کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با رأی اعضا:

ارجمند رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام کهگیلویه و بویراحمد شد / ارجمند: علوی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد جان دو باره بخشید

10 بهمن 1397 ساعت 12:59

در نهایت با رأی اعضا آیت ارجمند برای چندین دوره متوالی به عنوان رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد. ارجمند از 19 رأی، 16 رأی را به خود اختصاص داد.


مجمع انتخاباتی هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور پورعلی رئیس فدارسیون بدنسازی و پرورش اندام، سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان، روسای هیئت‌ها، مربیان و داوران در اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار شد.
بنا بر این گزارش، در این مجمع که سه نفر یعنی آقایان آیت ارجمند، شفیعی و زارع برای کرسی ریاست هیئت پرورش اندام و بدنسازی رقابت می‌کردند. در نهایت با رأی اعضا آیت ارجمند برای چندین دوره متوالی به عنوان رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد. ارجمند از 19 رأی، 16 رأی را به خود اختصاص داد.
آیت ارجمند رئیس هیئت بدنسازی استان به ارائه گزارشی از عملکرد خود پرداخت و اظهار کرد: هیأت بدنسازی استان جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور دارند.
وی برگزاری دوره‌های آموزشی و مسابقات مختلف را برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت: برای اعتلای هیئت بدنسازی و ورزش استان تلاش مضاعف خواهم کرد.
ارجمند بیان کرد: از بدو ورود آقای علوی مدیرکل ورزش و جوانان به ورزش استان جان دیگری بخشیده شد. و هیئت های ورزشی استان به تکاپو و تلاش وا داشته شدند و می‌بینم که ورزشکاران این در سطح ملی و بین‌المللی مقاماتی نیز کسب کردند.


کد مطلب: 406810

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/406810/ارجمند-رئیس-هیئت-بدنسازی-پرورش-اندام-کهگیلویه-بویراحمد-علوی-ورزش-جان-دو-باره-بخشید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1