تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۵
کد مطلب : ۴۰۶۵۰۳
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

اورژانس جاده‌ای به زودی در چیتاب مستقر می‌شود

۰
اورژانس جاده‌ای به زودی در چیتاب مستقر می‌شود
کبنا ؛مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به برخی مشکلات چیتاب گفت: اورژانس جاده‌ای به زودی چیتاب مستقر می‌شود.
به گزارش کبنا، شورای بخش کبگیان، برای رفع معضل اورژانس جاده‌ای چیتاب با رئیس اورژانس جاده‌ای استان دیدار کردند.
میراث جعفری با اشاره به مشکلات عدیده بخش کبگیان به خصوص استقرار اورژانس جاده‌ای چیتاب اشاره و گفت: یکی از مشکلات این بخش نبود اورژانس است که امیدواریم به زودی در این بخش مستقر شود.
جعفری افزود:  کبگیان با اهداء 75 شهید، افتخار خانوادهای سه و دو شهیدی و اولین شهید مدافع حرم استان را دارد که البته این حس ولایتمداری و انقلابی‌گری در رگ و خون این مردم ساری و جاری است.
ریاست شورای بخش کبگیان با اشاره به دستاوردهای نظام در خدمت‌رسانی به مردم افزود: خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم بر هیچکس پوشیده نیست اما مسؤولان نسبت به این بخش بی مهری داشته‌اند.
جلال پورانفرد در ادامه نیز با تشکر از پیگیری‌های ریاست شورای بخش کبگیان با اشاره به مسئله استقرار اورژانس جاده‌ای در چیتاب گفت: خدمت‌رسانی به تمامی مناطق استان دغدغه مهم اورژانس است.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: اورژانس چیتاب در طرح توسعه پنجم قرار داشت که 18 تا پایگاه را برای تصویب به مرکز ارسال کردیم که اورژانس بخش چیتاب هم در این لیست بود و مصوب شد.
پوران‌فرد افزود: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و دیگر همکاران برای استقرار اورژانس جاده‌ای چیتاب دغدغه دارند و در این زمینه کوتاهی نکرده و نخواهیم کرد.
وی تصریح کرد: از مجموع 45 پایگاه در استان، فقط 12 پایگاه دارای چارت سازمانی هستند امیدواریم در آینده ای نزدیک با دکتر ایلامی با گرفتن مجوز نیرو مشکل استقرار را قبل از جشن پیروزی انقلاب حل کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1