تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب : ۴۰۷۰۵۳
امام جمعه گچساران:

دهه فجر را با شکوه برگزار کنیم اما نه با رقص و ساز و دهل و تنبور

۱
۰
دهه فجر را با شکوه برگزار کنیم اما نه با رقص و ساز و دهل و تنبور
کبنا ؛ امام جمعه گچساران گفت: متاسفانه امروز از برخی افراد جاهل و نادان حرف‌هایی شنیده می‌شود که انسان را به تعجب وا می‌دارد، بنابراین آنچه که الان بسیار مهم است که بصیر باشیم و نیات شوم دشمن را بدانیم و با قدرت، صراحت و متحد نقشه‌های دشمن را نقش برآب کنیم.
حجت الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به فرازهایی از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان و محققان پژوهشکده علوم شناختی، گفت: در این دیدار حضرت آقا فرمودندکه شتاب حرکت علمی کشور نباید کاهش یابد و متوقف شود.
وی افزود: پس از پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی، کشور در عرصه‌های مختلف و به ویژه علمی خیزش پرشتابی داشته و دارد به گونه‌ای که دشمنان انقلاب از این رشد علمی کشور عصبانی و نگران شده اندکه باید با جدیت در این عرصه‌ها به جایگاهی برسیم که نیازی به برون کشور هم نداشته باشیم.
حجازی اظهارکرد: رهبری در این خصوص باز فرمودند که مسئولان و دولت باید به این موضوعات توجه جدی داشته باشند و این رشد پرشتاب علمی به سرعت خودش ادامه دهد و متوقف نشود و در نکته‌ای دیگری باز فرمودند که هیچگاه به برنامه‌های و توصیه‌های غربی‌ها اعتماد نکنید.
امام جمعه گچساران تصریح کرد: مقام معظم رهبری درادامه فرمودند که در شاگردی در کسب علم مانعی نداریم اما همیشه نباید در بحث علم شاگردی کنیم و اینکه همیشه از حیث علمی محتاج به برون کشور باشیم خودش نوعی عیب است.
وی گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و دشمنان خواب‌های بلا تعبیری دیدند که به نوعی به خودشان امید دادند که ملت جشن چهلمین سالگرد انقلاب را نخواهند دید؟! که باید گفت کور خواندند و جشن امسال بسیار پرشکوه‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود.
حجازی اظهارکرد: دشمن در برون و درون کشور از هیچ تلاشی فروگذار نشد و حتی در بحث دارو و غذا هم؛ دولت غیرانسانی آمریکا و رئیس جمهور ابله اش حتی دارو و غذا را تحریم کردند، الان دشمن در درون کشور این چنین القا می‌کند که دین و نظام اسلامی ناکارآمد است؟!.
خطیب جمعه گچساران درادامه بیان کرد: متاسفانه امروز از برخی افراد جاهل و نادان حرف‌هایی شنیده می‌شود که انسان را به تعجب وا می‌دارد، بنابراین آنچه که الان بسیار مهم است که بصیر باشیم و نیات شوم دشمن را بدانیم و با قدرت، صراحت و متحد نقشه‌های دشمن را نقش برآب کنیم.
وی در ادامه افزود: نباید امروز اینگونه باشد که عده‌ای به نوعی نرم به دشمن چراغ سبز نشان دهند و حتی آب خوردن و نفس کشیدن و زندگی مردم را به دشمن ربط می‌دهند، این عبارات از برخی‌ها گفته شده اند که بدون دشمن نمی‌توانیم زندگی کنیم و حیات ما وابسته به آنهاست؟.
حجازی گفت: این عبارت این معنی را می‌دهند که دشمن رازق است و نعوذ بالله خداوند رازق نیست! کسی که اینگونه حرف می زند کافر است و با استناد به آیات قران و روایت ائمه معصومین علیه السلام، درحالی که رازق خداوند است نه دیگران، ناجی خداوند است نه دیگران.
امام جمعه گچساران اظهارکرد: باید از راه ولایت فقیه تبعیت کرد و از این راه خط گرفت که ملت همین راه را طی می‌کنند و اگر کسانی خدای ناکرده از این را برگردند ملت دست رد به سینه‌شان خواهد زد.
حجازی بیان کرد: دشمن بداند که چون این ملت و مملکت مسیر امیرالمومنین را طی می‌کند هرگز موفق نخواهد شد. ایام شهادت حضرت فاطمه زهراسلام الله علیها را در پیش داریم و هم باید ایام الله دهه فجر را با شکوه هرچه تمامتر برگزار کنیم اما نه با رقص و ساز و دهل و تنبور؛ حرمت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نگه داشته شود و تلاش کنم که همه ایام الله هه فجر را با شکوه برگزار کنیم.
وی افزود: باید با مقایسه بین طاغوت و دوران انقلاب اسلامی نسل جوانمان را آگاه کنیم و دستاوردهای انقلاب را برای نسل جوان و نوجوان تبیین کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
چون اعتقادی به تکنولوژی وفناوری ندارد فکر میکند استفاده از تکنولوژی دیگران مساویست .سلطه ازنظر هر انسانی مطرود است ولی تجارت با دنیا چه ربطی دارد که ما آن را رزق حرام بدانیم .جناب حاج آقا پاسخ دهند آیا تجارت خدیجه فقط با مسلمانان بود وچقدر این سرمایه به اسلام کمک کرد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1