تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۱
کد مطلب : ۴۰۶۵۷۹
در بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد:

اجتماعات نخبگانی با رئیس دانشگاه یاسوج برگزار شد

۰
اجتماعات نخبگانی با رئیس دانشگاه یاسوج برگزار شد
کبنا ؛ نشست اجتماعات نخبگانی کهگیلویه‌وبویراحمد با رئیس دانشگاه یاسوج برگزار شد.
این نشست با حضور رئیس و معاون پژوهشی دانشگاه یاسوج و جمعی از نخبگان، مستعدین برتر و مخترعین سطح 3 استان در بنیاد نخبگان استان برگزار گردید.
رئیس بنیاد نخبگان استان این نشست را در راستای اجرای سند راهبردی کشور در امور نخبگان دانست و افزود: جلب مشارکت استعدادهای برتر و نخبگان و بهره‌مندی از ایده‌ها و نظرات آنان در تصمیم‌سازی‌ها و کمک به حرکت مستعدین در مسیر نخبگی از اهداف برگزاری نشست می‌باشد.
وی گفت: در این نشست‌ با ایجاد پیوند میان اجتماعات نخبگانی و کمک به تبادل اطلاعات، تجارب و ایجاد زمینه‌های همفکری میان اجتماعات نخبگانی و سطوح مختلف مدیریتی استان،  مشارکت آنها را در امور مسئله‌شناسی دستگاه‌های اجرایی میسر می‌شود.
در ادامه جلسه دکتر عریان، رئیس دانشگاه یاسوج ضمن تشکر از بنیاد نخبگان استان برای برگزاری این نشست گفت: تلاش‌های فراوانی برای بالا رفتن سطح علمی دانشگاه یاسوج انجام شده است.

وی تصریح کرد: خیلی از مسائلی که در این نشست مطرح شد مانند ارتباط با صنعت مربوط به امروز نیست و در این زمینه گام‌های اساسی برداشته شده است.
وی با اشاره به تشکیل مرکز آموزش‌های آزاد دانشگاه یاسوج گفت: انتظار می‌رود دانش‌آموختگان برتری که در حال حاضر عضو هیأت علمی دانشگاه هستند در این مسیر با دانشگاه همراهی کنند.
رئیس دانشگاه یاسوج گفت: تفاهم‌نامه‌های زیادی با مراکز صنعتی بسته شده است و به زودی استارتاپ‌ها در دانشگاه عملیاتی می‌شوند.
مشارکت دانشگاه و نخبگان در بخش‌های مختلف به ویژه آموزش‌های آزاد دانشگاه؛ پذیرش ایده‌های اجتماعات نخبگانی در مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه برای حمایت و پشتیبانی بیبشتر؛ معرفی دانش‌آموختگان برتر به صندوق پژوهشگران حوزه‌های مرتبط معاونت علمی و فناوری جهت دریافت حمایت از جمله مصوبات این نشست بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1