کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنااسپورت

خداحافظی بانوی ورزشکارنامدار گچسارانی از دنیای هندبال(+متن خداحافظی،عکس)

17 بهمن 1397 ساعت 8:58

روز جمعه ۱۲ بهمن ماه بعد از برد تیم نفت و گاز گچساران مقابل مهمانش تیم هیئت هندبال البرز و کسب مقام پنجم چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان،مسئولین باشگاه طی آئینی بازیکن خوش فکر و خلاق خود را بدرقه کردند


روز جمعه ۱۲ بهمن ماه بعد از برد تیم نفت و گاز گچساران مقابل مهمانش تیم هیئت هندبال البرز و کسب مقام پنجم چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان،مسئولین باشگاه طی آئینی بازیکن خوش فکر و خلاق خود را بدرقه کردند.
طاهره درخشان بعد از خداحافظی از دنیای هندبال در گفتگو با خبرگزاری ها گفت:
 
13 سال پیش به این باشگاه فوق العاده آمدم
این باشگاه بخشی از زندگی من شد پس باید از خیلی ها تشکر کنم که این فرصت را به من دادند. سرکار خانم اعظم صمیمی و سرکار خانم مهری بخردی که بدون آنها چنین تجربه ای را آغاز نمی کردم."
 
"از همه مربی ها که به من کمک کردند تا هندبالم پیشرفت کند. از همه آن ها درس گرفته ام. از هم تیمی های فوق العاده ام تشکر می کنم. خوش شانس بوده ام که با آن ها تمرین کردم و کنارشان برای مدتی طولانی توپ زدم. نه فقط به خاطر هندبالشان، بلکه به خاطر دوستی."
"دوست دارم تشکری ویژه از عوامل پشت صحنه باشگاه مخصوصا آقایان حبیبی و غلامی و کارمندان آن داشته باشم، کسانی که جام را بالای سر نمی برند ولی بدون آن ها باشگاه نمی تواند کار کند."
"باشگاه نفت و گاز گچساران رو به جلو حرکت خواهد کرد، هیچ شکی در کیفیت بازیکنانی که اینجا هستند ندارم، آن ها با موفقیت ادامه خواهند داد، همانطور که ما در گذشته از این موفقیت ها لذت بردیم."
  از وقتی که آمدم از من حمایت کردید. نه فقط روی زمین ، بلکه در لحظاتی سخت در زندگی شخصیم همیشه پشتم بودید. هرگز فراموش نمی کنم."
"افتخار می کنم که لحظاتی خاص با شما سپری کرده ام. ما به عنوان یک تیم هرگز نمی توانستیم این دست آورد ها را بدون شما داشته باشیم."
"هر چالشی که پیش روی من باشد، همیشه کنار شما خواهم بود و در قلبم باقی خواهد ماند.
 به تاریخ سازی ادامه دهید!"
 


کد مطلب: 406997

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/406997/خداحافظی-بانوی-ورزشکارنامدار-گچسارانی-دنیای-هندبال-متن-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1