تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۷
کد مطلب : ۴۰۶۹۹۰
در جمع خبرنگاران مطرح شد

توضیحات بخشدار مارگون در خصوص سخنران مراسم 22 بهمن

۳
۱
توضیحات بخشدار مارگون در خصوص سخنران مراسم 22 بهمن
کبنا ؛مراسم 22 بهمن یکی از مراسمات ملی کشور اسلامی ما است که هر سال همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران جشن‌ ملی برپا می‌شود. مسوولان و مردم در این روز باید بر وحدت و همدلی تاکید داشته باشند و از مسائل حاشیه‌ای پرهیز کنند. دعوت از سخنران مراسم 22 بهمن شهر مارگون مورد بحث و تا حدوی مناقشه قرار گرفته است که علی ملکی بخشدار مارگون در باره آن اینگونه توضیح می‌دهد که از تمام ظرفیت‌های قانونی جهت جلوگیری از سخنرانی «ستار هدایت‌خواه» در مراسم ۲۲ بهمن استفاده خواهم کرد.
ملکی افزود: حضور ایشان که به عنوان یکی از کاندیدای احتمالی انتخابات مجلس مطرح است، جهت سخنرانی مراسم۲۲ بهمن شائبه تبلیغات زود هنگام را ایجاد و باعث ضربه زدن به حقوق دیگران خواهد شد.
وی عنوان کرد: با توجه به اعتراضات شدید مردمی نسبت به این حضور که می تواند منجر به از بین رفتن وحدت مردم و کم رنگ شدن حضور آنها در این مراسم گردد از همه ظرفیت های قانونی جهت جلوگیری از حضور  و سخنرانی این فرد استفاده خواهم کرد حتی اگر به لغو حکم  کاری‌ام منجر شود.
بخشدار مارگون بیان کرد: از آنجایی که نکوداشت مراسمات انقلاب راهکار مهمی برای پویایی و مانایی نظام است و باتوجه به تعاملی که همیشه با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در زمینه مدیریت، ساماندهی و هماهنگی به منظور با شکوه تر برگزار شدن مراسمات داشتیم انتظار داریم این سازمان با انتخاب و معرفی یک فرد مناسب زمینه حضور همه طوایف، سلایق و اقشار مختلف مردم در این مراسم ملی را فراهم نماید.
نام شما

آدرس ايميل شما

هم استانی
Iran, Islamic Republic of
مال این ظاهر بخشدار
سعید
Iran, Islamic Republic of
بخشدار عزیز به فکر مشکلات حوزه ات باش و دوای درد مردم را از دولت بخواه. عین سیاسی کاری هستی. که بتونی حتی اسم دکتر هدایت خواه را هم بیاری...
بیدهای سبز
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب ملکی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1