تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب : ۴۰۶۴۵۳
در جمع خبرنگاران مطرح شد

هدایت‌خواه عملکرد 27 ماهه آستان قدس رضوی را تشریح کرد

۱۳
۰
هدایت‌خواه عملکرد 27 ماهه آستان قدس رضوی را تشریح کرد
کبنا ؛مسؤول نمایندگی دفتر آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد از انتخاب دهستان سادات محمودی دنا برای دریافت خدمات ویژه آستان قدس رضوی مرکز خبر داد و گفت: در این طرح 37 روستای این دهستان نیز دیده شده است.
 ستار هدایتخواه ظهر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح فعالیت‌های 27 ماهه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب در عرصه‌های مختلف برکات زیادی داشته که یکی از آنها توجه به اهل بیت‌(ع) به ویژه امام رضا(ع) است.
مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد زندگی در سایه امام رضا(ع) را از افتخارات ملت ایران دانست و عنوان کرد: درصدد زائرانی که در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب به مشهد مشرف می‌شوند صدها برابر افزایش یافته و در همین استان طی دو سال اخیر 10 هزار نفر توسط دفتر آستان به مشهد اعزام شده‌اند.
وی بیان کرد: دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی با هدف رسیدگی به مستمندان و نیازمندان و بر اساس فرمان رهبر معظم انقلاب تاسیس و این دفتر 27 آبان 95 در استان کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی شده که تاکنون منشا خدمات متعددی در سطح استان بوده است.
این مسؤول به ماموریت‌های چهارگانه دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان‌ها اشاره کرد و افزود: شناسایی، جذب و سازماندهی خادم‌یاران رضوی، امداد مستضعفان، ترویج فرهنگ وقف و نذر و ترویج فرهنگ رضوی و اهل بیت چهار ماموریت دفاتر در سراسر استان‌ها است.
هدایتخواه به خدمات ارائه شده از سوی خادم‌یاران به افراد نیازمند اشاره کرد و گفت: این خدمات شامل انواع مختلف آموزشی، فرهنگی، پزشکی درمانی، اشتغال و سایر موارد است که تاکنون دو هزار و 120 نفر از مردم استان از قشرها و گروه‌های مختلف در طرح خادم‌یاری رضوی نام‌نویسی کرده‌اند.
مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: کانون‌های خادم‌یاری رضوی شامل دو نوع محله‌ای و موضوعی است که تاکنون 35 کانون خادم یاری محله‌ای و 40 کانون خادم‌یاری موضوعی در استان راه‌اندازی شده است که در هر کدام از شهرستان‌های هشت‌گانه استان نیز کانون مرکزی خادم‌یاری رضوی با مسؤولیت ائمه جمعه تاسیس شده است.
وی به اقدامات صورت گرفته توسط کانون‌های محله‌ای و موضوعی دفتر آستان قدس اشاره کرد و یادآور شد: کانون سلامت با بیش از 3 هزار و 600 پرونده تشکیل شده و بالغ بر 29 میلیارد ریال با همکاری خیرین خدمات بهداشتی و درمان و جراحی و خرید تجهیزات پزشکی به بیماران ارائه شده است.
این مسؤول 410 مورد عمل جراحی، 101 مورد خرید تجهیزات پزشکی، 15 مورد کاشت حلزون گوش، 60 مورد درمان نازایی، توزیع 10 هزار مورد بسته غذایی بین کودکان دارای سوء تغذیه، توزیع 130 راس گوشت‌ذبح شده در بین نیازمندان، توزیع 500 دست لباس برای دانش‌آموزان، تهیه و توزیع 10 هزار بسته نوشت‌افزار، 300 فقره وام قرض‌الحسنه، پرداخت هزینه 35 مورد ازدواج آسان و اعزام 60 زوج جوان به مشهد مقدس، اعزام 40 گروه جهادی و تکمیل 8 باب منزل مسکونی افراد نیازمند توسط این گروه‌ها را از جمله اقدامات دفتر نمایندگی آستان قدس طی 27 ماه تاسیس در استان دانست.
