تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۴۰۶۴۱۳
سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خبر داد

راه اندازی رشته کارشناسی پیوسته علوم و صنایع غذایی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

۰
راه اندازی رشته کارشناسی پیوسته علوم و صنایع غذایی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
کبنا ؛سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با راه اندازی رشته علوم و صنایع غذایی(گرایش کنترل کیفی و بهداشتی) مقطع کارشناسی پیوسته در این دانشگاه موافقت کرد.
نازآفرین حسینی از راه‌اندازی رشته کارشناسی پیوسته علوم و صنایع غذایی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون با راه اندازی 3 رشته تخصص بیهوشی، کارشناسی ارشد اطفال و کارشناسی صنایع غذایی در دانشگاه علوم پزشکی استان موافقت شده که در مجموع تعداد رشته های دانشگاه از 26 رشته به 29 رشته افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته صنایع غذایی 15 نفر در یک دوره است، ادامه داد: تعداد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از یک هزار و 886 در سال 1395 به 2 هزار و 101 نفر در سال 1397 افزایش یافته است.
 حسینی راه اندازی دانشکده داروسازی و رشته های دستیاری تخصصی یورولوژی و روانپزشکی، رشته های دکتری تخصصی میکروب شناسی، بیوشیمی، علوم تشریح، پرستاری، آموزش بهداشت و بهداشت محیط و در مقطع کارشناسی ارشد؛ راه اندازی رشته های مامایی، علوم تغذیه، اتاق عمل، هوشبری، شیمی دارویی، آموزش پرستاری، مدیریت پرستاری و فیزیولوژی را از جمله رشته هایی دانست که مقدمات راه اندازی آنها ایجاد و یا در حال ایجاد است.
سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد  خاطرنشان کرد: در صورتی که سیاست های وزارت متبوع اجازه دهند، در صدد هستیم طی دو سال آینده مجوز این رشته ها را از شورای گسترش نیز اخذ کنیم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1