تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : ۴۰۶۵۶۲
پیشنهاد رئیس دانشکده نفت به مناسبت چهل سالگی انقلاب؛

اجرای طرح اشتغال زایی برای 40 خانوار روستایی

۰
اجرای طرح اشتغال زایی برای 40 خانوار روستایی
کبنا ؛صبح امروز (شنبه 29دی ماه) با حضور امام جمعه شهرستان و نمایندگانی از سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، شهرداری و شورای شهر، شرکت نفت، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،دانشگاه ها، حوزه علمیه، تبلیغات اسلامی و جمعی از کارشناسان در دفتر امام جمعه شهرستان گچساران جلسه ای برگزار و آخرین سیاست های کلی دهه فجر بررسی و تصویب شد. طی این جلسه پیشنهادات و برنامه های سازمان ها برای دهه فجر مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
حجت‌الاسلام حجازی امام جمعه شهرستان گچساران در این جلسه گفت: جشن های دهه فجر باید در محدوده نظام باشد و شأن انقلاب اسلامی باید حفظ شود بخصوص آنکه دهه فجر همزمان با ایام فاطمیه نیز هست.
حجازی بر اهمیت شناساندن انقلاب اسلامی به نسل جوان تاکید کرد و گفت: ما باید انقلاب اسلامی و محرومیت های پیش از انقلاب را برای نسل جوان ملموس کنیم تا کم و کاستی های جزئی و مشکلات جزئی فعلی را بیشتر درک کنند و خرده نگیرند.
در این جلسه پیشنهاداتی از سوی برخی از حضار مطرح شد، بر همین مبنا یونس شکاری رئیس دانشکده نفت پیشنهاد داد در برگزاری جشن های انقلاب بهتر است به مناطق محروم تر شهر مثل محله سادات یا آبگرمو توجه کنیم و اگر جشنی برگزار می کنیم یک شب را هم به این عزیزان اختصاص دهیم.
شکاری مطرح کرد: همچنین می توانیم به مناسبت 40سالگی انقلاب اسلامی برای 40 خانواده محروم روستایی طرح اشتغال زایی از طریق نیروگاه های خورشیدی 5 کیلوواتی را اجرا کنیم، که شرکت برق تولیدی برق این نیروگاه ها را خریداری می کند و منبع اشتغالی برای خانواده ها می شود.
وی در انتها گفت: همچنین می توانیم تسهیلات وام روستایی را برای خرید این نیروگاه ها در اختیار روستاییان بگذاریم.
همچنین کارشناس آموزش و پرورش طرح کاشت درخت های سرو توسط دانش آموزان به مناسبت چهل سالگی در مناطق اطراف گچساران را پیشنهاد داد که مورد توجه قرار گرفت.
فاطمه گرجی دبیر جامعه شناسی پیشنهاداتی را ارائه کرد و گفت: بهتر است در جشن های انقلاب همچون شهرهای دیگر از موسیقی های محلی که نشاندهنده فرهنگ بومی مان است استفاده کنیم. البته با این پیشنهاد صریحاً مخالفت شد.

-------------------------------------
سیده زهرا حسینی فر
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1