تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۴۰۶۳۸۸
در گفتگو با خبرنگاران مطرح شد

تفکیک اتحادیه صنف خبازان کهگیلویه از پزندگان /نانوایی های کهگیلویه زیر ذره بین «علویان»

۲
۰
تفکیک اتحادیه صنف خبازان کهگیلویه از پزندگان /نانوایی های کهگیلویه زیر ذره بین «علویان»
کبنا ؛رئیس اداره صنعت معدن تجارت کهگیلویه در گفتگو با خبرنگاران از تفکیک اتحادیه صنف خبازان خبر داد و گفت:انتخابات صنف خبازان در اسفندماه برگزار می شود.
یاسین علویان با بیان اینکه تاکنون اتحادیه خبازان با اتحادیه پزندگان ادغام بود،تصریح کرد:تفکیک اتحادیه صنف خبازان بر ساماندهی وضعیت کالای استراتژیک آرد،نظارت مستمر بر طبخ نان و شیوه صحیح توزیع آرد تاثیر بسزایی دارد.
علویان کاهش چشمگیر و قابل ملاحظه تخلفات در صنف خبازی را با تفکیک این اتحادیه به شهروندان نوید داد.
رئیس اداره صمت کهگیلویه از ابتدای سرپرستی خود نظارت های مستمر از تمامی صنوف به ویژه صنف خبازان سه شهرستان(دهدشت،چرام و لنده) را در دستور کار خود قرارداد و بارها در گفتگو با رسانه ها از بازرسی و نظارت ویژه و مستمر از صنف خبازی ها خبر داد و گفت:چنانچه خبازان نسبت به وزن نان،قیمت،بهداشت فردی وفضای فیزیکی،کوچکترین اهمال و سهل انگاری نمایند،اقدام به تکمیل فرم گزارش بازرسی با اشد مجازات نقدی و قطع مواجه سهمیه می شوند.
علویان سوق پیشتر نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه سهمیه آرد دولتی نانوایی‌های غیر فعال هر سه شهرستان (کهگیلویه، چرام، لنده) حذف می‌شود اظهار کرد:پیش از این ماهانه هزار کیسه آرد بین نانوایی‌های غیر فعال توزیع می‌شد که این سهمیه برای نانوایی‌های غیر فعال حذف می‌شود و بین نانوایی‌های فعال سه شهرستان توزیع می شود.
یاسین علویان عنوان کرده بود:آرد دولتی واحدهای خبازی هر سه شهرستان با نظر جمعی و تشکیل کار گروه تشخیص با لحاظ نمودن تعداد نسبی مشتری و محل خدمات رسانی آن واحد صنفی به زودی تغییر و تعیین خواهد شد.
همچنین علویان در گفتگوی رسانه ای دیگر خود مطرح کرده بود:روند شناسایی واحدهای نانوایی‌های غیر فعال در هر سه شهرستان ادامه دارد  و با واحدهای فعال نما به شدت برخورد می‌شود،چانچه وضعیت خود مبنی بر فعال یا غیر فعال بودن را مشخص نکنند علاوه بر قطع سهمیه آرد،جریمه نقدی نیز می‌شوند.
 وی در یکی دیگر از گفتگوهای رسانه ای خود از شناسایی 7 واحد صنفی خبازی با عناوین مختلف تخلفات تنها از بین 11 واحد خبازی بازرسی شده در دهدشت خبر داده بود!
به گزارش کبنا از دهدشت،در حالی واحدهای فعال خبازی هر سه شهرستان (کهگیلویه، چرام و لنده) همیشه از کمبود آرد گلایه داشتند با بازرسی های علویان کاشف به عمل آمد که ماهانه هزار کیسه آرد دولتی بین واحدهای غیر فعال توزیع می‌شد!

 
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
درود بر مدیران پاک دست و شجاع..همچون علویان و دیگر مدیران ..و ننگ بر رانت که نابود کننده تولید است
Iran, Islamic Republic of
اقای علویان بجایی حضور سوری در رسانه های به بهداشت نانوایی ها هم سری بزنید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1