هدایتخواه در ادامه سخنان خود در نشست با خبرنگاران از تعریف پیوست فرهنگی برای تمام خدمات ارائه شده به نیازمندان خبر داد و عنوان کرد: شبکه جوانان رضوی برنامه‌هایی را در عرصه رضوی در طول سال اجرا می‌کند که جشن‌های زیر سایه خورشید در دهه کرامت و برنامه ویژه دهه آخر صفر از جمله این برنامه‌ها است.
وی عنوان کرد: سه دهستان در استان شامل موگرمون لنده، پشته زیلایی و سادات محمودی دنا به عنوان دهستان‌های هدف به آستان قدس رضوی مرکز معرفی شدند که از بین آنها سادات محمودی با 37 روستا برای دریافت خدمات ویژه انتخاب شد که هم‌اکنون پرونده 85 نفر برای دریافت تسهیلات قرض‍‌الحسنه اشتغال در این دهستان تکمیل شده است که به متقاضیان به طور متوسط 200 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدا قوت
Iran, Islamic Republic of
فقط هدفش جمع آوری رای بوده . بودن این همه ؟!!!!!!!!!!!!!
United States
تمام حرفهات درسته آقای هدایت خواه
Iran, Islamic Republic of
بابا اینهمه چسبیدین به هدایت خواه کمی از فجایع پارتی بازی در بنویسید. از فامیل بازی از رانت خواری تو پیمانکاریها. چرا موضوعات اصلی فراموش شده؟؟؟
ح ر
Iran, Islamic Republic of
عامو بگو جمش کن. حالا میخوای با این. رای جمع کنی
هدایت
Iran, Islamic Republic of
مملکت کلا فقیر و بدبخت هستند که هرچه کمیته امداد و بنیاد مستضعفان و بهزیستی و هلال احمر و ... می دن فایده نداره، آستان هم رو اورده به گوشت پخش کردن!!!.. چهل سال دیگه درست میشه. انگار همین دیروز بود احمدی نژاد میگفت در ایران اصلا فقیر نداریم.
خبرنگار
Iran, Islamic Republic of
فقط توجیه
با وجود کمیته امداد، بهزیستی و غیره هیچ نیازی به ارائه خدمات مستقیم آستان قدس در استان ها نیست، اگر هدفش خدمت است این کمک ها را به کمیته امداد و بهزیستی بدهد تا توزیع کند چون بصورت مستقیم با فقیرترین قشر مردم سر و کار دارد
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اینکه به نیازمندان کمک شود بسیارخوب است اما پول مردم ونذورات مردم را بین نهادها وافراد هم حزبی خود توزیع کردن خیانت به مردم است .امیدواریم برای انتخابات رئیسی نباشد
سجاد
Iran, Islamic Republic of
پاداش هر عملی با خداوند متعال میباشد کسانی که با اغراض سیاسی خدمات استان قدس را نفی میکنن و بهانه را وجود دکتر هدایتخواه در راس نمایندگی استان میدانند بفرمایند چه خدمتی به مردم محروم کرده اند مگر این نیست که به پارتی بازی وخوردن حق دیگرجوانان بیکار در این شهراقوام خود را در بیمارستان به کار گرفتند فردای قیامت چگونه جوابگو هستید ایا در محکمه وجدان خود جوابی دارید
نجات
Iran, Islamic Republic of
نبایداینهاراتوزیع می کردی چون مافقیرنداریم واینهاراهمون شمال کشورمی خوردندبهتربودخداراضیه نماینده مردم درمجلس ناراحت کنی مردم فقیرگرسنه بخوابندبهتره
نجات
Iran, Islamic Republic of
نبایداینهاراتوزیع می کردی چون مافقیرنداریم واینهاراهمون شمال کشورمی خوردندبهتربودخداراضیه نماینده مردم درمجلس ناراحت کنی مردم فقیرگرسنه بخوابندبهتره
رقیب
Iran, Islamic Republic of
طرف خوب داری رای جمع میکنی
ولی بهتر نیست ماهیگیری بهشون یاد بدی نه ماهی؟
Iran, Islamic Republic of
ماهیگیری را باید کسی یاد که قلاب دستشه. داری اشتباه میزنی داداش
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1