تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : ۴۰۶۸۱۶
در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر مطرح شد

مصوبات امر به معروف و نهی‌ازمنکر فقط روی کاغذ

۰
مصوبات امر به معروف و نهی‌ازمنکر فقط روی کاغذ
کبنا ؛شورای امر به مغروف و نهی از منکر یکی از مهمترین شوراها به شمار می‌رود که می‌توان موضوعات اصلی استان را مورد بررسی قرار داد. اما این شورا در سطح استان ورود کمرنگی به موضوعات همانند پارتی بازی، استخدام‌های بدون ضابطه، قوم‌گرایی و بعضی مسائل اجتماعی مثل ایرادتی که در برخی باغ‌های تفریحی وجود دارد، کرده است.

حجت‌الاسلام کمال فتاح‌زاده مسؤول ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بویراحمد ظهر امروز ( چهارشنبه 10 بهمن ماه) در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر از عدم اجرای مصوبات شورای امر به معروف انتقاد کرد و گفت: جلساتی که برای گرفتن عکس تشکیل می‌شود سودی به حال مردم ندارد.
فتاح‌زاده ظهر امروز در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر که به برنامه‌های ایام دهه فجر اختصاص داشت از اجرایی و عملیاتی نشدن مصوبات این شورای انتقاد کرد و گفت: سال گذشته نظیر چنین جلسه‌ای برگزار شد و اعضا در شورای امر به معروف و نهی از منکر حرف‌های خوبی زدند اما مصوبات و حرف‌های گفته شده اجرایی نشد، جلساتی که در آن مصوبات اجرایی نشود و صرف عکس گرفتن باشد فایده‌ای برای مردم ندارد.
مسؤول ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان بویراحمد بیان کرد: امروز در هر جلسه‌ای که وارد می‌شویم نسبت به موضوعات امر به معروف و نهی از منکر بی‌تفاوت هستند و عده‌ای از مسؤولان فقط انتقاد می‌کنند و مباحث را از امر به معروف و نهی از منکر خارج می‌کنند در صورتی که این افراد خود باید پاسخگوی امر به معروف و نهی از منکر باشند.
وی با انتقاد از عدم حضور تبلیغات اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر گفت: اگر هر کدام از ما به وظایف محوله به نحو احسن استفاده کنیم  مصداق امر به معروف و نهی از منکر است.
این مسؤول از پرداختن به مسائل غیرمرتبط در شورای امربه معروف و نهی از منکر انتقاد کرد و گفت: در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر گرانی‌ها و نبود گوشت مطرح می‌شود در صورتی که این مباحث باید در جلسات مربوطه بیان شود.
فتاح‌زاده بیان کرد: ما تحریم هستیم اما بسیاری از مشکلات به دلیل کم‌کاری‌ها و بی‌نظارتی‌های دستگاه‌های مسؤول است که زمانی ما به کمبود گوشت، احتکار، گرانی و این قبیل موارد مواجه می‌شویم، لذا این مشکلات نیازمند توجه دستگاه‌های مربوطه است.
این مسؤول در بخش پایانی سخنان خود به برنامه‌های امر به معروف شهرستان بویراحمد اشاره و خاطرنشان کرد: پذیرایی از مردم در 22 بهمن، برپایی ایستگاه دستاوردهای انقلاب در قالب غرفه انقلاب، تبیین دستاوردهای انقلاب در سطح مدارس و گردهمایی طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر از برنامه‌های دهه فجر است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1