تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۴۰۷۰۴۵
با صدور پیام:

دعوت همگانی چهره‌های سیاسی کهگیلویه برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

۰
دعوت همگانی چهره‌های سیاسی کهگیلویه برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن
کبنا ؛امسال نیز به سنت هر ساله،شخصیت های ی سیاسی کهگیلویه و برخی مسولان شهرستان ،از آحاد مردم شهرستان های چهارگانه برای حضور یکپارچه، پرشور و باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن  دعوت همگانی به عمل آوردند.
در  زیر پیام دعوت چهره های سیاسی و برخی مسوولان را بخوانید: 

بسم الله الرحمن الرحیم
وَالفَجرِ ولَيالٍ عَشرٍ.
 بیست و دوم بهمن ماه پدیدار گشتن خورشید چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است، در این برهه از زمان و انبوه مشکلات مردم میهن، برای ادامه راه خود به همدلی، وحدت و شکیبایی در برابر مشکلات نیازمندیم. لذا بهترین فرصت برای حفظ وحدت کلمه، شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن می باشد. از این رو همه کسانی که در استان کهگیلویه و بویراحمد  نسبت به اینجانب لطف و محبت دارند را جهت تجدید عهد و پیمان، هم صدایی و همگامی با سراسر ملت ایران به شرکت در راهپیمایی این روز دعوت مینمایم تا این اتحاد ملی را به نمایش بگذارند.

سید قادر لاهوتی
---------------------------------------------------------------------------
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا 
و بگو حق آمد و باطل نابود شد آرى باطل همواره نابودشدنى است.
( آیه ۸۱ سوره اسراء)
بی شک پیروزی نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی ایران تنها یک تحول سیاسی،سرنگونی یک رژیم و یا جابجایی قدرت در داخل مرزهای یک کشور نبود بلکه زلزله ای ویرانگر برای کشورهای استعمارگر شرق و غرب محسوب شده که پایه های حکومت استکبار جهانی و رژیم های وابسته به آن را متزلزل کرد.
این نهضت با هدف سرنگونی رژیم فاسد پهلوی و تشکیل حکومت اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) در ایران پایه گذاری شد و در مدت کوتاهی توانست پیام اصلی خود را که ماهیتی فرهنگی مبتنی بر اندیشه ی دینی و ارزش های معنوی داشت به مسلمان منطقه و کشورهای آزادی خواه جهان صادر کند.
و اینک در #چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی،ملت شریف ایران با توکل به خداوند و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)،در برابر هجمه ها و دسیسه های دشمنان نظام اسلامی ثابت قدم و استوار ایستاده و همچون روزهای آغازین نهضت به آرمان امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی وفادار است.
اینجانب ضمن پاسداشت فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب،از مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی به خصوص استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت می کنم تا با حضور پرشور و وحدت بخش خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن،بار دیگر بصیرت مثال زدنی و غیرت انقلابی خود را در دیدگاه جهانیان به نمایش بگذارند.

سید محمد موحد
--------------------------------------------------------------------------------
۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، انقلابی که از بطن توده های مردم شکل گرفت.
این روز بزرگ وتاریخی همچنین سرآغازی زیبا از فصل حیات ملت شریف ایران است  چنان که مقام‌معظم رهبری فرموده اند: این روز مظهر اقتدار ملی و نشان دهنده عزم عمومی ملت ایران است.
اینجانب به نمایندگی از دولت خدمتگذار تدبیر وامید ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن وتسلیت ایام فاطمیه (س) از مردم شریف ،ولایت مدار وهمیشه در صحنه شهرستان کهگیلویه دعوت می کنم تا با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان های شهدای انقلاب، امام راحل ورهبرمعظم انقلاب تجدید میثاق نموده وهم صدا باسراسر کشور این اتحاد ملی  را به نمایش بگذارند.

