کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دعوت مدیر جهاد کشاورزی لنده از عموم مردم برای حضور پرشور در مراسم راهپیمایی22بهمن

19 بهمن 1397 ساعت 10:01

چهلمین سالگرد فجر پیروزی، نویدبخش استقرار پیام انقلاب اسلامی در قلوب حقیقت‌جویان عالَم است.


باسمه تعالی
چهلمین بهار از طلوع فجر انقلاب اسلامی می گذرد و هنوز غریو فریاد الله اکبر آزادمردان و شیرزنانی که دل در گرو مسیحای زمان، خمینی کبیر، دست در دست هم، طومار استعمار و استبداد طاغوتیان را در هم پیچیدند از میان اوراق تاریخ به گوش می رسد.
دهه فجر، سرآغازی بود بر رهایی ملتی که از جور اشقیا به تنگ آمده بودند و در ظل عنایات و رحمت واسعه الهی و در پرتو رهبری آن راد مرد خدایی خروش را بر قرار و شهادت را بر زندگی ذلت بار ارجح یافتند و آن کردند که تا همیشه زمان بر تارک تاریخ خواهد درخشید.
اینک، ماییم و امانتی بی‌مانند، که از خون جوانان وطن جان مایه دارد. این ماییم و امانتی گرانبها که ریشه در قلب فرد فرد ایرانیان غیرتمند دارد. ماییم و امانتی که از پس چهل سال صبر و استقامت و صلابت امت ولایتمدار ایران به امروز رسیده.
اینک ماییم و جمهوری اسلامی ایران. 22 بهمن، تنها یک تاریخ خاطره انگیز نیست. 22 بهمن سرآغاز حرکتی است که نور امید ملت‌های رنج کشیده جهان شد و خواب از چشم جهانخواران و ستم پیشگان ربود. مدیریت جهادکشاورزی شهرستان لنده از عموم مردم شریف وولایتمدار شهرستان بخصوص کشاورزان،دامداران و عشایر غیور دعوت میکند تا باحضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ،مشت محکمی به دهان یاوه گویان وبدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بزنند.


کد مطلب: 407043

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/407043/دعوت-مدیر-جهاد-کشاورزی-لنده-عموم-مردم-حضور-پرشور-مراسم-راهپیمایی22بهمن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1