تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۴۰۶۶۵۴
مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از غرفه کبنانیوز مطرح کرد

مومن نسب: مردم از مسوولان صداقت و رو راستی انتظار دارند / هیچ چیزی را از مردم پنهان نکنند

۰
مومن نسب: مردم از مسوولان صداقت و رو راستی انتظار دارند / هیچ چیزی را از مردم پنهان نکنند
کبنا ؛مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از غرفه کبنا نیوز در اولین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان بازدید به عمل آورد.
به گزارش کبنا، محمود مؤمن نسب مدیرکل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد قبل از ظهر امروز در جریان بازدید از اولین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان از غرفه پایگاه خبری کبنا نیوز نیز بازدید به عمل آورد.
مؤمن نسب در این بازدید و در پاسخ به سووال خبرنگار کبنا نیوز مبنی بر اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب داریم، به نظر شما مسوولان چگونه باید رفتار و عمل کنند که رضایت مردم بیش از گذشته بیشتر شود؟، اظهار کرد: ما معتقدیم که در همه زمینه‌ها مدیران و مسوولان به صورت واقعی خودشان را مأمور و خادم واقعی مردم بدانند. و هیچ چیزی را از مردم پنهان نکنند و در تمام مباحث صادقانه، بی رؤیا، یک دل و رو راست خدماتشان به خاطر مردم، برای مردم و در خدمت مردم ارائه دهند.
مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروز هم مهم‌ترین چیزی که مردم از مسوولان انتظار دارند، رو راستی و صداقت است. همه ما باید تلاش کنیم که در راستای خدمت به مردم هیچ چیزی را خارج از مصالح و منافع مردم به کار نبریم. در حوزه سازمانی، اداری و سلامت اداری و در جذب‌ها، بکارگیری نیروها و در همه موارد ولو که قانون گذار برخی موارد را مشخص کرده اما در کنار قانون ما باید منافع و مصالح مردم و همه موارد را صادقانه ببینیم.
مؤمن نسب گفت: من معتقدم مسوولان باید خودشان را در واقع ابزار کار مردم بدانند. و اگر این اعتقاد و باور بر سیستم فکری مسوولان که الحمدالله وجود دارد، بیشتر شود. یقیناً مردم همواره همراه و هم گام مسوولان خواهند بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1