کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح شد

توصیه‌های «هاشمی‌پور» به شوراهای اسلامی / احداث 12 چمن مصنوعی در کهگیلویه بزرگ / هر هفته پیگیر ورزشگاه قلعه‌رئیسی هستم / منطقه نیازی به اصولگرا و اصلاح‌طلبی ندارد

23 دی 1397 ساعت 15:06

خدا می‌داند که در هر هفته امکان ندارد که پیگیر ورزشگاه قلعه رئیسی نباشم و آقای علوی قول داد که بتواند یک هفته بیس آن را تکمیل کند و 350میلیون برای خرید چمن آماده است و در دیدار با وزیر ورزش التماس کردم تا این مشکل هر چه سریع برطرف شود و بیش از یک میلیارد و صد میلیون تومان اعتبار دارد و بیش از 8 هزار متر نیازمند چمن است که به محض رفتن به یاسوج آن را پیگیر خواهم کرد تا بتوان هر چه سریع تر این مشکل برطرف شود.


نماینده شهرستان‌‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: ۵۲ روستا بخش چاروسای شهرستان کهگیلویه تا دهه فجر از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

تکلیف ورزشگاه قلعه رئیسی مشخص شد
به گزارش کبنا، عدل هاشمی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: گازرسانی به بخش‌های چاروسا و دیشموک از طرح‌های بسیار مهم شهرستان کهگیلویه است که گازرسانی به دو شهر قلعه ریسی و دیشموک تکمیل شده و در مرحله علمک گذاری است.
هاشمی از گازرسانی به روستای امامزاده سیدمحمود (ع) قلعه رئیسی خبر داد و افزود: در مسیر گازرسانی  ۵۲ روستا وجود دارد که به این روستا‌ها نیز گازرسانی می‌شود.
وی گفت: روستا‌هایی از خط لوله اصلی فاصله دارند، تلاش می‌شود تا پایان سال آینده گازرسانی شوند.
نماینده شهرستان‌‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در ادامه صحبت‌های خود، با اشاره به جلسه‌ی که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی برگزار شد، اظهار داشت: در چند سال گذشته تاکنون اولین سال است که  وحدت و عملکرد بهتری از شورای شهر قلعه رئیسی مشاهده می‌کنم که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و برای انجام امور همیشه در کنار هم باشید.
هاشمی‌پور با بیان اینکه اصول گرا و اصلاح طلب بودن نیاز این منطقه نیست بلکه تلاش و کار برای مردم می‌تواند راه چاره‌ای برای مردم باشد تاکید کرد: این مقام ها و پست ها یکی پس از دیگری می گذرد تنها چیزی که می تواند برای شما باقی بماند عملکرد شما برای مردم است و هیچ یک از شوراها در حوزه انتخابیه ام مانند این شورا نمی بینم که در کنار هم و پیگیر هستند.
وی خطاب به اعضای شورای شهر قلعه رئیسی گفت: از تک تک شما به عنوان اعضای شورای شهر اطلاع دارم که چه کسی برای مردم و چه کسی به دنبال سیاست و حاشیه است پس تنها سفارش من به عنوان یک کسی که دلسوز شماست، برای مردم تلاش کنید و از مسائل حاشیه ای و بدون سود و فایده دست بردارید.
وی به پروژه‌های عمرانی شهر قلعه رئیسی اشاره و گفت: چند پروژه را بگذارید سرلوحه کارتان تا بتوانید یکی پس از دیگری تکمیل شوند که مهمترین آنها کمربندی شهر است که با بازدیدی که داشتم نیازمند توجه ویژه است که تلاش کنید این شهر را برای آینده نجات دهید و مشکلات این حوزه را برطرف کنید.
هاشمی پور خواستار روکش آسفالت خیابان اصلی شهر شد و عنوان کرد: روکش آسفالت می تواند چهره شهر را تغییر دهد پس امیدوارم با پیگیری و گرفتن قیر که با تغییر قرارداد پیمانکار بتوانیم این کار را انجام دهیم پس نیاز است که با ادعای خسارت بتوانیم با تهران مذاکره کنیم و مشکلات را برطرف کنیم پس شهردار و شورای شهر با سفر به تهران بتوانیم با وزارت نفت مکاتبه کنیم و بتوانیم خسارات وارده را انعکاس دهیم.
وی با بیان اینکه اگر پیگیر باشید مشکلات به راحتی از بین می رود خاطرنشان کرد: خدا می‌داند که در هر هفته امکان ندارد که پیگیر ورزشگاه قلعه رئیسی نباشم و آقای علوی قول داد که بتواند یک هفته بیس آن را تکمیل کند و 350میلیون برای خرید چمن آماده است و در دیدار با وزیر ورزش التماس کردم تا این مشکل هر چه سریع برطرف شود و بیش از یک میلیارد و صد میلیون تومان اعتبار دارد و بیش از 8 هزار متر نیازمند چمن است که به محض رفتن به یاسوج آن را پیگیر خواهم کرد تا بتوان هر چه سریع تر این مشکل برطرف شود.
هاشمی پور به دیگر مشکلات شهر اشاره و تاکید کرد: با جلسه که با رئیس سازمان شهرداری ها داشتم هزار تن قول داد که از شما می‌خواهم که با حضور در تهران پیگیر این مشکلات باشیم که پیگیری برای ماشین آتش نشانی، ساختمان شهرداری، قیر مورد نیاز شهر از مهمترین برنامه‌ها برای سفر به تهران باشد که در آنجا با همکاری با هم بتوانیم این مشکلات را پیگیری کنیم.
هاشمی پور تخریب بلوار ورودی شهر قلعه رئیسی به سمت دهدشت را یک خطر مهم برای شهر دانستند و طی تماس تلفنی با معاون عمرانی استاندار خواستار پیگیری هر چه سریع تر برای این مشکل شد.
وی در پایان همچنین از همکاری برای برگزاری کلاس های کنکور حوزه قلعه رئیسی و چاروسا خبر دادند.

