تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب : ۴۰۶۸۹۸
با حضور مسوولان صورت گرفت

روشن شدن مشعل گاز در 6 روستای شهرستان لنده

۰
روشن شدن مشعل گاز در 6 روستای شهرستان لنده
کبنا ؛۱۹ پروژه عمرانی و اقتصادی به مناسبت دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار،نماینده کهگیلویه بزرگ،فرماندار لنده و دیگر مسوولان در شهرستان لنده اقتتاح و کلنگ زنی شد.
نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ در آیین افتتاح گازرسانی روستاهای شیتاب، مونه، مله شیتاب، سرتنگ، آب زالو و بنه آبزا ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: این پروژه عظیم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
عدل هاشمی پور عنوان کرد: پیوسته در کمیسیون انرژی پیگیری انجام هرچه سریع تر این نعمت به مردم بودم و لازم می دانم از همکاری های همه جانبه مهندس زنگنه و اقدامات ارزشمند شرکت گاز استان سپاسگزاری نمایم.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، زحمات بنیاد مستضعفان کشور در جهت محرومیت زدایی شهرستان لنده را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت:در جلسه حضوری به مهندس سعیدی کیا عرض کردم احداث سریع تر پل روستای موگرمون و تکمیل مدرسه ۶ کلاسه دم تنگ لنده را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند.
هاشمی پور از حسن نیت مهندس زنگنه در واگذاری ۱۰ هزار انشعاب رایگان به مناطق در حال گازکشی حوزه انتخابیه تقدیر نمود و اظهار داشت:شرکت گاز استان برنامه نصب علمک و کنتور را به صورت جدی در دستور کار قرار دهد و مردم هم نسبت به گازکشی منازل خویش اقدام نمایند.
معاون امور عمرانی استاندار نیز در این آیین گفت: مهندس عدل هاشمی پور ظرفیت بزرگی برای منطقه و استان است و همه باید تلاش کنیم تا از این ظرفیت استفاده بیشتری ببریم.
عزیز فیلی ضمن تشکر از پیگیری ها و اقدامات سردار هاشمی پور اظهار داشت: خدمات ارائه شده به کهگیلویه بزرگ از منابع نفت تأمین شده است که اکثرا ناشی از تلاشها و پیگیری های سردار هاشمی پور بوده است.
فیلی با تبریک دهه فجر و آغاز پنجمین دهه انقلاب اسلامی، افزود: این تعداد طرح و پروژه زمینه اشتغال ۳۱۵ نفر را ایجاد می‌کند.
وی تصریح کرد: از مجموع این طرح‌ها ۱۱ طرح با اعتبار ۹۵ میلیارد ریال پروژه عمرانی است که از این تعداد هشت پروژه با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال افتتاحی و ۳ پروژه با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال کنگ زنی است.
معاون هماهنگی امور عمرانی ابراز داشت: هشت مورد از کل پروژه‌ها با اعتباری افزون بر ۷۸ میلیارد ریال در بخش اقتصادی است که پنج طرح به مبلغ ۳۲ میلیارد ریال افتتاحی و سه طرح با اعتبار ۴۶ میلیارد ریال کلنگ زنی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1