تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب : ۴۰۶۶۵۲
در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

مسؤولان باید در تراز با عامه مردم باشد / کارمند جذب کردیم که کار شود، نه قدم بزند و سیگار بکشد / ساز و کار میز خدمات در برخی ادارات مناسب نیست

۵
۰
مسؤولان باید در تراز با عامه مردم باشد / کارمند جذب کردیم که کار شود، نه قدم بزند و سیگار بکشد / ساز و کار میز خدمات در برخی ادارات مناسب نیست
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از استفاده مدیران از امکانات دولتی گفت: مدیر حق ندارد جلوی مردم فرزند خود را با ماشین دولتی به مدرسه ببرد.مگر ما مدیران چه کسانی هستیم که باید این کار را انجام دهیم.
به گزارش کبنا، علی‌محمد احمدی در نشست پیش از ظهر امروز شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت چهل سالگی انقلاب گفت: امسال به دلیل تشدید تحریم‌ها و همچنین هجمه رسانه‌ای دشمنان دهه فجر خاص و متفاوت‌تر از گذشته برپا شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر اطلاع‌رسانی دقیق دستاوردهای انقلاب در طول چهار دهه تأکید کرد و افزود: علی‌رغم مشکلات ایجاد شده در ابتدای انقلاب، جنگ تحمیلی، ترورهای ناجوانمردانه و تحریم‌ها توانستیم به موفقیت‌هایی دست پیدا کنیم که خدمات ارائه شده در این برهه قابل توجه است  هر چند هنوز هم کاستی‌هایی وجود دارد که تلاش بیشتر همه دستگاه‌ها را می‌طلبد.
وی به حجم رسانه‌ای دشمن اشاره کرد و افزود: دشمن از طریق شبکه ماهواره‌ای، فضای مجازی و آنچه که در اختیار دارد به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم است که وظیفه همه رسانه‌های داخلی خنثی‌سازی هجمه‌های دشمن در حوزه رسانه است.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بر ایجاد فضای امیدبخشی و امیدآفرینی تأکید کرد و گفت: در این برهه از زمان هر کسی که بخواهد فضای امید را از مردم بگیرد در راستای اهداف دشمن گام برداشته است.
احمدی اعتمادبخشی در جامعه را دیگر مقوله مورد توجه مدیران دانست و گفت: این اعتمادبخشی در رفتار و کردار مدیران با مردم ایجاد می‌شود، ضمن اینکه برجسته‌ کردن خدمات نظام و اقدامات سازنده در دوران سازندگی و سال‌های پس از جنگ ضروری است.
استاندار کهگیلویه  و بویراحمد در ادامه سخنان خود بر تقویت وحدت ملی و همگرایی در میان مردم و مسؤولان تأکید کرد و افزود: هر جایی که وحدت ملی خدشه‌دار شد دشمن ورود پیدا کرد لذا تقویت وحدت ملی مورد توجه باشد.
وی به تمرکز بر حوزه اقتصادی تاکید کرد و گفت: طراحی هدفمند دشمن این است که گروهای آسیب‌پذیر را شناسایی و از طریق این گروه‌ها موج رسانه‌ای و تنش اجتماعی ایجاد کند که مدیران موظف هستند گروه‌های آسیب‌پذیر را شناسایی کنند و مشکلات آنها را حل و اجازه خلق نارضایتی و تنش اجتماعی را ندهند.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دستاوردهای نظام در برهه‌ای آموزنده بود و به دلیل برخی ناکارآمدی‌ها به نتیجه نرسید که مسؤولان بدون واسطه و شفاف از مشکلات و موانع با مردم صحبت کنند.مردم حق دارند نقد کنند و سوال داشته باشند.
احمدی بر کاهش فاصله میان مردم و مسؤولان تأکید کرد و افزود: مردم علاقمند هستند صدایشان شنیده شود که کم شدن فاصله میان مردم و مسؤولان یکی از راه‌های شنیدن صدای مردم است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از استفاده مدیران از امکانات دولتی گفت: مدیر ما این حق را ندارند که جلوی مردم بچه‌‌اش را با ماشین دولتی به مدرسه ببرید و یا از ماشین دولتی استفاده دیگری کند.مگر ما مدیران چه کسانی هستیم که باید از امکانات دولتی برای خودمان استفاده کنیم، مدیری که این چنین کند از فهم لازم برخوردار نیست.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مسؤولان جمهوری اسلامی باید در تراز با عامه مردم باشد. ما مدیران که امروزه از امکانات دولتی برای خود استفاده می‌کنیم فردا بازنشسته شده و می‌خواهیم به میان همین مردم بازگردیم پس چه دلیلی دارد خودمان را در گیر و دار این مسائل قرار دهیم.
احمدی در ادامه با تأکید بر ارتباط میان مسؤولان و رسانه‌ها گفت: مدیران پیگیر جذب اعتبارات ملی دستگاه خود باشند، کار استاندار شده پیگیری اعتبارات ملی در حالی که مدیر باید اعتبار دستگاه خود را پیگیری کند قدرت چانه‌زنی را افزایش دهد اگر به نتیجه نرسید از استاندار بخواهد تا ما به آنها کمک کنیم.
وی در بخش پایانی سخنان خود به میز خدمت ادارات اشاره کرد و گفت: ساز و کار میز خدمات در برخی ادارات مناسب نیست برخی دیگر واحدها کارکنان رسوخ کرده خود را برای میز خدمت گذاشته‌اند که یک نفر نیاز هست که میز خدمت را برای خود آن فرد توضیح دهد.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بر سیستم درست پاسخگویی به مردم تأکید کرد و گفت: کارمند جذب کردیم که کار مردم پیش برود نه اینکه قدم بزنند و سیگار بکشند که چنین حرکاتی را در برخی از ادارات دیدیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حرفای همیشگی، عملکرد خودت چیه حرفای همیشگی
۱۰۰
Iran, Islamic Republic of
ذیحساب اداره .همه اش سوار ماشین اداری یا گرمسیر هست یا پیست اسکی کاکان
سلام
Iran, Islamic Republic of
جان مادرت یه روز بیا خروجی این همه توپ و تشر و جلسه رو بنویس
جدی
Iran, Islamic Republic of
همش حرف . کو برخورد
ممنون
Iran, Islamic Republic of
وقتی بدون دردسر وداشتن. تشریف آورده سرکار.. فکر می کنه هنر کرده و نمی داندکارمند. مردم است.. خیلی هاش سلام هم بلد نیستند چه رسد به‌کار.. بااوضاع پیش آمده درچندسال اخیر به لطف اصلاحات.. چندسال دیگه .وقدم که هیچ حواست باشه!!!
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1