تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۴۰۶۸۳۵
تاجگردون در همایش همدلی مطرح کرد

با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمی‌شود / بیشتر از این دیگر زورمان نمی‌رسد / یک نفر 5 هزار میلیارد تومان گرفته و راست راست در کشور راه می‌رود

۳
۰
با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمی‌شود / بیشتر از این دیگر زورمان نمی‌رسد / یک نفر 5 هزار میلیارد تومان گرفته و راست راست در کشور راه می‌رود
کبنا ؛نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شواری اسلامی گفت: باید سالانه یک میلیون شغل ایجاد کنیم و اگر بتوانیم از این رقم سالانه 700 هزار شغل هم ایجاد کنیم یعنی اینکه هر سال 300 هزار نفر بر تعداد بیکاران کشور افزوده می‌شود.
 همایش همدلی در سایه  سار چله عزت با حضور مسوولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد به همت سپاه فتح استان برگزار شد. در این همایش غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی این اقدام را کاری بی‌نظیر در استان دانست و گفت: این همایش در باب مهم‌ترین دغدغه مردم یعنی معیشت و اشتغال است.
رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی به اوضاع کنونی کشور اشاره کرد و گفت: در کشور اگر ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست در دست هم دهند فقط می‌توانیم تعداد بیکاران کشور را ثابت نگه داریم.
وی رکود حاکم بر اقتصاد کشور را دلیل این معضل دانست و گفت: باید سالانه یک میلیون شغل ایجاد کنیم و اگر بتوانیم از این رقم سالانه 700 هزار شغل هم ایجاد کنیم یعنی اینکه هر سال 300 هزار نفر بر تعداد بیکاران کشور افزوده می‌شود.
تاجگردون ادامه داد: با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمی‌شود و شغل و معیشت بدون پول هم ایجاد نخواهد شد و فضای کسب و کار نیز فاکتورهای متعددی دارد و اگر برای جوانان فضای کسب و کار ایجاد نشود همه را له خواهند کرد.
وی با بیان اینکه هر کسی وظیفه‌ای بر عهده دارد  و به عنوان مسؤول باید پاسخگوی مردم باشیم تصریح کرد: در حال حاضر استان ما که باید رتبه 28 و 29 را در زمینه اعتبارات و بودجه داشته باشد رتبه 14 و 15 را دارد و بیشتر از این دیگر زورمان نمی‌رسد.
نماینده گچساران و باشت در مجلس یکی از مشکلات را مربوط به عدم اعتماد به سرمایه‌گذار دانست و گفت: اگر مسؤولی را سوار بر خودروی یک سرمایه‌گذار ببینند عکس می‌گیرند و روز بعد دستور حمله صادر می‌کنند.
وی به برخی از مشکلات در استان در زمینه اعطای تسهیلات اشاره کرد و گفت: یک نفر وام 5 هزار میلیارد تومانی می‌‌گیرد و راست راست در کشور راه می‌رود و در استان ما جرات این که وام به سرمایه‌گذار بدهند را ندارند.
نماینده مردم گچساران با اشاره به همدلی که میان سه نماینده استان وجود دارد گفت: از هر سه طیف معتدل و اصولگرا و اصلاح‌طلب در میان ما سه نفر هست و نمایندگان بی‌عرضه‌ای هم نیستیم و آن چه را که در حیطه کار برای کمک به معیشت مردم است انجام می‌دهیم.
وی خطاب به فرمانده سپاه استان گفت: شما که لباس سبز دارید و قوه و تفنگ هم دارید زور خود را بزنید و و بخواهید که چرا بانک به فرض مثال تسهیلات به سرمایه گذار نمی‌دهد.
 فرد خاصی با بدهکاری ۵ هزار میلیارد تومانی ‌بدون هیچ مشکلی آزاد است
وی با تاکید بر اینکه کار،شغل و معیشت بدون پول امکان پذیر نیست، تصریح کرد: شغل بعد از تامین پول مهم ترین فاکتور فضای کسب و کار است، اگر فضای کسب و کار ایجاد نشود مسئولان بیش از همه تحت فشار قرار می گیرند.
این نماینده مجلس با بیان اینکه مسئولان کشور هرکدام در زمینه شغل و فضای کسب و کار وظیفه خاص خود را دارد، افزود: همه باید برای ایجاد فضای کسب و کار تلاش کنیم.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس، اظهار داشت:  در حال حاضر چه کسی جرات می کند در خودروی یک سرمایه گذار بنشیند وگرنه در روزهای بعد باید منتظر هجمه هایی از سوی افراد خاص باشد.
وی با اشاره به حضور در یکی از برنامه های تلویزیونی، گفت: «مجری سوال کرد به نظر شما مدیر یک بانک چقدر باید حقوق بگیرد؟» گفتم هفته پیش شهرستان بودم پیرمردی جلویم را گرفت و گفت" تو مشکلی نداری در تهران نشسته ای و ماهانه دو میلیون حقوق می گیرید" و بهتر است که بگویم تفاوت دیدگاه در تهران و سایر شهرها تا این حد است.
وی بیان کرد: بسیاری از سرمایه گذاران تماس می گیرند که جرات سرمایه گذاری ندارند و بانک ها با آنها همکاری نمی کنند.
تاجگردون با تاکید بر اینکه باید فضای کسب و کار باز شود، اظهار داشت: مبنای این جلسه خوب است اما باید به جای ما سرمایه گذارانی باشند که  توضیح دهند چرا سرمایه این استان را در سایر استان ها سرمایه گذاری می کنند.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس عنوان کرد: باید واکاوی کرد که چرا قوامین و آرمان  450 میلیارد تومان سرمایه این استان را در سایر استان ها هزینه می کند.
وی گفت: ما سه نماینده اصولگرا، اصلاح طلب و معتدل با هم هماهنگ هستیم  وهمدلی و همراهی لازم را داریم البته شاید ضعف هم داشته باشیم.
تاجگردون تاکید کرد: هرکجا خطا کردیم گردن ما را بزنید هرجور احساس کردید ما می توانیم کار کنیم ما پای کار هستیم.
وی با تاکید بر اینکه تخلف حتی یک متر زمین هم برای ما مهم است و باید با متخلف برخورد شود، افزود: باید فضای کسب و کار در استان روان شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون ذره ای درمورد اقای. غلو نکردیئ؟!!
شهروند
Iran, Islamic Republic of
با درود به رسانه وزین کبنا نیوز که البته مدتیست که نظرات را منتشر نمیکند. مدت کوتاهی است که مسئله سرمایه گذارها و بانک ها سر زبان است در واقع عملکرد تسهیلاتی که 25 سال پیش گرفته اند را باید واکاوی کرد اگر نتیجه رضایت بخش است که روال قبلی ادامه یابد در غیر اینصورت نه به نظر بنده بسیاری از این به اصطلاح سرمایه گذار ها حداقل سرمایه ریالی و فنی و تخصصی را نداشته و اما افرادی حراف و فعال در انتخابات و لذا به بهانه اشتغال موجب نشوید که ده سال آینده مثل امروز همدیگر را مقصر نماییم.
United States
دخالت شما نماینده ها جلوی شایسته سالاری را گرفته متاسفیم
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1