تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۴۰۶۷۹۳
در نشست شورای اشتغال کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

راه‌اندازی 287 شغل از طریق کسب و کارهای اینترنتی در استان / جلوگیری از فعالیت تاکسی‌های آنلاین به دلیل اعتراض رانندگان

۰
راه‌اندازی 287 شغل از طریق کسب و کارهای اینترنتی در استان / جلوگیری از فعالیت تاکسی‌های آنلاین به دلیل اعتراض رانندگان
کبنا ؛مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد گفت: 287 شغل از طریق کسب و کارهای اینترنتی راه‌اندازی شد که اغلب آنها در حوزه تولید محتوای فرهنگی و کلیپ‌های لری بوده است.
جواد غلام‌پور در نشست ظهر امروز شورای اشتغال اظهار کرد: 765 برنامه کاربردی در استان اجرا و در این زمینه 287 شغل ایجاد شد و استان رتبه 22 کشور در زمینه راه‌اندازی کسب و کارهای اینترنتی را در اختیار دارد که این کسب کارها در حوزه تولید محتوای فرهنگی و کلیپ‌های لری‌گرام بوده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 74 کسب و کار دارای نماد اینترنتی در استان راه‌اندازی شده، بیان کرد: در حوزه خدمات عمومی، تاکسی آنلاین راه‌اندازی شدند اما به دلیل اعتصاب رانندگان از فعالیت آنها جلوگیری شد و فقط یک مورد را توانستیم سرپا نگه داریم.
وی عنوان کرد: برای راه‌اندازی مراکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب و کارهای اینترنتی تفاهم‌نامه‌ای با پارک علم و فناوری منعقد شد که از قبل آن 10 استارت‌آپ جدید شکل گرفت، ضمن اینکه ایجاد شتاب دهنده از دیگر برنامه‌هایی است که با همکاری دانشگاه یاسوج در حال انجام است.
در ادامه نشست شورای اشتغال مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سهم کمیته امداد از تسهیلات روستایی گفت: سهم کمیته امداد در تسهیلات روستایی 73 میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است و دو هزار و 993 نفر متقاضی دریافت تسهیلات هستند.
قباد مبشری عنوان کرد: طرح‌های روستایی تحت پوشش کمیته امداد معادل 120 میلیارد تومان است که از این تعداد، 1375 طرح با اعتبار 50 میلیارد تومان تصویب شده است.
وی عنوان کرد: میزان پرداختی به متقاضیان 9 میلیارد تومان بوده که تلاش مجموعه امداد تسهیل در پرداخت تسهیلات روستایی به متقاضیان است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1