جعفر نیکبخت،فرماندار کهگیلویه
---------------------------------------------------------------------------------
   بسم الله الرحمن الرحیم
 والفجر و لیال عشر
 تقارن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه و مزین شدن طلیعه آن به نام حضرت صدیقه طاهره (س) بستری مناسب برای ارایه پیام معنوی انقلاب به جهان و جهانیان است.
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب می فرمایند : (انقلاب اسلامی یک حقیقت برخاسته از سنت الهی است وتاهنگامی که متکی برایمان ، عشق وعلاقه مردم است قدرت های جهانی اگر با یکدیگر نیز متحد شوند نمی توانند صدمه ای به این انقلاب ومردم وارد کنند)  مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی ایران و مراسم سالگرد انقلاب درطول سی و نه سال گذشته را می توان حضور انبوه و متحد مردم به عنوان عناصر اصلی وکلیدی شکل گیری انقلاب اسلامی و دلبستگی آنان به شعارهای اساسی انقلاب دانست و دهه فجر انقلاب را می توان  بعنوان مقطع رهایی ازبند استبداد و استکبار و در مسیر توسعه قرار گرفتن ملتی است که با شعار ما می توانیم پا به  عرصه جهانی و بین المللی گذاشته برشمرد و عظمت این دهه به نوعی بهار پرفروغ انقلاب نامیدن گرفته برکسی پوشیده نیست و اینک که درآستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم شناخت موقعیت وحضور بموقع در لحظه مناسب مورد نیاز واساس همه کارها است. 
اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و تسلیت ایام فاطمیه(س) از مردم شریف و ولایتمدار شهرستان لنده دعوت می کنم تا با حضور در راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن ۲۲ بهمن ماه، بار دیگر میثاق ابدی خود با امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا را به جهانیان اعلام کنند. 

دارا کریمی نژاد،فرماندار لنده
-----------------------------------------------------------------------------
متصدیان محترم و محترمه ی کلیه ی واحدهای صنفی و تولیدی
عرض سلام، ادب و تحیات الهی،تقدیم سپاس وافر و ابراز امتنان جزیل دارم خدمت همه ی خادمان تامین و توزیع سبد مصرفی خانوارها و تولیدکنندگان معظم و معزز
بدون غرض و پیشداوری نقش و جایگاه صنوف مختلف در پیروزی و تداوم نهضت جمهوری اسلامی ایران بر هیچ نگارنده ای قابل انکار نیست
لذا در این مقطع خاص زمانی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی تمام هم و غم و انرژی و پتانسیل خود را مصروف ما کارآمدی این نظام مقدس و مردم دار نمودند،از شما سروران معظم و معظمه،معزز و معززه انتظار می رود کمک فی السابق با حضور پر رنگ خود در انتخابات روز یوم الله بیست و دوم بهمن زمینه های تداوم این نهضت سرشار و غنی شده از تمام نیکویی ها را جهت تداوم مساعد و مناسب فرمایید.

یاسین علویان سوق،مدیر اداره صمت کهگیلویه
----------------------------------------------------------------------------
باسمه تعالی
چهلمین بهار از طلوع فجر انقلاب اسلامی می گذرد و هنوز غریو فریاد الله اکبر آزادمردان و شیرزنانی که دل در گرو مسیحای زمان، خمینی کبیر، دست در دست هم، طومار استعمار و استبداد طاغوتیان را در هم پیچیدند از میان اوراق تاریخ به گوش می رسد.
دهه فجر، سرآغازی بود بر رهایی ملتی که از جور اشقیا به تنگ آمده بودند و در ظل عنایات و رحمت واسعه الهی و در پرتو رهبری آن راد مرد خدایی خروش را بر قرار و شهادت را بر زندگی ذلت بار ارجح یافتند و آن کردند که تا همیشه زمان بر تارک تاریخ خواهد درخشید.
اینک، ماییم و امانتی بی‌مانند، که از خون جوانان وطن جان مایه دارد. این ماییم و امانتی گرانبها که ریشه در قلب فرد فرد ایرانیان غیرتمند دارد. ماییم و امانتی که از پس چهل سال صبر و استقامت و صلابت امت ولایتمدار ایران به امروز رسیده.
اینک ماییم و جمهوری اسلامی ایران. 22 بهمن، تنها یک تاریخ خاطره انگیز نیست. 22 بهمن سرآغاز حرکتی است که نور امید ملت‌های رنج کشیده جهان شد و خواب از چشم جهانخواران و ستم پیشگان ربود. مدیریت جهادکشاورزی شهرستان لنده از عموم مردم شریف وولایتمدار شهرستان بخصوص کشاورزان،دامداران و عشایر غیور دعوت میکند تا باحضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ،مشت محکمی به دهان یاوه گویان وبدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بزنند.

رئیس جهاد کشاورزی لنده
------------------------------------------------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1