تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۴۰۶۸۸۸
در نشست خبری رئیس صمت کهگیلویه با خبرنگاران مطرح شد

«علویان»: حاشیه امن برای متخلفان باقی نمی گذارم/ مشارکت بازرسان افتخاری برای تشدید نظارت ها در بازار «کهگیلویه»

۰
«علویان»: حاشیه امن برای متخلفان باقی نمی گذارم/ مشارکت بازرسان افتخاری برای تشدید نظارت ها در بازار «کهگیلویه»
کبنا ؛دومین نشست خبری رئیس جدید اداره صنعت معدن تجارت کهگیلویه طی سه ماه گذشته با اصحاب رسانه برگزار شد.
رئیس اداره صنعت معدن تجارت کهگیلویه در این نشست نظارت بر واحدهای صنفی،تولیدی،سوخت،ادارات حامل های انرژی،کلیه موسسات و آموزشگاه های غیر انتفاعی،مهد های کودک،دفاتر مخابراتی و ...را از جمله وظیفه نظارتی اداره صمت دانست.
یاسین علویان در حالی که مستندات و کارنامه کاری خود طی سه ماه گذشته را در دست داشت و به اصحاب رسانه نشان می داد،گفت:از ابتدای سرپرستی خود تا کنون 280 فرم تخلف بازرسی و شکایت خصوصی به تعزیرات حکومتی جهت سیر مراحل قانونی و جریمه نقدی ارسال شد که شنیده ام برخی باور نمی کنند این تعداد فرم تکمیل شده است ولی مستندات وجود دارد که خودتان می بینید.
علویان عناوین مختلف اعم از کم فروشی،گرانفروشی،تخلف،احتکار،عرضه خارج از شبکه،حمل و نقل و نگهداری،عدم درج قیمت،ایجاد خسارت بر اشخاص حقیقی و ...را از جمله تخلفات این واحدها برشمرد.
علویان سوق با اشاره به فعالیت های مستمر و جدی اداره صمت کهگیلویه در زمینه نظارت از واحد های صنفی بیان کرد:از جمله اقداماتی که در دستور کار داریم بهره بردن از بازرسان افتخاری است که آموزش های لازم به آن ها نیز داده می شود تا در کلیه بخش ها،شهرستان ها و روستاها  به طور متوسط  از هر 10 واحد صنفی یک بازرس نظارت داشته باشد.
وی  هدف از آموزش و بهره بردن از بازرسان افتخاری را حذف و نبود هیچ گونه حاشیه امن برای سودجویان و متخلفان بازار عنوان کرد.
رئیس اداره صمت کهگیلویه از ورود و توزیع ارزاق مشمول تنطیم بازار جهت تعدیل قیمت ها و حمایت از مصرف کننده خبر داد و افزود:طی سه ماه گذشته 53 تن گوشت قرمزبه قیمت هر کیلوگرم 29 هزار تومان،20 تن برنج تایلندی و سون استار به قیمت هر کیلوگرم 4 هزار و 300 تومان،20 تن شکر به قیمت هر کیلوی 3 هزار و 600 تومان، 15 تن تخم‌مرغ با نرخ دولتی 13 هزار و 800،انواع لاستیک خودرو سبک و سنگین وارد شبکه و بین سه شهرستان توزیع شد.
علویان سوق مطرح کرد:با تدبیر و جدیت در کار نظارت از عامیلن توزیع ارزاق اساسی در واقع اجازه دلالی به سودجویان داده نشد و با توجه به نیاز سه شهرستان توزیع اقلام به صورت هفتگی انجام می‌شود.
وی همچنین از ساماندهی توزیع آرد واحدهای صنفی غیر فعال بین واحدهای فعال خبر داد و گفت:تدابیر جدی جهت نظارت بر سوخت صنفی و صنعتی،نظارت بر مواد اولیه ی واحدهای تولیدی پتروشیمی و پیگیری در خصوص اعطا تسهیلات مشاغل خانگی و واحدهای تولیدی و صنعتی نیز در دستور کار است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1