تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۴۰۶۸۳۶
در همایش همدلی در سایه سار چله عزت مطرح شد

آیت‌الله ملک‌حسینی: از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کنم و از تخلف و فساد حمایت نمی‌کنیم

۰
آیت‌الله ملک‌حسینی: از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کنم و از تخلف و فساد حمایت نمی‌کنیم
کبنا ؛نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهم‌ترین مشکل امروز ما نگاه سیاسی به عرصه فرهنگ و اقتصاد است. همه باید از سرمایه گذارهای بومی و غیربومی در استان کهگیلویه و بویراحمد حمایت کنیم.
به گزارش کبنا، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی در همایش همدلی در سایه سار چله عزت اظهار داشت: در گذشته تکثر، تحجر، تعصب و تکبر بود و از تکثرش فرقه ها و حزب ها و عشیره ها شکل گرفته بود و بت ها پرستیده می شد چون پدران پرستیده بودند و کبر بود و تکبر و این تکبر نمی گذاشت خدای شناخته شده پرستش شود و انکار می شد اما خداوند متعال به نور پیامبر این جامعه را روشن کرد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای ما ایرانیان بیش از همه عزت بود و خدا کند بدانیم که پس از انقلابمان نباید به گذشته انقلاب باز گردیم، افزود: گذشته هر چه که بود انقلاب برای واژگونی او بود و بازگشت به آن رد است.
وی با بیان اینکه بازگشت به رذیلت های گذشته نکبت ترین نوع بازگشت است، گفت: تصور نکنید اگر بازگردید زیانی به خدا و مسیر الهی رسانده اید چون ما نمانیم دیگران مسیر حق را به دست می گیرند و امتداد می دهند و وای بر کسی که ارتداد پیدا کند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب در سایه توحید برای معنویت و حریت بود، تصریح کرد: بی شک به گذشته افتخار می کنیم و امید به آینده داریم و یکی از اموری که باید از آن دست برداریم خدشه دار کردن همه گذشته است.
وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب تکریم انسان و تمجید از انسانیت انسان بود، افزود: امروز بسیاری از ما ژست موفقیت ها می گیریم اما به محض اینکه رو به عقب برگردانیم به جای سپاس از کسانی که خدماتی به ما کرده ند آبرویشان را می بریم به گونه ای که از کشور دیگری آمدند و خدمت کردند.
آیت الله ملک حسینی گفت: اگر ما امروزه در برخی از عرصه ها علمی، صنعتی و فرهنگی موفق به کسب رتبه های جهانی شدیم که این مدیون تلاش ها و مجاهدت های انسان هایی است که در این انقلاب زحمت کشیدند و خدمت کردند.
وی با بیان اینکه ما باید از تخریب همدیگر و تبدیل مناظره های علمی به مشاجره و آبروریزی پرهیز کنیم، افزود: همه معتقد به مصلحت استان و به دور از منفعت های ایل، قبیله، قومی، شهرستانی، باند و حزبمان توسعه استان را به شکل همه جانبه مد نظر قرار دهیم
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه توسعه های مادی و معنوی برای همه انسان ها یگانه است و همه می دانیم معنای توسعه همه جانبه چیست اما تفسیر واژگونه می کنیم، تصریح کرد: باید دست از برخی اخلاق‌ها برداریم و طور دیگری با هم صحبت کنیم و هر فضیلتی را که فریاد می‌زنیم با قاعده‌های خودش فریاد بزنیم و مبادا در مقابل اشتباه رفیق خود سکوت و خیر او را بیش از حد فریاد بزنیم.
آیت الله ملک حسینی با اشاره به اینکه آرمان‌های انقلاب روشن و سخنان ولی فقیه انقلاب هم صریح است، گفت: چرا اجازه دادیم سایه سیاست و سیاست زدگی بر همه عرصه‌هایی که نباید سیاست زده شود بیفتد.
وی با بیان اینکه سیاسی بودن غیر از سیاست زدگی و به همه چیز با نگاه سیاسی نگاه کردن است، افزود: معارضات و دشمنی‌های ما گاه سرمایه‌های مادی ما را هدر داده است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما باید از سرمایه گذارهای خارج و داخل استان حمایت کنیم، گفت: از همه سرمایه گذاران بومی و غیر‌بومی دفاع می‌کنم تا فقر از این استان زدوده شود.
آیت‌الله ملک‌حسینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر امروز در عرصه‌ای در رتبه‌های برتر جهان هستیم و به نقطه‌های بالای جهانی رسیده‌ایم به دلیل زحمات همه خادمان است.
وی با بیان این که باید تنها اشتباهات را سرزنش کنیم، افزود: نکند روزی برسد در بسیاری از عرصه‌ها در بالاترین رتبه‌های ممکن جهانی و منطقه‌ای قرار گیریم اما شاهد تخریب‌ها باشیم و به همدیگر توهین کرده و آبروی هم را ببریم.
نماینده ولی‌فقیه در استان به سخنی از ماهاتیر محمد در خصوص مشکلات ما اشاره کرد و گفت: نگاه سیاسی به فرهنگ و اقتصاد و سایر بخش‌ها مشکل اصلی امروز ماست بنابراین باید به گونه‌ای دیگر عمل کنیم تا سرمایه‌های استان هدر نرود.
وی به مشکلات سرمایه‌گذاری در استان اشاره کرد و گفت: از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کنم و از تخلف و فساد حمایت نمی‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1