تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب : ۴۰۶۶۲۴
در نشست هم اندیشی اتاق بازرگانی یاسوج با فرمانده سپاه فتح مطرح شد

کیانی: هر کس در هر جای استان فسادی انجام دهد از ما نیست

۴
۰
کیانی: هر کس در هر جای استان فسادی انجام دهد از ما نیست
کبنا ؛رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: اگر کسی به نام بخش خصوصی در هر جایی فسادی انجام داده است، از ما نیست و مورد حمایت ما هم نیست.
جبانی کیانی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج شامگاه (دوشنبه 1 بهمن‌ماه 97) در محل اتاق میزبان حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بود که در این جلسه هم اندیشی داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و جمعی از فرمانده‌هان سپاه فتح نیز حضور داشتند.
جبانی کیانی‌پور در ادامه بخش خصوصی و واحدهای تولیدی را سربازان جنگ اقتصادی دانست و گفت: این جنگ، جنگ بسیار ناعادلانه ی  و واقعاً کار ناجوانمردانه ای است و هیچ کس حق ندارد تجارت جامعه را تحت فشار قرار دهد. هدف آنها از این جنگ این است که نمی خواهند ما یک کشور مستقل باشیم.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با قدردانی از داریوش دیودیده، اظهار کرد: آقای دیودیده به عنوان یک سرباز فداکار در این جنگ اقتصادی برای سرپا نگه داشتن واحدهای تولیدی تلاش می کنند.
کیانی پور افزود: نبود شفافیت و رانت خسران جدی به مجموعه اقتصادی می زد و ما برای مبارزه با فساد اهتمام جدی داریم و هر کس در هر جای استان فسادی انجام دهد، از ما نیست.
وی افزود: ما نیاز به راهی داریم که شرافت ما را حفظ کند و فسادی ایجاد نکند و قانون اساسی تکلیف این راه را مشخص می کند و اگر کسی از رانت برای تولید استفاده می کند باز هم از ما نیست. بخش خصوصی واقعی ریشه دارد و این بخش همواره در کنار نظام و دولت بوده است.
کیانی نظارت بر این بخش را ضروری دانست و گفت: ما درگیر نقدینگی هستیم و نبود نقدینگی به شدت بخش خصوصی را آزار می دهد.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: به دلیل شرایط موجود بخش عظیمی از واحدهای تولیدی ما زمین گیر شده است، ما اعتقاد مان این است که باید برنامه ی تدوین شود که بتوانیم از این مشکلات بیرون بیایم. و نباید شرایطی ایجاد شود نگرانی و نارضایتی مردم فراهم شود. و ما از شما می خواهیم کمک کنید که واحدهای تولیدی سرپا بیستند.
کیانی گفت: باید یک وحدت رویه در خصوص نظارت بر واحدهای تولیدی باشد و نباید به گونه ای عمل شود که یک بنگاه تولیدی به راحتی تعطیل و راکد نشود.
وی افزود: ما می توانیم بازار کشورهای همسایه به ویژه بازارهای سوریه و عراق را به دست بگیریم و ایران در نجات این دو کشور از دست دشمنان خیلی تلاش کرده و این می تواند فرصت خوبی برای ما در رابطه با به دست گرفتن بازار آنها باشد.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: هدف ما ارتباط مستمر و بهتر برای پیگیری مشکلات و تسهیل بخش واحدهای تولیدی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا ایت الهی
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
کاش پرونده اتاق بازرگانی هم بازرسی میشد
مسکن مهر جمعه بازار
Iran, Islamic Republic of
هم آره. شما خودتون برای بدست آوردن پیمان های خود. ایا در مسکن مهر جمعه باز به مردم؟ میدونی بعد از یکسال نمیشه به مسکن مهر نگاه کرد؟. چون دیر تحویل دادین و پول اینجا را صرف کارهای. سود مشارکت شده 13 میلیون برای قشر فقیر. فعلا براط.بلاخره خدایی هست
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
این رو کجا اوردی .
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1