تاریخ انتشار
شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۴۰۶۷۲۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد:

دهه فجر امسال 12 پروژه بهداشتی در شهرستان‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می‌شود

۲
۰
دهه فجر امسال 12 پروژه بهداشتی در شهرستان‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می‌شود
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دستاوردهای بهداشت و درمان در 40 سال اخیر گفت: در 12 پروژه بهداشتی با اعتبار هزینه شده 66 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، اورنگ ایلامی اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده در دهه فجر امسال 12 پروژه بهداشتی با اعتبار هزینه شده 66 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.
وی با اشاره به اینکه اعتبار این پروژه‌های از محل‌های مختلف شامل وزارت بهداشت، استانی و دانشگاه تامین شده است، ابراز کرد: در مجموع زیربنای این 12 پروژه 4 هزار و 100 متر مربع بوده است.
ایلامی افزود: مرکز خدمات جامع سلامت دم چنار، ستاد مرکز بهداشت بویراحمد، خانه بهداشت گنجه کهنه در شهرستان بویراحمد و 2 مرکز خدمات جامع سلامت توت نده در شهرستان دنا به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افتتاح و به بهره برداری می رسند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همچنین در دهه فجر امسال در شهرستان کهگیلویه خانه بهداشت دم عباس، پایگاه سلامت 60 دستگاه، پایگاه سلامت امام علی(ع) و پایگاه سلامت قلعه رئیسی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
 ایلامی یادآور شد: پروژه‌های بهداشتی دیگری شامل مرکز خدمات جامع سلامت شهدای لیشتر، مرکز خدمات جامع سلامت شهدای دیل، خانه بهداشت سربیشه و خانه بهداشت آرو در شهرستان گچساران نیز آماده افتتاح در دهه فجر امسال است.
وی خاطر نشان کرد: در مجموع، 85 پروژه عمرانی بزرگ و کوچک در حوزه بهداشت و درمان استان در شهرستان‌های 8 گانه با پیشرفت فیزیکی مختلف در دست اجرا بوده که اتمام آن‌ها با هدف کاهش هزینه تمام شده و بهره‌مندی مردم در کمترین زمان ممکن از خدمات پیش بینی شده در اولویت است که در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
از دکتر ایلامی سوال کنید که چرا کلینیک تخصصی گچساران راکد مانده است
Iran, Islamic Republic of
عجب ایلامی پیداش شد!؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1