تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۴۲
کد مطلب : ۴۰۶۷۷۸
با ارسال متنی انجام گرفت

مدیرعامل پتروشیمی دهدشت به صحبت‌های معاون استاندار واکنش نشان داد: پیگیری «هاشمی پور» و حمایت «احمدی» اراده به ثمر نشستن پتروشیمی

۲
۰
مدیرعامل پتروشیمی دهدشت به صحبت‌های معاون استاندار واکنش نشان داد: پیگیری «هاشمی پور» و حمایت «احمدی» اراده به ثمر نشستن پتروشیمی
کبنا ؛متن ارسالی: بعد از انتشار صحبت های صحبت های عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار در نشست اقتصاد مقاومتی استان کلیک کنید مدیر عامل پتروشیمی دهدشت با ارسال متنی به این صحبت ها واکنش نشان داد که در زیر می خوانید.
پیگیری های مجدانه سردار هاشمی پور، حمایت های استاندار و دو بار سفر وزیر نفت به محل پتروشیمی دهدشت، قوی ترین اراده برای به ثمر نشستن این طرح عظیم صنعتی است.
در جلسه اقتصاد مقاومتی که در یاسوج برگزار شد گزارش پیشرفت پروژه را به صورت مکتوب خدمت معاونت محترم اقتصادی استانداری و سازمان صنعت و معدن ارائه دادم و بر هیچ کس پوشیده نیست که پتروشیمی دهدشت در اولویت اول سردار هاشمی پور است، دکتر احمدی حمایت می کند و مهندس زنگنه دو بار از این طرح بازدید داشته و به صورت ماهانه برنامه زمانبندی آن را کنترل می نماید.
ضمن تقدیر از حساسیت و پیگیری مسئولان استانی و ربیعی رئیس هلندینگ خلیج فارس در این جلسه  گزارش کار را به صورت شفاهی نیز بیان داشتم که خوشبختانه پیشرفت و اقدامات انجام شده نظیر:
لیسانس و مهندسی اصولی طرح  تهیه شده و 12 میلیون یورو ارزی و حدود 1500 میلیارد ریال تاکنون هزینه شده است. قرارداد EPC طرح به مبلغ حدود 280 میلیون یورو منعقد گردیده است.
 ایستگاه آبرسانی تکمیل شده و عملیات ساختمانهای غیر صنعتی در حال تکمیل و ساخت بخش دیگر ساختمانهای غیر صنعتی نیز تا قبل از پایان سال شروع میشود که اعتبار آن حدود 200 میلیارد ریال است.
عملیات آماده سازی زمین سایت به مبلغ 220 میلیارد ریال و حدود 80 درصد پیشرفت داشته و در حال انجام است.
تامین منابع مالی از طریق صندوق با عاملیت بانک ملت و با مشارکت بانک سپه در مرحله نهایی است و قول صدور نامه به صندوق توسعه ملی تا آخر ماه جاری داده شده است.
علی رغم گزارش شفاهی و کتبی، اما بیشترین اعتراض جناب مهندس فیلی به فرسایشی شدن طرح و زمانبر بودن آن طی مدت 12 سال گذشته بوده که چرا پیشرفت خوبی مشابه پتروشیمی لردگان و ایلام نداشته است.
ضمن امیدواری به همکاری مسئولان استانی و تقدیر از پیگیری های مهندس عدل هاشمی پور پس از اتمام جلسه با بیان کلی مشکلات و نیازمندی ها خوشبختانه نگرانی های مهندس فیلی تا حدود زیادی رفع شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تاریخ
Iran, Islamic Republic of
من. میگویم پس هستم.
من شعار. میدهم پس دیگه نیستم.
بردیان
Romania
با سلام شما که فرمودید ایلام و لردگان، توصیه میکنم دستور وزیر نسبت به پتروشیمی دهدشت را نگاهی بندازید و ببینید که نماینده محترم بجایی اینکه مانند بقیه پتروشیمی ها که میبایست دستور قطعی میگرفت ولی متاسفانه وزیر دستور مساعدت داده که به بقیه پتروشیمی ها دستور اقدام فوری داده بود
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1