کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه گچساران:

دانه درشت‌های فاسد باید محاکمه شوند

28 دی 1397 ساعت 15:59

حجازی گفت: نگذاریم که به این مملکت و 80 میلیون جمعیت خیانت شود و دستورات رهبری را به نحو احسن عمل کنیم تا آسیبی به مملکت نرسد.


امام جمعه گچساران گفت: دانه درشت‌های فاسد که به مردم خیانت کرده‌اند باید محاکمه شوند.
 حجت الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز و اجتناب از گناهان گفت: تقوا راه رسیدن به خداوند است.
 امام جمعه گچساران با اشاره به مناسبت های هفته پیش رو و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: رهبری فرموده است، به دولتمران عرض می‌کنم که قدر مسوولیت خود را بدانند و مواظبت کنید که گرایش به اسلام گرایی و رفتار طاغوتی نداشته باشید.
 وی با بیان اینکه رهبری فرموده است که در مقابل یاوه‌گویی‌هایی آمریکا، شجاعت و عقلانیت داشته باشید، عنوان کرد: رسما در مقابل دشمن ایستادگی کنید چرا که نه تهدیدشان و نه قولشان و نه امضایشان اعتباری ندارد.
 امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبری خطاب به مردم بیان کرد: مقام معظم رهبری فرموده است، به شما مردم توصیه می‌کنم که در اداره کشور به مسوولان کمک کنند و بخش مهمی از تولید داخلی بر عهده مردم است چرا که تولید کننده و مصرف کننده و فروشنده تولید داخلی مردم هستند.
  حجازی اذعان کرد: از دیگر وظایف مردم مقابله با شایعه سازی دشمن و جلوگیری از یاس و ناامیدی در کشور است که مردم می‌توانند کمک کنند.
 خطیب جمعه گچساران ابراز کرد: رهبری فرموده است، امروز جوانان در فضای مجازی فعال هستند و این فضای مجازی می‌تواند ابزاری باشد برای زدن بر دهان دشمن.
 حجازی با اشاره به فرمایشات رهبری به دانشجویان گفت: اکنون خیل عظیمی از دانشجویان دیروز در کشور به کارهای بزرگ  سرگرم هستند و امروز دانشجویان  در هر جای دنیا این فرصت را خواهند داشت که به این مجموعه خدوم بپیوندند و کشور را از بیگانگان  کاملا بی نیاز کنند متحمد و منسجم و صادقانه تلاش کنند.
 وی  با اشاره به روز یک شنبه سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: سوم بهمن لغو انحصار خرید و فروش تنباکو به دستور و فتوای فقید مجاهد آیت‌الله عظما میرزاری شیرازی صادر شد.
 وی ابراز کرد: هرگاه مردم از مقام مرجعیت و فقها  اطاعت کرد در هر میدانی پیروز خواهند شد ولو در مقابل همه  دنیا کفر و شرک ایستادگی کرده باشند.
 امام جمعه گچساران عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس ملت با التماس و خواهش و گاهی بچه های کم سن و سال با دست بردن در شناسنامه به جهبه می رفتند که این امر موجب شکست دشمن شد.
 حجازی گفت: اکنون هم در جنگ اقتصادی و فرهنگی  اگر ملت متحد و مطیع رهبر ولایت باشند و عمل کنند دشمن ناکام خواهد شد چرا که  رمز پیروزی اطاعت  از رهبری است.
 خطیب جمعه گچساران ادامه داد: چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی که رئیس جمهور ابله آمریکا  گفت که ملت ایران نمی توانند چهلمین سال پیروزی انقلاب را ببینند انها کور خواندند چرا که این انقلاب به رهبری جانشین امام عصرو رهنمودهای ایشان و اطاعت مردم ولایت مدار و بصیر رهبری می‌شود.
 وی گفت: ستاد برگزاری جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی که شروع به کار کرده و جشن‌های امسال در دهه فجر متفاوت تر و باشکوه تر از سالهای گذشته برگزار می شود.
 حجازی ادامه داد: هر متخلفی طبق اسلام و احکام و قانونا و شرعا باید مجازات شود به فراخور تخلفات از دستگاه قضایی تشکر داریم که اخیرا در سطح کشور خیز خوبی برداشته و برخوردهای خوبی صورت گرفته است لیکن دانه درشت ها که به این مملکت خیانت کرده و  توقع داریم که این در مورد دقت نظر و در معرفی افرا دقت نظر داشته باشند به گونه ای عمل شود کسانی که تابع نظام هستند و مطیع نظام هستند نبایند برنجند ضمن اینکه هر تخلفی بررسی و قانون اجرا شود.
 حجازی گفت: نگذاریم که به این مملکت و 80 میلیون جمعیت خیانت شود و دستورات رهبری را  به نحو احسن عمل کنیم تا آسیبی به مملکت نرسد.


کد مطلب: 406533

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/406533/دانه-درشت-های-فاسد-باید-محاکمه-شوند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1