تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۹
کد مطلب : ۴۰۶۹۸۹
در آیین گرامیداشت مرحوم محمدنبی حبیبی مطرح شد

علت ریزش نیروها در انقلاب اسلامی از نظر «هدایت‌خواه»

۴
۰
علت ریزش نیروها در انقلاب اسلامی از نظر «هدایت‌خواه»
کبنا ؛
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شعار«نه غزه نه لبنان» ناشی از عدم خودآگاهی نسبت به انقلاب و اهداف و ماهیت آن است.
ستار هدایتخواه عصر امروز در آیین گرامیداشت مرحوم محمدنبی حبیبی و همچنین برنامه‌هایی که به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ترتیب داده شده بود در جمع اقشار مختلف مردم و سیاسیون اظهار کرد: بحث امروز ما در خصوص نسبت ما با انقلاب و راز رویش‌ها و ریزش‌هاست.
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: باید بدانیم نسبت هر یک از ما که در عصر انقلاب زندگی می‌کنیم با انقلاب چیست و چرا بعضی‌ها از انقلاب جدا شده و برخی دیگر به انقلاب پیوسته‌‌اند.
این فعال سیاسی فرهنگی گفت: نسبت ما با انقلاب چهار حالت دارد که یا نسبت به انقلاب و اهداف آن جاهل و ناآگاهیم و دوم این که نسبت به آن آگاهی داریم و در مرحله سوم هم مرز خودآگاهی رسیده‌ایم و در بالاترین مرحله نسبت به انقلاب دل آگاهی داریم.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برخی وقایع انقلاب را خوب می‌دانند ولی از حقیقت انقلاب چیزی نمی‌دانند که ماهیت آن چه بوده که در اصل جاهل نسبت به انقلاب و اهداف آن هستند.
وی در ادامه با بیان این که برخی حتی اهداف انقلاب را می‌دانند و کتاب هم در مورد آن نوشته‌اند خاطرنشان کرد: که ممکن است این افراد با همه این آگاهی که دارند دل در گرو انقلاب نداشته باشند لذا هر کسی انقلاب را شناخت حتما با آن ارتباط برقرار نمی‌کند.
این نماینده سابق مجلس با تاکید بر این که باید حقانیت انقلاب را باور داشته باشیم و باور کنیم که در دنیای امروزی منشا تحول بوده است یادآور شد: باید باور کنیم که این انقلاب الهی بوده و سرآغاز تمدن‌سازی اسلامی است.
وی مراحل دل‌آگاهی و شیفتگی نسبت به انقلاب را آخرین مرحله دانست و خاطرنشان کرد: رسیدن به مرحله دل‌آگاهی شرایطی لازم دارد اول این که از خودخواهی و منفعت‌طلبی دست برداریم چرا که وقتی دلبسته مقام باشیم، نمی‌توانیم به مرحله دل آگاهی برسیم.
هدایتخواه به علت ریزش‌ها اشاره کرد و افزود: راز آن نشناختن حقیقت انقلاب است و به مرحله خود آگاهی نسبت به انقلاب نرسیده‌اند که شعار نه غزه نه لبنان سر می‌دهند.
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که نمی‌خواهیم نامی از ریزش‌ها ببریم به برخی رویش‌هایی که حاصل دل‌آگاهی نسبت به انقلاب است اشاره کرد و گفت: وقتی شیخ زکزاکی 6 فرزند پسر خود را در راه آرمان‌های انقلاب فدا می‌کند نشان دهنده رویش‌های انقلاب است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مال خانی
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه اول .که دور
قصابی کالوس
United Kingdom
اکا الان تی ایشا گوشت کیلو چنده ؟
Iran, Islamic Republic of
چه گوشتی برادر
مال کدوم
سلامت
Iran, Islamic Republic of
فقط و فقط امثال که موجب بی اشتیاقی مردم شدید
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1