مابقی نیز تعطیل است.
 وی با تاکید بر اینکه هنوز زیرساخت‌های لازم برای سرمایه گذاری در استان فراهم نیست، عنوان کرد: برخی واحدهای تولیدی برای حمل کالا با مشکل نبود کامیون روبه‌رو هستند و هزینه حمل در این استان به نسبت سایر استان‌ها بیشتر است.
 دیودیده با تاکید بر اینکه شرایط به گونه‌ای بوده که نمی‌توانیم تعارف کنیم، ابراز کرد: در این استان تمامی فعالیت‌های اقتصادی در زمینه تولید، اجرا و پیمانکاری توسط بخش خصوصی انجام می‌شود و در این شرایط برای رقابت کردن باید توانمند شود زیرا با این وضعیت توان رقابت ندارند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: مشکلات بخش خصوصی در این استان به نسبت سایر استان‌ها خاص‌تر و بیشتر است به گونه‌ای که یک کارخانه برای تعمیر 10 برابر دیگر استان‌ها باید هزینه کند.
دیودیده با تاکید بر اینکه بخش خصوصی این استان با وجود مشکلات و پیچیدگی‌های اداری به فعالیت خود ادامه می‌دهند، خاطرنشان کرد: برای کمک به رونق تولید و وضعیت اقتصادی، ایجاد انسجام و هماهنگی بین تمامی مجموعه‌ها نیاز است.
 وی بیان کرد: باید به یک نقطه‌ای برسیم که سیاست‌های کلی نظام محفوظ، تولید کننده به فعالیت ادامه دهد و مصرف کننده نیز رضایت نسبی داشته باشد و در مجموع دنبال کاهش بیکاری باشیم.
 دیودیده با اشاره به اینکه 70 معدن فعال و 26 هزار واحد صنفی در رسته‌های مختلف داریم، گفت: نوسانات کالا و قیمت مردم را اذیت می‌کند و امیدوارم این شرایط اصلاح شود تا سراآغازی برای توسعه استان باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

حاتمی
United Kingdom
جالب است جناب دیودیده بالاخ،ه فهمیدند در استان تحت مدیریتشان چند کارخانه و مرکز صنعتی دارند!! الهی شکر.
لوداب
Iran, Islamic Republic of
جناب حاتمی. که اظهار نظر میکنید
فارس
Iran, Islamic Republic of
واقعا افتضاح است مگه هفت سال مدیر این مجموعه نبودی خاک بر سر ما آقای استاندار حالت جمعش کن با این مدیران نخبه ات این مدیران باید. البته میدونند و راهکار ماندن را هم بلدند آقای احمدی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1