تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب : ۴۰۶۹۵۸
در آیین تکریم و معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان

پیروزه: کانون سیاسی برای کودکان «سم» است/ ظلم نکرده‌ام

۱۰
۳
پیروزه: کانون سیاسی برای کودکان «سم» است/ ظلم نکرده‌ام
کبنا ؛به گزارش کبنا، محمود پیروزه ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان که با حضور مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل بهزیستی استان و چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب («رضا عسکری»، «کامرانی» و «فرزانه آرامش») و بدون حضور مسئولین و مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار داشت: بنده در مدت 6 ماه سرپرستی کانون پرورش فکری کودکان استان کهگیلویه و بویراحمد که تقریباً  بخش عظیمی از زندگی من را از دوران کودکی، جوانی و نوجوانی تا اکنون گرفت دل‌بسته کانون هستم در کانون باشم یا نباشم و دل‌بسته خواهم بود.
بنده نگران این نیستم که حکم سرپرستی بنده ابلاغ و به حکم مدیرکلی تبدیل نشد این تقدیر است و باید شاکر خدا و قدردان دوستان باشم، بالاخره ظرفیت نظام بیشتر از این چیزهاست.
تقدیر بوده که بنده در این مدت‌زمانی و بازه زمانی در کانون باشم و مسئولیت داشته باشم و انجام‌وظیفه کنم و خدا را شاهد و گواه می‌گیرم که در این مدت از ظرفیت اصلی‌ام استفاده کرده‌ام، تمام ظرفیتم را به کار گرفته‌ام تا بتوانم گره‌ای را از مشکلی بازکنم جز این نبوده، نیست و نخواهد بود.
تا زمانی هم که باشم همچنان بر این عقیده استوار هستم و تمام تلاش و سعی‌ام را در این زمینه به کارخواهم گرفت و این کار و تلاش بنده در سایه همدلی و همکاری و هم‌فکری‌ام در کانون بوده است هیچ‌کسی نمی‌تواند ادعا کند که می‌تواند به‌تنهایی خدمت کند.
مجموعه بنده مجموعه بسیار خوب، همدل و صمیمی است.
در این مجموعه ممکن است مخالفت‌هایی هم باشد، سنگ‌اندازی‌هایی هم باشد و اعتقاد بنده هم این است که اگر در مسیر رودخانه سنگ نباشد رودخانه از خودش صدایی ندارد.
مخالفت ممکن است باشد اما این نمی‌تواند در اراده ما و مسئولین خللی ایجاد کند، کارها باید همچنان به‌پیش رود، خدا را شاکر هستم که دست از کار نکشیده‌ام.
آنچه بنده را خوشحال و دلگرم می‌کند این بوده که تکریم، بزرگداشت و احترام همکارانم سرلوحه کارهایم بوده است.
اولین اولویتم صداقت بوده، بالاترین سیاست از نگاه امام علی (ع) صداقت هست، با همکارانم صادق و شفاف بودم و هیچ جیز پنهانی نداشتم.
سعی کرده‌ام مهربان باشم و عدالت داشته باشم و تا جایی که خداوند توفیق دهد کمک کنم و تلاش کرده‌ام که ظلم نکنم ممکن است که افرادی با این دیدگاهم مخالف باشد و بگوید که آقای «پیروزه» ظلم کرده! من خودم می‌گویم که ظلم نکرده‌ام من با خدا معامله کرده‌ام.
کار خاصی نکرده‌ام و هر کاری که کرده‌ام با همکاری دوستانم بوده است، نگاه بنده به کانون ریشه‌ای بوده و سطحی نبوده است.
دیداری با «آیت الله ملک حسینی» نماینده ولی فقیه استان داشتم که ایشان با صراحت جمله ای را به بنده گوشزد کردند و گفتند «اجازه ندهید که مسائل سیاسی وارد کانون شود، کانون سیاسی برای کودک به‌منزله سم هست.» ما هم این سخن را به عنوان یک نصیحت پذیرفتیم.
