کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

عملیات اجرایی 1025 طرح عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

14 بهمن 1397 ساعت 1:24

سرهنگ خرمدل گفت: در شرایط فعلی کشور و کمبود اعتبار، اجرای طرح‌های مشارکتی بهترین و مناسب‌ترین راهبرد برای شتاب بخشی در اجرای طرح‌های عمرانی است.


همزمان با سراسر کشور عملیات اجرایی یکهزار و ۲۵ طرح عمرانی زودبازده توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی وابسته به سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این استان آغاز شد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمامی طرح هایی که به مناسبت چهل سالگی انقلاب آغاز می شوند تا پایان دهه مبارک فجر سال آینده به بهره برداری می رسند.
سرهنگ حمید خرمدل افزود: آبرسانی به ۱۰۶ روستای شهرستان باشت از مهمترین این طرح‌هاست.
وی عنوان کرد: برای اجرای این تعداد طرح در کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود.
سرهنگ خرمدل بهداشت و درمان، مدرسه سازی، راه سازی، نصب ۱۵۰ نیروگاه‌ خورشیدی، اجرای طرح‌های کشاورزی و ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان را از عمده این طرح‌ها برشمرد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده تلاش می‌شود این طرح‌ها تا دهه فجر سال ۹۸ به بهره برداری برسند.
وی ابراز داشت: هم اینک ۱۵۲ گروه جهادی در سطح روستا‌ها و مناطق محروم استان مشغول فعالیت و انجام کار‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و محرومیت زدایی هستند.
سرهنگ خرمدل گفت: در شرایط فعلی کشور و کمبود اعتبار، اجرای طرح‌های مشارکتی بهترین و مناسب‌ترین راهبرد برای شتاب بخشی در اجرای طرح‌های عمرانی است.


کد مطلب: 406905

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/406905/عملیات-اجرایی-1025-طرح-عمرانی-کهگیلویه-بویراحمد-آغاز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1