تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب : ۴۰۶۵۳۸
بعد از شکست تیم‌های هندبال مردان و زنان نفت گچساران در لیگ برتر کشور:

علت شکست‌های پیاپی هندبال نفت گچساران چیست

۰
علت شکست‌های پیاپی هندبال نفت گچساران چیست
کبنا ؛ورزش نفت و گاز گچساران از روزهای اوج خودش فاصله گرفته و درگیر برخی مسائل حاشیه‌ای و شخصی شده است. ریشه این مشکلات را باید جستجو و مورد ارزیابی قرار داد. فوتبال نفت و گاز گچساران دیگر همانند سابق درخشش ندارد و تماشاگران هم آن ذوق و شوق. چه کسی یا کسانی و چه عواملی سبب شده تا ورزش استان همانند گذشته بر سر زبان‌ها نباشد، سوالاتی هست که باید مسوولان ارشد نفت گچساران به آن پاسخ دهند.
عصر روز گذشته هندبالیست‌های مردان نفت و گاز گچساران در هفته دوازدهم به مصاف به مصاف هیئت هندبال نجف‌آباد در اصفهان رفتند که در این دیدار میزبان اصفهانی توانست مهمان خود را با نتیجه 27 بر 20 شکست دهد و نفت و گاز گچساران را باشکست راهی خانه کند.
 بر اساس این گزارش تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران که در فصل سال گذشته دوره لیگ برتر هندبال مردان کشور  مقام  قهرمانی را در لیگ  برتر کسب کرده بوده که متاسفانه در این دوره تا کنون نتوانسته است نتیجه مطلوبی را کسب کند.
 گفتنی است، تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران تا کنون با انجام 11بازی، یک برد، یک تساوی، 9شکست و با کسب  ۳ امتیاز، 274 گل زده و 312 گل خورده در انتهای جدول رده بندی  لیگ برتر قرار گرفته است.
 در ادامه این گزارش، تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران نیز ظهر امروز به مصاف تیم اشتادسازه طرقبه شاندیز  رفتند که در این مصاف نیز تیم حریف با کسب نتیجه  22 بر 20 تیم هندبالیست بانوان نفت و گاز گچساران را شکست داد.
،  تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران تا کنون با انجام 12 بازی 5برد،6 باخت،یک تساوی،318 گل زده،294 گل خورده در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر هندبال بانوان کشور قرار دارد.
 لازم به ذکر است، تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در سال گذشته  با 9 پیروزی، 2 تساوی، یک باخت و 29 امتیاز و تنها یک امتیاز کمتر از تیم تأسیسات دریایی تهران نایب قهرمان رقابت های هندبال بانوان لیگ برتر باشگاه های کشور شد.
شکست‌های پیاپی  هندبال مردان و زنان نفت و گاز گچساران در حالی صورت می‌گیرد که در سال‌های گذشته این شهرستان به عنوان یکی از قطب‌های اصلی هندبال در کشور به شمار می‌آمد.
 اگر چه کمبود بودجه را یکی از علل این شکست‌ها می‌دانند، اما به نظر می‌آید دور نگه داشتن دلسوزان، دخالت‌های سیاسیون و افراد متفرقه هم بی‌ربط با سرنوشت این روزهای هندبال و فوتبال نفت و گاز گچساران نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1