تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۷
کد مطلب : ۴۰۷۰۳۴
به مناسبت دهه فجر

همایش دوچرخه سواری در دهدشت برگزار می شود

۰
همایش دوچرخه سواری در دهدشت برگزار می شود
کبنا ؛گنجی پور،رئیس هیئت دوچرخه سواری کهگیلویه اظهار کرد:به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، یک دوره همایش دوچرخه سواری در شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به هماهنگی به عمل آمده با اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه برای برگزاری این همایش افزود: هیئت دوچرخه سواری در راستای برنامه‌های متنوع خود به منظور رشد و توسعه این رشته ورزشی در دهدشت،در بخش همگانی اقدام به برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت دهه مبارک فجر می‌کند.
ريیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان کهگیلویه اضافه کرد:این هیئت در طول سال به مناسبت‌های مختلف برنامه‌های متنوعی را در سطح شهرستان و استان در قالب برنامه‌های همگانی برگزار می‌کند که یکی از مهم‌ترین آنها به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب برگزار می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه هیئت‌های مختلف ورزشی در ایام دهه مبارک فجر برای گرامیداشت این ایام برنامه‌های متنوعی برگزار می‌کنند،این هیئت نیز اقدام به برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری به این مناسبت خواهد کرد.
گنجی پور بیان داشت:همایش بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت دهه مبارک فجر با تلاش و همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان،اورژانس، صدا و سیما، اصحاب رسانه و نیروی انتظامی برگزار خواهد شد.
ريیس هیئت دوچرخه سواری با اشاره به زمان و مکان برگزاری این همایش خاطرنشان کرد: همایش بزرگ دوچرخه سواری روز پنج شنبه بیست و پنجم بهمن ماه ساعت ۲:۳۰ از پارک جانبازان دهدشت تا انتهای تقاطع کمربندی سوق با حضور علاقمندان به دوچرخه سواری به انجام خواهد رسید.
وی اضافه کرد: جوایز ارزنده‌ای برای شرکت کنندگان در این همایش بزرگ دوچرخه سواری پیش بینی شده است که در پایان همایش به قید قرعه به دوچرخه‌سواران اهدا خواهد شد و قطعا همایش باشکوهی را شاهد خواهیم بود.  
  هیئت دوچرخه سواری برای شرکت در این همایش آماده ثبت نام از دوچرخه سواران علاقمند خواهد بود.
لازم به ذکر است این همایش برای عموم آزاد میباشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1