تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۴۰۷۰۵۱
امام جمعه موقت یاسوج مطرح کرد

گرانی‌های افسارگسیخته در دهه پنجم انقلاب زیبنده نیست

۰
گرانی‌های افسارگسیخته در دهه پنجم انقلاب زیبنده نیست
کبنا ؛امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به گرانی‌های اخیر گفت: گرانی‌های افسارگسیخته زیبنده نیست
به گزارش کبنا، نماز جمعه این هفته شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به امامت حجت‌الاسلام سید جواد خاضع امام جمعه موقت این شهر برگزار شد که وی در خطبه اول با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: آن حضرت به خوبی از حریم امات و ولایت در دوره زندگانی خود دفاع کرد.
وی در ادامه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و افزود: چهل سال آزادی و سربلندی و عزت و افتخار را مشاهده و احساس کردیم و به خودباوری و مردمسالاری و عزت و اقتدار رسیدیم.
امام جمعه موقت مرکز استان با بیان اینکه عملکرد انقلاب به باور دوستان و دشمنان غیر قابل توصیف بوده است، گفت: خدمات بی‌شماری در چهل سال اخیر هم در کشور و هم در استان انجام شده که قابل مقایسه با دوره گذشته نیست و اصلا در گذشته کاری انجام نشده بود که در مقام مقایسه برآییم.
خاضع در بخش دیگری از اظهارات خود در خطبه‌های نماز جمعه 19 بهمن سال 97 با بیان اینکه اما از آرمان‌های انقلاب هنوز فاصله زیادی داریم به 2 دلیل این فاصله اشاره کرد و گفت: اول این که آرمان‌های انقلاب بسیار والا و متعالی است که دست یافتن به آن‌ها سخت بوده و دیگر این که دشمنان در این چهار دهه با انواع دشمنی‌ها راه را برای رسیدن به آرمان‌ها سخت کرده‌‌اند.
وی اما نتایج حاصله از انقلاب را درخشان عنوان کرد و گفت: در همه شاخص‌ها رشد و جهش چشمگیری داشته‌ایم که باید این دستاوردها را در درجه اول حفظ کرده و سپس ارتقا بخشیم.
امام جمعه موقت یاسوج در ادامه مردم این شهر را برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال فرا خواند و گفت: با این حضور که همیشه حماسی بوده با آرمان‌های انقلاب و نظام تجدید بیعت می‌کنیم.
در ادامه سید جواد خاضع امام جمعه موقت شهر یاسوج به مسائل سیاسی روز پرداخت و با بیان اینکه اروپایی‌ها هم مانند همیشه خلف وعده کردند اظهار کرد: آن‌ها در کانال مالی جدید که اعلام کرده‌‌اند به دنبال تبادل کالا به کالا هستند و به همین خاطر مسؤولان باید دیگر فریب آن‌ها را نخورند و قاطعانه معاهدات دشمنان را رد کنند.
وی گفت: آن‌ها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و مسؤولان نباید به دشمن خوشبین باشند چرا که تاکنون در این چهار دهه به هیچ یک از قول‌های خود عمل نکرده‌‌اند.
خاضع از گرانی‌های اخیر هم انتقاد کرد و از مسؤولان خواست تا نظارت بیشتری بر بازار افسار گسیخته داشته باشند چرا که در دهه پنجم انقلاب چنین وضعیتی به هیچ وجه زیبنده نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1