تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۴۰۶۵۰۹
کبنا گزارش می‌دهد

ایستگاه آخر جام بزرگ پاک شهر یاسوج / جوانان خطاب به شورا و شهردار: دمتان گرم / اکبری‌تبار: بابت این اتفاق بزرگ خوشحالم

۱
۰
ایستگاه آخر جام بزرگ پاک شهر یاسوج / جوانان خطاب به شورا و شهردار: دمتان گرم / اکبری‌تبار: بابت این اتفاق بزرگ خوشحالم
کبنا ؛مسابقات بزرگ جام شهر پاک که با حضور تیم‌های از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، اصفهان، همدان، خوزستان و ... در سالن شهر پاک برگزار شد، به ایستگاه آخر رسید و امشب مراسم اختتامیه آن با حضور مسوولان و چهره‌های سرشناس ورزشی برگزار خواهد شد.
علی‌اکبری تبار رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر یاسوج که مسوول مسابقات بزرگ جام شهر پاک نیز می‌باشد، در گفت‌وگو با کبنا بیان کرد: ایجاد نشاط و شادی و ترویج و توسعه فرهنگ ورزش در بین جوانان از اهداف این مسابقات بود که الحمدالله در طول برگزاری مسابقات شاهد حضور پرشور و نشاط جوانان در سکوهای سالن ورزشی بودیم و از این بابت خیلی خوشحال هستم که چنین اتفاق بزرگ ورزشی در یاسوج پایه گذاری شد.
اکبری‌تبار ضمن قدردانی از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج، تصریح کرد: امیدوارم چنین برنامه‌های فرهنگی و ورزشی ادامه پیدا کند.
 پخش زنده مسابقه فینال از شبکه استانی دنا
نسهتن مقدم شهردار یاسوج نیز گفت: با برگزاری دو دیدار رده بندی و فینال، اولین دوره مسابقات فوتسال جام بزرگ شهر پاک یاسوج به پایان خواهد رسید.
مقدم با اعلام این خبر بیان داشت: در ادامه مسابقات فوتسال جام بزرگ شهر پاک  تیم‌های شهید جلیل و امامزاده علی (ع) با غلبه بر تیم‌های سادات و شهید رنجبر به دیدار نهایی مسابقات راه یافتند.
وی افزود: مراسم اختتامیه این مسابقات روز پنجشنبه 27 دی ماه از ساعت 17 با برگزاری دیدار رده بندی و بازی فینال نیز ساعت 17 و 45 دقیقه در سالن شهر پاک شهرداری یاسوج برگزار خواهد شد.
رئیس عالی جام شهر پاک یاسوج تصریح کرد: با شبکه استانی دنا هماهنگی‌های لازم برای پخش زنده بازی فینال انجام شده است و اگر مشکل فنی خاصی پیش نیاید به احتمال زیاد این مسابقه به‌صورت زنده از شبکه استانی دنا پخش خواهد شد.
شهردار یاسوج با تشکر از اعضای تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات عنوان کرد: با همکاری بازیکنان و کادر 56 تیم شرکت کننده در این مسابقات خوشبختانه بازی‌ها به‌صورت منظم و در فضای آرام برگزار شد.
وی با تقدیر از عوامل برگزاری مسابقات بیان داشت: با تلاش کمیته‌های برگزاری، این مسابقات با کیفیت بسیار خوبی برگزار شد و رضایت تیم‌های شرکت کننده و تماشاچیان را نیز به همراه داشت.
مقدم همچنین از رسانه‌ها به خاطر پوشش خبری این رویداد بزرگ ورزشی تقدیر کرد و با بیان اینکه اهالی رسانه در طول برگزاری مسابقات همکاری بسیار خوبی داشتند، گفت: از اصحاب محترم رسانه برای پوشش خبری بازی‌های رده بندی و فینال و به تصویر کشیدن شور و هیجانی که این مسابقات به جوانان بخشیده است، دعوت می‌کنیم.
بنا بر این گزارش، تعدادی از جوانانی که برای تشویق تیم های محبوب خودشان به سالن ورزش آمده بودند، در گفت‌وگو با کبنا بیان کردند که ای کاش این مسابقات به پایان نمی رسید چرا که این روزها خیلی سرگرم بودیم و شور و حالی در بین ماها حاکم بود.
مهدی قاسمی یکی از این جوانان گفت: از شورا و شهردای یاسوج بسیار قدردانی می کنم و دمشان گرم، همه چیز اینجا عالی بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
شورا فقط به نفع خودشون کار میکنند و تمام
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1