کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

رحیمی: رفتنم از فرمانداری گچساران قطعی است / در مراسم تودیعم گفتنی‌ها را می‌گویم

29 دی 1397 ساعت 22:27

فرماندار گچساران قبل از رفتن به تهران به کبنانیوز گفت: رفتنم از فرمانداری گچساران قطعی می باشد. اما مقصد بعدی مشخص نیست. آیا فرماندار بعدی (جدید) گچساران علی خوان پایه می‌باشد؟ گفت: از آنجایی که من اطلاع دارم وی یکی از گزینه‌ها می‌باشد.


امروز فرماندار گچساران در حالی که چندین جلسه داشت، جلسات وی کنسل و عازم تهران و وزارت کشور شد.
فرماندار گچساران قبل از رفتن به تهران به کبنانیوز گفت: رفتنم از فرمانداری گچساران قطعی می‌باشد. اما مقصد بعدی مشخص نیست.
عبدالرحیم رحیمی در جواب این سوال که علت رفتن شما چی بوده است؟ گفت: گفتنی‌ها را در جلسه تودیع و معارفه‌ام خواهم گفت.
رحیمی در جواب این سوال، آیا فرماندار بعدی (جدید) گچساران علی خوان پایه می‌باشد؟ گفت: از آنجایی که من اطلاع دارم وی یکی از گزینه‌ها می‌باشد.
به گزارش کبنانیوز، در حالی فرماندار گچساران امروز به‌صورت غیرمنتظره عازم تهران شد که برخی از سایت‌های خبری و تحلیل گران سیاسی استان لرستان و شهربروجرد  بعد از انتشار مصاحبه کوتاه کبنانیوز با عبدالرحیم رحیمی و احتمال انتصابش به‌عنوان فرماندار ویژه شهر بروجرد واکنش گسترده‌ای نشان داده‌اند.
این در حالی است که استان کهگیلویه و بویراحمد سالها میزبان مدیران غیربومی آنهم کم تجربه و گاهی بی تجربه بود و همچنین استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران سالها کارگاه آموزشی تجربه اندوزی برای مدیران غیر بومی کشور تبدیل شده بود.
اما رسانه‌ها استان لرستان در حالی به مدیر کهگیلویه و بویراحمدی واکنش نشان می‌دهند که دو فرماندار اسبق گچساران احمد اسماعیل وند و علی مرادی از استان لرستان بودند.
اما نکته قابل یادآوری اینست که عبدالرحیم رحیمی در حالی شهرستان گچساران را ترک می‌کند که وی در حال حاضر یکی از فرمانداران ممتاز و برتر کشور می‌باشد.
شاید بتوان گفت اگر بعضی از تنگ نظری‌ها و .... نسبت به این فرزند و  مدیرشایسته کهگیلویه و بویراحمدی نبود. باید عبدالرحیم رحیمی استاندار یکی از استان‌های بزرگ کشور می‌شد و خیلی‌ها اعتقاد دارند وزارت کشور عبدالرحیم رحیمی را تازه اما دیر کشف کرده است.
یک منبع آگاه به کبنانیوز گفت: مقصد بعدی عبدالرحیم رحیمی فرمانداری شهر بروجرد می‌باشد.


کد مطلب: 406570

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/406570/رحیمی-رفتنم-فرمانداری-گچساران-قطعی-مراسم-تودیعم-گفتنی-ها-می-گویم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1