تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۴۰۶۸۱۳
در نشست مشترک فرمانده سپاه و رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و دادستان یاسوج مطرح شد

به میدان می‌آییم، این انقلاب را می‌خواهیم / انتصاب جوانان کهگیلویه و بویراحمد در مناصب مهم دولتی به برکت نظام است

۳
۰
به میدان می‌آییم، این انقلاب را می‌خواهیم / انتصاب جوانان کهگیلویه و بویراحمد در مناصب مهم دولتی به برکت نظام است
کبنا ؛
نشست مشترک رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح و دادستان مرکز استان برگزار شد در این نشست که با حضور رئیس محاکم عمومی و انقلاب مرکز استان و تعدادی از قضات برگزار شد.  حجت الاسلام و المسلمین مزارعی فر رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت و افزود: انقلاب اسلامی ایران مدیون حضرت امام خمینی(ره) و حاصل تلاش و خون دل خوردن انقلابیونی است که بسیجی وار گوش به فرمان حضرت امام (ره) بودند و با نثار جان شان آن را به پیروزی رساندند.

وی با اشاره به حدیثی از امام کاظم(ع) در خصوص قیام امام خمینی (ره) افزود:در این حدیث شریف آمده است مردی از قم برانگیخته می شود و مردم را دعوت به حق می کند. مردم اطراف این مرد را مانند تکه های آهن می گیرند که تکه های آهن یکی جذبه حضرت امام (ع) بود امام که شبیه آهن ربا جاذبه داشت و دیگری مردمی که اراده ی آهنین داشتند.
این مقام قضایی با اظهار اینکه تُند باد حوادث نتوانست گزندی به انقلاب اسلامی ایران برساند تصریح کرد: آنهایی که همراه امام بودند ایستادند، انقلاب سال چهلم خود را گذراند و ما میراث دار ثمره ی خون جوانهایی هستیم که امروز در چهل سالگی  انقلاب بایستی نقش سال 57 را در خدمت به جامعه ایثارگری که یادگاران دوران دفاع مقدس و سرمایه های نظام ند انجام می دهیم. همکاران محترم قضایی و اداری، مؤمن و انقلابی با کار جهادی که امروز انجام می دهیم خدمت به مردم است.
مزارعی افزود: وظیفه ی ماست که به داد خلق الله برسیم در روز 22 بهمن به میدان می آییم که این انقلاب را می خواهیم. مردم  قضات شجاع را که برای امنیت این مردم رأی محاربه صادر می کند ،دوست دارند. مردم قضات دادسرا و دادگاهها  را دوست دارند.

وی خطاب به تعدادی از همکاران قضایی که در این نشست حضور داشتند گفت: امروز سال 57 شماست. با ارائه خدمت به ضعفا که از اهداف مهم انقلاب اسلامی است. پرسنل دستگاه قضایی و کارکنانش دفاتر خدمت قضایی به ایثارگراند. شایسته است در زمینه ذخایر انقلاب که همه مردمندمحافظت کنیم. خدمت امروز شما مصداقی از یاران امام در سال 57 مانند حلقه زدن دور مقام معظم رهبری است.
مقام ارشد قضایی استان به اشاره به اینکه در نظام منحوس پهلوی اجازه نمی دادند مردم محروم به جایی برسند اما اکنون بحمداله در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جوانانی از همین استان  در مناصب مهم دولتی در مرکز مشغول خدمتند.
حجت الاسلام و المسلمین مزارعی در پایان با اظهار اینکه ارائه خدمت به مردم برخورد لطیف و جذبه ای دارد گفت: امنیت بخشی از استانهای همجوار در استان کهگیلویه و بویراحمد تأمین می شود که می توان به دستگیری توزیع مواد مخدر و متهمان فراری اشاره نمود.

در ادامه این نشست سرهنگ خرمدل فرمانده سپاه فتح استان از تلاش های دادگستری استان و شخص حجت الاسلام و المسلمین مزارعی تشکر کرد و بیان داشت: بخشی از پرونده های وارده به محاکم قضایی ناشی از  بیکاری و وجود تحصیل کردگان بیکار نیز علتی بر افزایش ورودی پرونده های قضایی است و دیگر اینکه قوانین ما به روز نیستند.
فرمانده ارشد نظامی استان درپایان افزود: نگاه انقلابی رئیس کل موجب خشنودی مردم استان شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
باسلام وخسته نباشید به عوامل مربوطه.اصلاح کنید بجای فرمانده ارشد نظامی بنویسید فرمانده ارشد نظامی سپاه استان یا فرماندهی ارشدسپاهی استان
چون فرماندهی محترم نیروانتظامی استان بادرجه سردار سرتیپ دوم پاسدار با سه سال ارشدیت سرتیپی حضور دارند وفرمانده سپاه سرهنگ تمام هستند
جهت اطلاع کلمه فرمانده ارشد نظامی وجود ندارد غیر ازاینکه دریک منطقه یا استان فقط یک نیروی نظامی وجود داشته باشد مثلا فقط سپاه باشد وپلیس وارتش ووزارت دفاع دران منطقه نباشند
القاب فرماندهی ارشد یا فرمانده نظامی ارشد فقط منتهی ومختص یک رده نظامی است ودر مجموع رده ها وحضور مجموع ان رده ها در یک منطقه فرماندهی ارشد واحد بین رده های متفاوت وجود ندارد.فقط فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح مافوق ارشدنظامی سه رده است.وکلمه ارشد صرفا در شرایط هم درجه بودن دونظامی با سابقه بیشتر یکی از انها به وی اطلاق میشود.
جواب
Iran, Islamic Republic of
بله میدونیم شما اینا رو میدونید. بابا بحث چیز دیگه ای هست. باید بگیم احسنت به جناب حجت الاسلام مزارعی و فرمانده سپاه فتح که جدیدا به این مقام منصوب شدن، واقعا هردو بزرگوار به فکر مردم استان و یاسوج هستند
Iran, Islamic Republic of
اگر میدونستید که من اینا رو میدونم ،پس باید نیز یاد گرفته بودیدومزحکه درنمیاوردید.پس نه میدونستید ونه اطلاعی از دانسته دیگری میداشتیدوگرنه اشتباه نمیکردید ویاانرا تکرار نمیکردید.کاش همه مسولین مثل حاج اقامزارعی فاروق بودند وحق طلب.از رسانه وقتی واقعیت نقل بشه،یک کار طبیعی وقانونی وبدیهی است.بحث سر،نقل غیر واقع نکردن یا عدم اشتباه وتکرار ان است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1