تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۴۰۷۰۲۴
کبنا استعفای کریم رضایی مشاورکل رئیس دانشگاه علوم پزشکی را مورد بررسی قرار داد

استعفا و توهین رمز جایگاه بالاتر نباشد / آقای «ایلامی» قضیه را برای مردم شفاف سازی کن

۱۷
۱
استعفا و توهین رمز جایگاه بالاتر نباشد / آقای «ایلامی» قضیه را برای مردم شفاف سازی کن
کبنا ؛کریم رضایی قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد که به یک مرتبه از شبکه بهداشت جایگاه قائم مقام و مشاور کلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی را به دست آورد. روز گذشته استعفانامه‌ی خود را به دست رسانه‌های این استان رساند تا به بهانه توهین به خانواده معظم شهید تاجگردون و نماینده گچساران و باشت استعفا بدهد، البته شنیده می‌شود که او در وزارتخانه پستی را به دست اورده است، اما چرا همچنین موضوعی را رسانه‌ای کرده و چه اهدافی پشت آن بوده، الله اعلم.
فارس در این باره نوشت:«از یک سو در صورت صحت خبر، توهین به خانواده معظم شهدا و از سوی دیگر استعفای یک مدیر در برهه حساس کنونی به هیچ وجه کام مردم استان را شیرین نمی‌کند و موجب التهاب بیشتر می‌شود.»
در چند ساعت اخیر خبر مشترک همه سایت‌ها و وبلاگ‌های استان کهگیلویه و بویراحمد پر بود از استعفای قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی استان که دلیل استعفا نیز برای همه ابهام‌انگیز و تعجب‌آور بود.
در متن استعفای کریم رضایی آمده است که به دلیل توهین به خانواده معظم شهید تاجگردون و شخص غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان گچساران در مجلس شورای اسلامی از سمت خود استعفا داده است.
هنوز اما خبری مصداقی از جزئیات این استعفا در رسانه‌های استان درج نشده تا همه بدانند که چرا و به چه دلیل و از سوی چه کسانی به خانواده معظم شهید  تاجگردون توهین شده چرا که توهین به خانواده شهدا را هیچ جریان و گروه سیاسی در کشور و در استان برنمی‌تابد و رضایی که چنین استعفایی را با چنین متنی نگاشته خود موظف به پاسخگویی است تا بدعتی برای توهین به خانواده معظم شهدا در استان شکل نگیرد.
کریم رضایی باید توضیح دهد که روند توهین از چه موقع بوده و اگر از قبل بوده چرا وی تا پیش از دهه فجر انقلاب اسلامی و هنگامی که فضا هنوز به سمت و سوی جشن‌های پیروزی انقلاب و چهل سالگی آن منتهی نشده بود استعفای خود را اعلام نکرده است.
این روزها که خبرهایی مبنی بر تغییرات در دانشگاه علوم پزشکی استان شنیده می‌شود و در محافل از تغییر اورنگ ایلامی گفته می‌شود باید از قائم‌مقام مستعفی پرسید که این استعفا با خبر تغییر ایلامی تا چه اندازه تناسب دارد.
همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان باید جوابگو باشد که آیا توهین به خانواده شهید تاجگردون در مجموعه دانشگاه صحت دارد و در صورت صحت چرا با مسببین برخوردی صورت نمی‌گیرد.
به هر حال در هجدهمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبرهایی از این دست که از یک سو توهین به خانواده معظم شهدا و از سوی دیگر استعفای یک مدیر در برهه حساس کنونی بوده به هیچ وجه کام مردم استان را شیرین نمی‌کند و موجب التهاب بیشتر در استان می‌شود.
اما سخن دیگر این که دلیل التهاب در فضای کسب و کار استان برخورد دستگاه قضایی با مفسدین نیست و اگر التهابی وجود داشته باشد به عملکرد دو قوه دیگر در استان مرتبط است که در حال حاضر حد و مرزی میان این دو قوه دیده نمی‌شود.
برخی منابع خبر از شروع به کار کریم رضایی در حوزه پارلمانی وزارت بهداشت در مرکز می‌دهند.
مسوولان بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و بازرسی استان و سایر نهادهای مربوطه باید تکلیف مردم را روشن کنند که آیا همچنین مسائل صحت دارد؟ این مسائل باورها، افکار عمومی و اعتماد مردم را نشانه گرفته است.
