تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۷
کد مطلب : ۴۰۶۹۳۰
شهردار دوگنبدان خبر داد

جشن بزرگ انقلاب با حضور هنرمندان معروف کشور در گچساران

۱
۰
جشن بزرگ انقلاب با حضور هنرمندان معروف کشور در گچساران
کبنا ؛شهردار دوگنبدان گفت: جشن بزرگ انقلاب در گچساران با حضور هنرمندان کشوری، استانی و بومی در این شهرستان برگزار می‌شود.
 پیش از ظهر امروز نشست خبری ویژه برگزاری جشن بزرگ انقلاب اسلامی  با حضور  شهردار، اعضای شورای شهر دوگنبدان در سالن اجتماعات شهرداری دوگنبدان برگزار شد.
 در این نشست  مسعود ظفری با تبریک آغاز چهلمین  بهارپیروزی انقلاب و تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: هر ساله  به مناسبت  پیروزی انقلاب اسلامی جشن انقلاب توسط شهرداری و شورای شهر برگزار می شود.
شهردار دوگنبدان  ادامه داد:  امسال این جشن در روز ۱۵ بهمن ماه  روز دوشنبه در سالن بشارت گچساران برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این برنامه متعلق به مردمو شهروندان است  گفت: جشن بزرگ انقلاب با حضور چهره‌های برتر و هنرمندان کشوری، تلویزیونی هنرمندان استان و هنرمندان بومی منطقه برگزار می شود.
شهردار دوگنبدان ادامه داد، جشن انقلاب راس ساعت ۱۹ الی ۲۴ شب در سالن بشارت گچساران برگزار و برای عموم آزاد است.
کاشت 26 هزار اصله نهال در دوگنبدان
شهردار دوگنبدان با بیان اینکه در 6 ماهه نخست سالجاری 26 هزار اصله نهال در دوگنبدان کاشته شده است، گفت: از سال گذشته تا کنون 46 هزار اصله نهال درخت در دوگنبدان کاشته شده است.
 مسعود ظفری در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه تنها یک بلوار در سطح شهر دوگنبدان بلوار ولیعصر  دارای زیرساخت لازم و مبدا و مقصد آن مشخص است، اظهار کرد: هم‌اکنون در شهر دوگنبدان ۳ بلوار در دست احداث است.
وی با بیان اینکه  هم‌اکنون زیرسازی 24 کیلومتر از بلوار در شهردوگنبدان در دست اجرا است، گفت: طولانی‌‌ترین بلوار شهردوگنبدان به طول 16 کیلومتر که در 2 فاز با اعتباری به مبلغ 60 میلیارد ریال در دست اجرا است.
ظفری با بیان اینکه شهر دوگنبدان دارای ۱۶ مورد بلوار و پل ارتباطی است، خاطرنشان کرد: یک بلوار به طول 16 کیلومتر از بیمارستان نرگسی الی بهشت زهرا در دست اجرا است که ۳ کیلومتر از این پروژه مربوط به راه و شهرسازی است و این بلوار در مراحل پایانی کار قرار گرفته است.
شهردار دوگنبدان عنوان کرد: احداث ۲ بلوار دیگر به موازات بلوار ولیعصر در دوگنبدان می‌توان گره بار ترافیکی در این شهر را تا حدودی مرتفع کرد.
 ظفری بیان کرد: احداث بلوار از باغ فردوس  الی بیمارستان بی بی حکیمه  توسط دو پیمانکار در حال اجرا است.
ظفری ادامه داد، احداث بلوار کارکنان دولت به  سمت بیمارستان شهید رجایی از دیگر پروژه های در دست اقدام است.
شهردار دوگنبدان اذعان کرد، به مناسبت دهه فجر افتتاح فاز اول بلوار شهید تاجگردون در دست خواهیم داشت و به همین مناسبت فاز دوم این بلوار کلنگ زنی خواهد شد.
 وی ادامه داد: افتتاح بلوار گلستان، افتتاح مخزن آب دو هزار متر مکعبی از دیگر پروژه های شهرداری دوگنبدان در دهه فجر امسال خواهد بود.
 ظفری با بیان اینکه تعداد ۳۷ هزار اصله درخت در معابر و فضاهای عمومی این شهرستان کاشته شده بود، عنوان کرد:  از سال گذشته تا کنون تعداد ۴۶ هزار اصله درخت  در سطح شهر دوگنبدان برای توسعه فضای سبز کاشته شده است
ظفری عنوان کرد، در ۶ ماهه سالجاری تعداد ۲۶ هزار اصله نهال در بوستان‌های محله ای در دوگنبدان کاشته شده است.
 وی ابراز کرد: هم اکنون تعداد ۸۳ هزار اصله درخت در گچساران کاشته شده است.
 شهردار دوگنبدان به پارک پونه اشاره کرد و گفت: فاز اول پارک پونه به مساحت ۲ هکتار و ۵۰۰ مترمربع  در شهرستان گچساران  با اعتباری به مبلغ ۱۲۷میلیارد ریال در منطقه پانصد دستگاه ترابری  احداث و به مرحله بهره‌برداری رسید.
این مسوول با بیان اینکه پارک پونه به متراژ۱۱ هکتار توسعه خواهد یافت، افزود، پارک پونه به متراژ ۶ هکتار و ۵۰۰ هزار متر مربع الی مسکن مهر در دوگنبدان توسعه خواهد یافت.
 شهردار دوگنبدان با اشاره به اینکه درگذشته  سرانه فضای سبز به ازای هر نفر در این شهرستان ۹٫۹ مترمربع  بوده است، گفت:  هم اکنون سرانه فضای سبز در این شهر به بیش از ۱۲ متر مربع به ازای هر نفر رسیده است.
  وی  عنوان کرد: از سال گذشته تا کنون بیش از ۲ متر به ازای هر نفر افزایش سرانه سبز وجود داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

iهمشهری
Iran, Islamic Republic of
جناب شهردار هزینه ای که برای جشن خرج شد میتونست حقوق عقب افتاده کارگران شهرداری رو پرداخت کنه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1