تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۶
کد مطلب : ۴۰۶۸۴۶
در همایش «همدلی در سایه سار چله عزت» مطرح شد

زارعی: به تقوای سیاسی نیاز داریم / از هیچ تخلفی حمایت نمی‌کنم / نیروهای بیمارستان شهید جلیل از طریق آزمون بود

۶
۰
زارعی: به تقوای سیاسی نیاز داریم / از هیچ تخلفی حمایت نمی‌کنم / نیروهای بیمارستان شهید جلیل از طریق آزمون بود
کبنا ؛بیمارستان شهید جلیل یاسوج کارش را با حضور وزیر بهداشت و درمان و مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز کرد و یکی از ایراداتی که بر این بیمارستان می‌گرفتند، نحوه بکارگیری نیروها بود که غلام محمد زارعی در این باره توضیحاتی داد.
غلام‌محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا امروز ( پنجشنبه 11 بهمن) در همایش همدلی در سایه‌سار چله عزت که به همت سپاه فتح استان برگزار شد اظهار کرد: تدبیر بزرگی از سوی سپاه فتح بود که همه را برای کمک به توسعه استان دور هم جمع کردند.
وی گفت کسی در این جلسه نیست که نظری غیر از خدمت داشته باشد و وقتی خوب است که این همایش به راهبرد کارآمد برای آینده استان تبدیل شود.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: ملتی با پایه اعتقادی اثرگذار و از جنس جهاد و مبارزه هستیم که اگر همه صفات در کنار هم قرار گیرد دستاورد بزرگ خواهیم داشت و اگر روی باند و دسته خود ماندیم دیگر قادر به انجام کارهای بزرگ نیستیم بنابراین باید از خودمان عبور کنیم.
زارعی با بیان این که به تقوای سیاسی نیاز داریم اظهار کرد: اصالت را به تخریب می‌دهیم نه تقوای سیاسی؛ باید با هم مهربان باشیم و پیمان ببندیم به آن چه می‌گوییم عمل کنیم چرا که دشمن به هیچ کدام از ما رحم نخواهد کرد و به همین خاطر من در هیچ یک از این دسته‌بندی‌ها حضور پیدا نمی‌کنم‌.
نماینده بویراحمد و دنا با اشاره به این که همه با رای مردم روی کار آمده‌ایم تصریح کرد: وقتی مردم ما را انتخاب می‌کنند باید برای رفع مشکلات آن‌ها اقدام کنیم.
وی به راهبردهای توسعه اشاره کرد و با بیان اینکه توسعه با نگاه بخشی حاصل نمی‌شود تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.
زارعی با بیان این که اگر تلاش نکنیم و در لایه‌های پایین نجنبیم در زمینه اشتغال با مشکلات بیشتری مواجه می‌شویم افزود: کل منابع کشور تنها هزینه یارانه و حقوق می‌شود.
وی بیان این که از هیچ تخلفی حمایت نمی‌کنم اظهار کرد: تحت فشار هجمه عظیم بیکاری هستیم و در همین بیمارستان بزرگ یاسوج ۹۷ درصد از طریق آزمون ورود پیدا کرده‌اند و ۳ درصد بقیه از نیروهای شرکتی هستند.
زارعی به برخی مشکلات دیگر استان اشاره کرد و گفت: برای مثال برادری سر کار رفته و برادر دیگری به بازرسی شکایت کرده که چرا برادر من مشغول به کار شده که باید در عمل و رفتار و اندیشه خود تغییر ایجاد کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
خوب وقتی عدالت نباشه و تیر طایفه ای بشه طبیعیه به بازرسی شکایت میشه
زارعی
United Kingdom
شما مخالف تخلف هستید؟ تو انهمه نیرو را در اداره .بدون قانون استخدام نکردی؟ مجوز با اسناد.برای پتروشیمی ب نگرفتی؟ در انتصاب مدیران تیرتاجی .وزارتخانه ها را درنیاوردی؟ با قاطعیت. دفاع نکردی؟ جلوی واگذاری کارخانه قند با یو تعطیلی ش و .بیت المال ایستادی؟ ...
الب
Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگی لیست افراد با مشخصات کامل بزنید رو سایت
Iran, Islamic Republic of
همه میدونن تو جذب نیرو چه اتفاقی افتاده لطفا الکی توحیه نکنید. مثلا روز ۱۱ بهمن دور هم جمع شدین موانع توسعه را بردارین. با پارتی و جناح بازی نمیشع
Iran, Islamic Republic of
بله ،
همه با سفارش سر کار رفتند
همه برای رای و بعضی هم از . بودن
مردم رو
خدا. رو خواهد داد
اقای کمایی خداوکیلی منتشر کن
Iran, Islamic Republic of
تقوای سیاسی!چه جمله پر معنا و غریبی؟!
کاش وجود داشت کااااااش!
شما که سعی کردید از هر خانواده ای که باب میلتان هست هر دو یا سه برادر رو بکار بگیرید پس نباید از این باب با مشکلی بر میخوردید!
آقا نماینده!خود شما بهتر میدانید چه کارها.چه بی عدالتیها و تبعیضها. که همه مردم هم میدانندش.
حضرت آقا!! که البته خود فریبیست چون عوام آنقدر فهیم و آگاهند که فریب این چنین حرفها را نمیخورند!
از کدام تقوا حرف میزنید؟!کجای کارتان تا الان از.در انتخاب مدیرانتان یا بکارگیری نیروهایتان یا واگذاری پیمانکاریهایتان یا خدمت بی منت به ملت؟!
اگر یک جواب بتوان بهتان داد آن هم این است .
برادر کمایی هرچند نیکنی اما جونته بنه من کف دست و انتشار بده!ههههه
اگر دروغه انتشار نده
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1