تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : ۴۰۶۵۳۲
امام جمعه دهدشت:

پوشش برخی زنان و دختران کهگیلویه مناسب نیست / تاخت و تاز در فرهنگ کهگیلویه

۰
پوشش برخی زنان و دختران کهگیلویه مناسب نیست / تاخت و تاز در فرهنگ کهگیلویه
کبنا ؛امام جمعه دهدشت با اشاره به وضعیت پوشش برخی از دختران و زنان در شهرستان گفت: کهگیلویه روزی مهد حیا و عفت بود اجازه ندهیم دشمن در عرصه فرنگ شهرستان تاخت و تاز کند.
حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و آغاز ایام فاطمیه را تسلیت گفت.
امام جمعه دهدشت با اشاره به فضایل آن حضرت تصریح کرد: زندگی حضرت فاطمه(س) برای همه بشریت الگو است.
وی در تبیین شخصیت بانوی بزرگ اسلام افزود: به فرموده پیامبر (ص) حضرت زهرا(س)روحی بود که در کالبد انسان ظهور پیدا کرد.
حسینی اظهار کرد: آن حضرت در عبادت در دفاع از ولایت و همراهی با امت حق الگوست و علت شهادت حضرت مبارزه با ظلم بود.
امام جمعه دهدشت به اهمیت مسئله حجاب پرداخت و گفت: در حجاب چیزی که جامعه امروز نیاز دارد الگو باید حضرت زهرا باشد.
وی با بیان اینکه پوشش نامناسب برخی از دختران و زنان شهرستان مناسب نیست،ادامه داد:کهگیلویه روزی سراسر حیا و عفت بود نباید بگذاریم دشمن در حوزه فرهنگ در این شهرستان تاخت و تاز کند.
حسینی با بیان اینکه همه باید خود را ملزم به امر به معروف و نهی از منکر کنیم،گفت: باید تلاش کنیم از حجابی که مورد هجمه دشمن قرار گرفته و دارد لگدمال می شود دفاع کنیم.
وی از حجاب به سنگر مهمی برای دفاع از خانواده نام برد و تصریح کرد:اگر دختر ما محجبه و عفیف نبود فرزندانی که قرار است تربیت کند چه خواهد شد؟.
خطیب نماز جمعه دهدشت گفت:همه باید خود را موظف به دفاع از حجاب بدانیم در راه مبارزه با بدحجابی اگر فحش دادند سیلی زدند ثواب دارد تذکر دهید قطعا اثر دارد.
حسینی در بخش دیگری از سخنانش انقلاب اسلامی را ثمره خون شهدا دانست و گفت:خداوند به همه دستور داده نعمت‌هایی که به شما دادم سپاسگزار باشید و یکی از نعمت‌های بزرگی که نصیب ما مسلمان کرد نعمت باشکوه انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه انقلاب دستاوردهای خوبی داشته و باید در حفظ آرمان‌های ناب انقلاب بکوشیم،افزود:جلوی نا سپاسی‌ها را بگیریم و اجازه ندهیم نقشه‌های دشمن در تضعیف انقلاب عملی شود.
وی با اشاره به اینکه هر جامعه ای بعد از ۴۰ سال حتما پیشرفت می‌کند و اگر کسی بگوید کشور ما پسرفت کرده خلاف گفته است،ادامه داد: در همه عرصه‌های کشور پیشرفت‌ها چشمگیر است کسانی که گذشته را دیدند دستاوردهای انقلاب را بگویند.
حسینی خواستار تبیین دستاوردهای انقلاب در محافل و مجالس شد و گفت:خدمات انقلاب را بیان کنند گرچه امروز محرومیت‌هایی هم داریم اما حریت و آزادی که به آن دست یافتیم بالاتر از همه خدمات است.
امام جمعه دهدشت تصریح کرد:دشمن با جنگ روانی خدمات نظام را مخدوش می‌کند در طول ۴۰ سال آنقدر توطئه علیه ما طراحی کردند و شکست خورد در جنگ روانی و اقتصادی باز هم شکست خواهد خورد.
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1