کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

موج تغییرات گسترده مدیریت‌ها در کهگیلویه و بویراحمد / بخشدار مرکزی گچساران تغییر می‌کند / نگرانی ورزشکاران از تغییر مدیرکل ورزش

20 بهمن 1397 ساعت 22:52

قشقایی‌ها در بدنه مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد سهم خاصی نداشتند و فاصله گرفتن قشقایی‌ها از تاجگردون یکی از دلایلی است که گفته می‌شود او به دنبال این است که با انتصاب چند نفر از این طایفه بزرگ جایگاه خود را در آنجا بهبود ببخشد.


موج تغییرات گسترده بخشداران و مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد در راه است. شنیده می‌شود، که استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصمیم گرفته است که تعدادی از بخشداران را کنار گذاشته و نیروهای تازه نفس جای آنها بگمارد.
آهنگ تغییر بخشدار مارگون، بخشدار بویراحمد، بخشدار گچساران و مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمده است.
چندی پیش مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفته بود که استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعتقاد دارند که باید بیشتر از ظرفیت بانوان استفاده کند و به زودی چند بخشدار زن در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شود.
بنا بر اطلاعات رسیده،  نوذر شبرنگ گزینه بخشدار مرکزی گچساران می‌باشد. او در دولت احمدی‌نژاد مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد بود و از او الان به عنوان سهمیه قشقایی‌ها در بدنه مدیریتی نام می‌برند.
پروانه پناهپوری که نیروی آموزش و پرورش است و سابقه تدریس در حوزه تربیت بدنی را دارد از او هم به عنوان مدیرکلی ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نام می‌برد. قرار است او جایگزین سید محمد تقی علوی شود که در این سال‌ها موفقیت‌های خوبی برای ورزش استان به ارمغان آورد. علوی در این شرایط کم پولی همه هیئت های ورزشی استان را راه انداخت. تمام هیئت‌های ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد بدون استثناء از مدیریت علوی رضایت دارند و آنها با امضاء خود در پای یک نامه‌ی خطاب به استاندار این موضوع را تأیید کردند. جمعی از ورزشکاران در گفت‌وگو با کبنا از نگرانی و عصبانیت خود از تغییر مدیرکل ورزش و جوانان می‌گویند. آنها بیان کرد: ورزش استان بعد از سال‌ها آرامش گرفته و بر مدار خود می‌چرخد و اکنون نباید دستخوش سیاسیون قرار بگیرد.
حالا چه شده است که برای تغییر یک مدیر قوی برنامه‌ریزی می‌شود به نظر می‌رسد به انتخابات آینده مجلس ربط دارد. قشقایی‌ها در بدنه مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد سهم خاصی نداشتند و فاصله گرفتن قشقایی‌ها از تاجگردون یکی از دلایلی است که گفته می‌شود او به دنبال این است که با انتصاب چند نفر از این طایفه بزرگ جایگاه خود را در آنجا بهبود ببخشد.
در این باره بیشتر گفته می‌شود.


کد مطلب: 407074

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/407074/موج-تغییرات-گسترده-مدیریت-ها-کهگیلویه-بویراحمد-بخشدار-مرکزی-گچساران-تغییر-می-کند-نگرانی-ورزشکاران-مدیرکل-ورزش

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1