تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۴۰۶۵۳۱
امام جمعه موقت یاسوج:

بازداشت مرضیه هاشمی توسط پلیس آمریکا غیر انسانی بود

۰
بازداشت مرضیه هاشمی توسط پلیس آمریکا غیر انسانی بود
کبنا ؛امام جمعه موقت یاسوج گفت: پلیس آمریکا این خانم شیعه آمریکایی‌الاصل را به بهانه‌های واهی و غیر انسانی بازداشت کرده که مسؤولان به خصوص وزارت خارجه باید پی‌گیر آزادی وی باشند.
حجت‌الاسلام سید جواد خاضع ظهر امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به 29 بهمن سالروز جنگ 22 روزه رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: این روز به نام روز غره نام‌گذاری شده است.
وی گفت: رژیم غاصب سعی در محاصره باریکه غزه را داشت که با شکست سنگین نیروهای مقاومت مواجه شد که همه این دستاوردها و پیروزی‌ها به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.
این خطیب موقت جمعه به 23 جمادی‌الثانی سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و گفت: دهه اول فاطمیه را در پیش داریم بانویی که نه فقط برای مسلمانان بلکه برای بشریت الگوی جاودانه است.
خاضع در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر یاسوج خاطرنشان کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی روزافزون دشمن باید بیش از گذشته سبک زندگی ائمه اطهار را الگوی زندگی خود قرار دهیم.
خطیب موقت جمعه شهر یاسوج با یادی از اول بهمن‌ماه سال 1343 سالروز اعدام انقلابی حسنعلی منصور اظهار کرد: این اقدام انقلابی به دست شهید بخارایی صورت گرفت چرا که منصور خودباخته و غرب‌زده بود و حکم تبعید امام توسط وی امضا شد و تصویب لایحه ننگین کاپیتالاسیون در زمان او بود.
وی همچنین گریزی به بازداشت مرضیه هاشمی زد و گفت: پلیس آمریکا این خانم شیعه آمریکایی‌الاصل را به بهانه‌های واهی و غیر انسانی بازداشت کرده که مسؤولان به خصوص وزارت خارجه باید پی‌گیر آزادی وی باشند.
خاضع همچنین به هفته هوای پاک از 29 دی تا 6 بهمن اشاره کرد و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد نعمت هوای پاک را دارد و دارای طبیعی بکر و زیباست که باید قدردان این نعمت خداوند باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1