تا الان که بودیم و هرجایی هم که باشیم اجازه نمی دهیم که سیاست و سیاست بازی در این مسائل رخنه کند.
تشکر ویژه می‌کنم از کسانی که نگذاشتند حکم سرپرستی بنده به‌حکم مدیرکلی تبدیل شود، به قول حافظ «شاید که چو وابینی خیر تو در این باشد.» بازهم شاکرم ظرفیت این نظام گسترده است و ماها توان و توانمان پایین است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
که ولمو کن بره درست بیه تا ایچه هم زیادی بی..
Iran, Islamic Republic of
حرفات همش دست وپازدن برای گرفتن پست هست خودتم می دونی که تو آموزش و پروش هیچ اگه راست می گفتی می ماندی تو کلاس و تدریست رو انجام می دادی
رضااااااا
Iran, Islamic Republic of
پیروزه جان نگران نباش هنر عسکری و کامرانی همینه ولی باش تا دولت صبحت بدمد کاین از نتایج سحر است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
در حقش کم لطفی کردن . لعنت به سیاسی کاری و بی عدالتی
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
اقای سردبیر محترم،
اولا تیتر نزنید که مسوولین استان نبودن،مگه می شود یک انتصابی بدون تایید مقامات استانی و تایید نمایندگان مجلس صورت بگیرد
دوم،لطفا شما که این همه از سرپرست محترم قبلی حمایت می کنید یه تحقیق کوچک انجام دهید که چرا ایشان که باید میزبان جلسه باشد دعوت نامه ها امضا نکردند تا در اخرین لحظات از طرف استانداری انجام شد.
سوم،ایشان که علاقه ای به پست و مقام ندارند چرا این همه اعتراض کردند.مگه این عنوان چقد ارزش دارد،
چهارم،شما در خبرتون هیچ اشاره ای به صحبتهای مسوولین نکردید،هیچ اشاره ای به حرفای مدیرکل جدید نکرده اید.واقعا این همه تعصب به چه منظور هست.
رسالت شما اطلاع رسانی هست نه اینکه جانبدارانه به مسایل نگاه کنید .
شنیده بودم می توان با نشر جانبدارانه اخبار با گرفتن امتیاز روی تصمیم مقامات اثر گذاشت ولی باور نمی کردم،الان نمونه واضح ان در خبر شما کاملا آشکار می باشد
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
احسنت
ناسناس
Iran, Islamic Republic of
کار زارعی و دوستان زارعی بود وسلام
مربی
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان خودت بهتر می دونی که انتخا پیروزه برای سرپرستی هم سیاسی بود.معاون فرهنگی کانون هم تو صحبتهاش گفت ما پیروزه را تا انتخاب مدیرکل به عنوان سرپرست انتخاب کرده بودیم .تازه پیروزه تو گزارش عملکردش هم دو سه تا دروغ شاخدار گفت که همین دروغهاش می تونه سندی بر عدم شایستگی و لیاقتش برای مدیرکلی باشه.پیروزه باید برگرده همون مدرسه ای که توش درس می داد چون هرچه بیشتر بمونه خودشو خرابتر می کنه.
کانونی
Iran, Islamic Republic of
وااااااااااااای خخخخخخخخ
جواب این جمله پیروزه (حکم سرپرستی من نذاشتند به مدیر کلی تبدیل بشه ) که خود آقای زمردیان معاون فرهنگی کانون تو جلسه گفت .
مثل لودری بود که از رو ش رد شد همه هم گرفتند قضیه رو
شما آن لحظه کجا بودید که زمردیان گفت حکم این آقا از اول سرپرست بود و بنا بر همین حد هم بود.
کبنا نیوز رسالت خبری خودت را حفظ کن و حداق برای حفظ پرستیژ رسانه ای خودت با حمایت از این چنین افرادی ارزش خودت را زیر سوال نبر
Iran, Islamic Republic of
اولین ریس خانم کانون فرهنگی فکری کودکان تاریخ ایران ایشان هستند تبریک به ایشان
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1