تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : ۴۰۶۵۱۶
در لیگ برتر کشور:

سرنوشت تیم هندبال مردان و بانوان گچساران هفته دوازدهم چه می‌شود

۰
سرنوشت تیم هندبال مردان و بانوان گچساران  هفته دوازدهم چه می‌شود
کبنا ؛ در چارچوب هفته دوازدهمین از سی و یکمین دوره لیگ برتر هندبال مردان کشور با ۴ دیدار در روزهای پنج شنبه و جمعه27و28دی ماه در شهرستان‌های مختلف پیگیری می شود.
 بر اساس این گزارش، از هفته  داوزدهمین لیگ برتر آقایان روز پنج شنبه27دی ماه  با 2 دیدار امروز آغاز می شود.
گفتنی است، در این دیدار امروز تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران به مصاف هیئت هندبال نجف‌آباد در اصفهان و تیم  هندبال مردان صنعت مس کرمان میزبان  زاگرس اسلام‌آباد خواهد بود.
 در ادامه این رقابت‌ها که روز جمعه ۲8 دی ماه پیگیری می‌شود، تیم هندبال سپاهان اصفهان میزبان فرازبام خائیز دهدشت و تیم هند بال مردان ذوب آهن اصفهان به مصاف نیروی زمینی خواهد رفت.
لازم به ذکر است، این دیدارها راس ساعت 16 برگزار می‌شود.
گفتنی است، تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران در سی و یکمین دوره لیگ برتر هندبال  تا کنون با انجام 10 بازی، یک برد، یک تساوی، 8شکست و با کسب  ۳ امتیاز در رده ۸  جدول لیگ برتر هندبال قرار گرفته است.
 در هفته یازدهمین لیگ برتر هندبال مردان کشور، دو تیم نفت و گاز گچساران و فولاد مبارکه سپاهان در سالن پدخندق گچساران به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ٢۵ بر ٢۴ به سود تیم مهمان به پایان رسید.
در هفته دهم لیگ برتر هندبال مردان کشور، تیم هندبال مردان نفت و گاز به مصاف زاگرس اسلام آباده رفته بودند که در این دیدار  تیم حریف با کسب نتیجه ۲۹ بر۲۵ نفت و گاز گچساران را شکست داد.
در هفته هشتم لیگ برتر هندبال مردان تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران در آخرین بازی نیم فصل لیگ برتر در اصفهان مهمان تیم ذوب آهن این شهر بود که در این دیدار تیم ذوب آهن اصفهان توانست نفت و گاز گچساران را با کسب نتیجه ۱۹ بر۱۸  شکست دهد.
در ادامه این رقابت‌ها، تیم هندبال مردان  نفت و گاز گچساران در هفته  هفتم  لیگ برتر هندبال مردان در مقابل نیروی زمینی  با نتیجه ۱۹ بر ۲۵ مغلوب شد.
تیم هندبال مردان نفت و گاز گچسارن در هفته ششم در مقابل سربداران سبزوار با کسب نتیجه تساوی، در هفته پنجم این رقابت‌ها  در مقابل مس کرمان با کسب نتیجه ۳۵ بر۳۲ مغلوب، در هفته چهارم در مقابل تیم هم استانی خود فرار بام خائیز دهدشت با کسب نتیجه  ۳۲ بر۲۸  شکست و در هفته سوم نیز که میزبان تیم هیات نجف‌آباد بود که در این دیدار توانست در خانه با نتیجه ۲۷ بر ۲۶ هیات هندبال نجف آباد را مغلوب خود کند.
همچنین در هفته دوم در مقابل فولاد مبارکه سپاهان  با نتیجه ۲۴ بر ۱۸ شکست  و در هفته نخست این رقابت‌ها نیز در مقابل  زاگرس اسلام آباد غرب با کسب نتیجه ۲۵ بر ۲۰ مغلوب حریف در خانه شد.

مصاف تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران و تیم اشتادسازه طرقبه شاندیز
در هفته داوزدهم لیگ برتر هندبال بانوان کشور، بانوان هندبالیست نفت و گاز گچساران به مصاف اشتادسازه طرقبه شاندیز می‌روند.
 تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در هفته ی دوازدهم مسابقات لیگ برتر  به مصاف اشتادسازه طرقبه شاندیز خواهد رفت.
بر اساس این گزارش، در هفته  دوازدهم لیگ برتر هندبال بانوان کشور، بانوان هندبالیست نفت و گاز گچساران روز جمعه 28 دی ماه به مصاف تیم اشتادسازه طرقبه شاندیز می‌روند.
گفتنی است، این دیدار راس ساعت 11 پیش از ظهر روز جمعه 28 دی ماه  به میزبانی تیم اشتادسازه طرقبه شاندیز برگزار می‌شود.
گفتنی است، شاگردان اعظم صمیمی در هفته یازدهم  میزبان شهید چمران لارستان در گچساران بوده  که در این مصاف تیم حریف با کسب نتیجه  26 بر17 نفت و گاز گچساران را شکست داده و در هفته دهم که به مصاف فولاد مبارکه رفته بودند که در این مصاف تیم حریف باکسب نتیجه ۲۶ بر ۲۳ تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران را شکست داد.
در ادامه این رقابت‌ها در هفته نهم تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران به مصاف تاسیسات دریایی رفته بودند که با شکست روبرو شدند.
در دیدار هفته دوم دور دوم  تیم تاسیسات دریایی تهران با نتیجه ۳۱ بر ۲۴ نفت و گاز گچساران را از پیش رو برداشت.
 در هفته نخست نیم فصل دوم تیم هندبال بانوان نفت وگاز گچساران میزبان پترو آموت بوشهر بودند که در این مصاف تیم هندبال بانوان نفت وگاز گچساران توانستند حریف بوشهری خود را با کسب نتیجه ۳۵ بر ۲۵ شکست دهند.
 تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران تا کنون با انجام 11 بازی، کسب 11 امتیاز و تفاضل گل 26+ در رده پنج جدول لیگ برتر هندبال بانوان کشور قرار گرفته است.
 در ادامه این رقابت در هفته دوازدهم، تیم شهید چمران لارستان میزبان هیئت البرز، فولاد مبارکه سپاهان به مصاف  تاسیسات دریایی  و تیم هندبال بانوان پترو آموت بوشهر میزبان ذوب آهن خواهد بود.
 لازم به ذکر است، تیم تأسیسات دریایی تهران  با انجام 11 بازی22 امتیازی  و در صدر جدول رده بندی لیگ قرار گرفته است و تیم شهید چمران لارستان20 امتیاز  در  رده دوم این جدول نشسته است.
گفتنی است، ذوب آهن اصفهان با انجام 11 بازی و کسب 13 امتیاز در رده سوم، فولاد مبارکه سپاهان  12 امتیاز در رده چهارم، ، نفت و گاز گچساران با کسب 11 امتیازی در رده پنجم، هیئت هندبال البرز 11 بازی و کسب  4 امتیاز در رده شش، تیم پتروآموت پویا بوشهر 11 با کسب 4 امتیاز در رده هفتم و تیم اشتادسازه طرقبه شاندیز با انجام 11 بازی و  کسب2 امتیاز، تفاضل گل 86- در رده هشتم لیگ برتر هندبال بانوان کشور جای گرفته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1