در دانشگاه علوم پزشکی علاوه بر کریم رضایی، دکتر امام بخش قائدی، امین بابویی و دکتر غلام‌نژاد و سایرین نیز خدمت می‌کردند، چرا یک مرتبه آنان از این صحبت‌ها نمی‌کردند. این‌ها سووالاتی است که باید مسوولان مربوطه به آن پاسخ دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اصلاتوهینی درکارنیست فقط این آقاداره خودش پیش تاجگردون پیش وعزیزمیکند
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
اینا عملکرد و رابطه بازی هاشون، روزی ده ها بار به خون شهدا و خانواده اون ها، ، حالا هم میخواد از این نمد، کلاهی برای خودش بدوزه. باید پیگیری بشه تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.
Iran, Islamic Republic of
قلمت مقاله ای چند؟
پاشا
Iran, Islamic Republic of
این به خاطر پست
همشهری
Iran, Islamic Republic of
تو را به خدا بس کنیدکاری به عملکرد هیچ فر یا جریانی ندارم اما برای گرفتن پست وجایگاه شهدا را بهانه نکنیم
دنا
Iran, Islamic Republic of
سلام . ایشان خوب یاد گرفته که از موقعیتها چگونه و چطور استفاده ( به تعبیری دقیق تر ) کنه !
احتمالا چون متوجه شده برحسب معضلات و مشکلات بوجود آمده ( البته اغلب توسط همین نوع مشاورین ) ایلامی به خط پایان رسیده و وضع موجود شروعی است بر پایان وی ، جناب مشاور ارشد دست پاچه شده و در تکافوست که بعد از رفتن ایلامی جا و موقعیتی را آنهم به پشتوانه و لطف تاج برای خویش در هیات رئیسه رزرو و ضمانت نماید !! بهمین دلیل میخواهد در این اخر ایلامی با پرچم خدمتگذاری به تاج صحنه را موقتا ترک و پس خروج رئیس فعلیش در کابینه بعدی بیاندازد و باز در گوشه ای دیگر از هیات رئیسه بعدی هل من مبارز بطلبد و جا یی برای خویشتن پهلوانش خوش کند !! ای قبیل بر اینه که گویند تا واپسین لحظات و بمحضی که هوا را برای ماندن پس دیدند به همه نون و نمک ها لگد بزنند و با فریاد ( منم پهلوان سر دیگ آش / نمی ترسم از غل غل صداش ) عوض کنند و با ماسک جدید وارد کارزار جدید شوند !! .!!
Iran, Islamic Republic of
تا کی میخاین
United Arab Emirates
دارد خودش را گران می‌کند. خیلی‌ها نمی دانند این آغا قائم مقام بود
United Arab Emirates
در اینکه ایلامی علوم پزشکی را .شکی نیست ولی کریم رضایی هم
کارمند
Iran, Islamic Republic of
اگر چه توهین به هر کس و خانواده ای کار درستی نیست اما بهتر است خانواده های شهدا هم رعایت کنند .
United States
باید به حال علوم پزشکی استان.
واقعا دستگاه های نظارتی چرا تکلیف علوم پزشکی را یکسره نمی کنند. کار از عزل و برکناری گذشته باید رسیدگی صورت بگیره.
کارمند علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
تا کی میخواهید اینگونه با مدارا با ایلامی رفتار کنید در حالی که با حضور .دانشگاه زیر سئوال رفت
تبعیض بی عدالتی .بیداد می‌کند
انصاف
Iran, Islamic Republic of
چندروز پیش تویادواره شهدای بخش کبکیان برادر شهیدان اخرسندیان از اقایی که به راننده ماشینی که جلوی مغازه اش پارک کرده بود، وفحاشی وبدزبانی میکرد،وایشون امر به معروف ونهی از منکر میکرد هم خودش را به باد فحش وناسزا گرفت هم به شهیدان توهین کرد ،قطعا اگر جلوی این افراد گرفته نشود عواقب بدتری در انتظار این قشر مظلوم خواهدبود
چرا برخورد نمیشود
حمید
United Arab Emirates
اوضاع علوم پزشکی واقعا این دو سال بحرانی هست خداوند باعث و بانی این اوضاع تاسف بار را عذاب دهد.
سعيد
Iran, Islamic Republic of
تا چه حد؟!!!
اکبر
Iran, Islamic Republic of
با توجه به شناختی که از دکتر رضایی و دانشگاه علوم پزشکی دارم به نظرم دکتر رضایی درست میگه چونکه دکتر ایلامی اکثر مواقع داخل دانشگاه نیستش و دانشگاه شده است و اصلا سلسله مراتب و داخل این دانشگاه رعایت نمیشه و از همه مهمتر جذب که سر وصدای همه را در آورده به شدت همه ناراضی هستند و بنابراین نتیجه این همه بی نظمی میشه توهین و هتک هرمت به خانواده معظم شهید و مابقی .....
Iran, Islamic Republic of
برای برکناری خود ایلامی همه دارند لحظه شماری می کنند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1