تاریخ انتشار
جمعه ۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۳
کد مطلب : ۴۰۶۶۹۲
وحید محمدی‌تبار در بازدید از غرفه کبنانیوز مطرح کرد

خودزنی کار آدم ضعیف است / همدیگر را تقویت تا رشد کنیم

۲
۰
خودزنی کار آدم ضعیف است / همدیگر را تقویت تا رشد کنیم
کبنا ؛مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از غرفه کبنا نیوز در اولین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان بازدید کرد.
وحید محمدی تبار که به همراه خانواده‌اش از غرفه‌های رسانه‌ها بازدید می‌کرد، با دادن شاخه‌های گل از رسانه‌ها تجلیل به عمل آورد.
وی در غرفه کبنا مهم‌ترین اولویت کاری خود را در ستاد بحران، آموزش و فرهنگ سازی برای مقابله با بحران‌ها دانست و گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که یک ریال اعتبار برای استانم جذب نمایم.
 محمدی تبار در پاسخ سووالی مبنی بر اینکه چرا گاهاً در استان شاهد خودزنی و تخریب همدیگر در استان هستیم، اظهار داشت: من جمله‌ای از یک بزرگ یاد گرفتم، تا فکر و شخصیت استان توسعه یافته نباشد، آن فرد نمی‌تواند محور و مدیر توسعه باشد. استان ما قبل از اینکه به اعتبار و بودجه نیاز داشته باشد به تفکرات توسعه یافته که نگرش‌های قومی، سیاسی و قبیله‌ای را در کارشان اعمال نکنند، آن موقع ما توسعه پیدا می‌کنیم.
وی ادامه داد: بنده به شخصاً هر فرزند شایسته‌ای از استان کهگیلویه و بویراحمد از هر قبیله‌ی، طایفه‌ای، جریان سیاسی رشد و ارتقا پیدا کند و مسوولیت بگیرد، بنده به آن فرد افتخا می‌کنم و خوشحالم می‌شوم. چه غریب پور باشد و چه رحیمی پور، به آن افتخار می‌کنم و حمایت می‌کنم. فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد نشان داده‌اند که هر کجا مسوولیت گرفته‌اند، خیلی از وزیران و استانداران دیگر کشور توانمندتر و موفق‌تر هستند. و ما باید به این باور برسیم.
مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: خودزنی کار آدم ضعیف است. ما باید همدیگر را تقویت کنیم تا رشد کنیم. تا نیروی انسانی رشد نکند، ما رشد نخواهیم کرد. اگر هزاران بار بودجه ما چندین برابر بیشتر شود، فایده ندارد باید فکر و شخصیتمان رشد کند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

قلی
Romania
فکر نکنم شما اینجوری باشی
بامیشخی
Romania
فعلا کل خانوادت رو گذاشتی .خونهسازمانی رو هم بردی.مدیرکلی رو هم گرفتی.وام ها رو هم گرفتی بایدم الان از این حرفا بزنی ودلت خوش باشه.میشناسن.لطفا نشربده کبنا
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1