تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب : ۴۰۶۶۵۳
در بازدید مدیرکل سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از غرفه کبنانیوز مطرح شد

اگر رسانه‌ها زبان گویای مردم و صادق باشند، مسوولان دست و پای‌شان را جمع می‌کنند / نمی‌شود دم از عدالت و حقیقت‌طلبی بزنیم و رسانه‌ها را محدود کنیم

۱
۰
اگر رسانه‌ها زبان گویای مردم و صادق باشند، مسوولان دست و پای‌شان را جمع می‌کنند / نمی‌شود دم از عدالت و حقیقت‌طلبی بزنیم و رسانه‌ها را محدود کنیم
کبنا ؛مدیرکل سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از غرفه پایگاه خبری کبنا در اولین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان بازدید کرد.
به گزارش کبنا، قبل از ظهر امروز سید علی پرواز مدیرکل سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اولین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از غرفه کبنا نیوز بازدید کرد.
سید علی پرواز مدیرکل سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید به اهمیت و جایگاه رسانه‌ها پرداخت و اظهار کرد: رسانه‌ها باید زبان گویا و گوش شنوای جامعه باشد، اگر رسانه زبان گویا و چشم بینای جامعه باشد، ما مسوولان دست و پایمان را جمع می‌کنیم و چنین رسانه‌ای قابل احترام است. ما مسوولان باید کمک کنیم به ارتقاء عملکرد شما رسانه‌ها، نمی‌شود دم از جمهوریت بزنیم، رسانه‌ها را محدود کنیم.
وی گفت: نمی‌شود دم از عدالت و حقیقت‌طلبی بزنیم و رسانه‌ها را محدود کنیم. مهم این است که همه رسانه‌ها را چه رسانه‌های منتقد، چه مخالف و چه مستقل را احترام قائل شوم و تا این تکثر را در ساحت رسانه‌ها قائل نباشیم و به رسمیت نشناسیم، ما نمی‌توانیم کارهای بزرگ و گام‌های بزرگ برداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
سید علی پرواز مرد پاک و بزرگیست.جایگاهش فراتر از این استان است.ایشان رتبه۵۲ کنکور سراسری سال۱۳۷۹ میباشد.صرف نظر از مراتب والای علمی ایشان ،از نظر تعهدات اخلاقی ،متانت ، شایستگی و پاکدستی در جایگاه والایی قرار دارد.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1