12 چمن مصنوعی ورزشی در کهگیلویه
عدل هاشمی‌پور در ادامه گفت: اظهار داشت: با حمایت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور 12 چمن مصنوعی ورزشی در شهرستان‌های حوزه انتخابیه احداث خواهد شد.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: در راستای توسعه امکانات ورزشی و بنا به درخواست جوانان ورزشکار 12 چمن مصنوعی دیگر به تعداد چمن‌های موجود افزوده می‌شود.
وی با بیان اینکه اعتبار این پروژه‌های ورزشی تأمین شده است،افزود: روستاهای راک،کلایه سفلی،لیرتلخک،ضرغام‌آباد،شوتاور و شهر سوق از چمن مصنوعی برخوردار خواهند شد.
هاشمی‌پور تصریح کرد: در شهرستان چرام چمن‌های ورزشی به سرفاریاب و دم‌دره اختصاص یافته است.
وی گفت: آبزگه و آل‌طیب از توابع شهرستان لنده از دیگر روستاهایی است که قرار است پروژه چمن مصنوعی احداث شود.
هاشمی‌پور گفت: برای ‌شهرک‌های سیاه شیر و گچ بلند بهمئی هم چمن در نظر گرفته شده علاوه بر این اعبتار مرمت و بازسازی ورزشگاه شهر لیکک تأمین شده است.
وی خواستار تسریع در اجرایی شدن این تعداد پروژه شد و گفت: اعتبار پروژه‌های ورزشی مربوط به بودجه سال 97 کل کشور بوده و دستورالعمل آن به برنامه و بودجه استان ابلاغ شده است.


کد مطلب: 406390

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/406390/توصیه-های-هاشمی-پور-شوراهای-اسلامی-احداث-12-چمن-مصنوعی-کهگیلویه-بزرگ-هفته-پیگیر-ورزشگاه-قلعه-رئیسی-هستم-منطقه-نیازی-اصولگرا-اصلاح-طلبی-ندارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1